P
(poistettu tili)
Guest
Ihan pakko kysyä, mikä on spugegin? Onko se venäläinen spuge?Vitun peelot. mä tiesin mikä on peelo aikoja sitten, ja nyt mikä on spugegin, kiitos orgin asian tuntevan porukan.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan pakko kysyä, mikä on spugegin? Onko se venäläinen spuge?Vitun peelot. mä tiesin mikä on peelo aikoja sitten, ja nyt mikä on spugegin, kiitos orgin asian tuntevan porukan.![]()
Mieleni tekisi sanoa, että VOI KA####KI!, mutta kun täällä ei saa kiroilla, niin enpähän sano!Onko sulla MotorArse pyörää ollenkaan kun kiristää noin? Vai onko vain maanantai-Kawa? Tuo edellinen kommenttisi taisi olla positiivisin mitä olet kirjoittanut koko aikana. Ei sillä, kaikkea mahtuu tännekin. Kukin lopulta puhuu ymmärryksensä mukaan.![]()
No, kerro loputkin, eli minkä nimisestä paikasta sen saksanpyörän hommasit ?Tuo pyörä mikä minulle lopulta saapui on sitten
lähes helmiMaalipinnat täysin virheettömät![]()
ja metallipinnat lähes uuden veroiset ja kuitenkin pyörä on
vuosimallia 1999. Tälläistä ei Suomesta yksikertaisesti saa
tai sitten pyynti on ihan älytön. Nyt kun on kokemusta vaikeemman kautta niin meinaan kyllä jatkossakin uskaltaa hommata Saksasta, jos sieltä yhä halvemmalla saa.
Nyt saa ainakin. 5-6 vuotiaiden hinnat suomessa on ihan
älyttömiä.
irlantilainen..Ihan pakko kysyä, mikä on spugegin? Onko se venäläinen spuge?Vitun peelot. mä tiesin mikä on peelo aikoja sitten, ja nyt mikä on spugegin, kiitos orgin asian tuntevan porukan.![]()
Mieleni tekisi sanoa, että VOI KA####KI!, mutta kun täällä ei saa kiroilla, niin enpähän sano!
Ei ole MotorArse kotimainen mopokauppias, ei!MotoArsen kommenteista päätellen taitaa ko. henkilö olla kotimainen mopokauppias. Aina tilittämässä ulkomailta ostamisen hirveyksistä ja siitä kuinka kaikkien pitäisi vapaaehtoisesti antaa taloudellista tukea kotimaisille kauppiaille.
Sitä minä en ole kyllä ymmärtänyt, että mikä niistä "tuonti" ajoneuvoista tekee huonompia kuin "suomi" vastaavista. Käytännössä joka ainoa tuontitarina minkä olen lukenut kertoo tuontiajoneuvon olleen parempikuntoinen ja halvempi kuin vastaava täällä jos ko. kaltaista käytettynä täällä edes on ollut myynnissä.
Tässä maassa ei taideta valmistaa muita kuin Porsche Boxstereita joten käytännössä kaikki tieliikenteeseen lailliset ajoneuvot ovat "tuonti"ajoneuvoja. Miksi kotimaisen kauppiaan tuoma ajoneuvo olisi jotenkin parempi kuin yksityisen tuoma? Ei ymmärrä..
Saa olla vastaan, mutta miksi?Eikö kukaan muu voi (saa) olla Saksan tuontia vastaan kuin paikalliset dealerit? häh?
Jos mopon mittarissa on muutaman kesän jälkeen 5000km, mutta ne kaikki on ajettu autobahnilla kolmatta sataa lasissa... ni kai se jotain vaikuttaa?mitenkäs ne saksassa ajetut kilometrit kuluttaisivat pyörää enemmän kuin suomessa ajetut
Eikö kukaan muu voi (saa) olla Saksan tuontia vastaan kuin paikalliset dealerit? häh?
Mun puolesta ostakaa moponne vaikka peräamerikasta, mutta älkää tulko tänne veisaamaan sitä yhtä ja saamaa virttä siitä miten on vaikeaa tämä ulkomaan kauppa![]()
Kumma kun jengi ei puutu koskaan siihen epäkohtaan, että miten se vaihdokki saadaan annettua saksaan. Valtiolla pitäisi olla systeemi, jolla ulkomaille menevästä pyörästä (autosta jne...) saisi hakea sen jäljellä olevan veron takaisin. Tuliaisena tulevasta pyörästä taasen maksettaisin vero normaalisti. Sitten vasta voitaisiin puhua normaalista tavaran liikkumisesta. Nyt kulkuvälineet "jumiutuu" suomeen. Tässäpä töitä jollekin poliitikolle... Saisiko sen Ly... sen yhden motoristiystävä-poliitikon kääntämään takkinsa???Mopon haun tulisi siis olla normaalia kaupankäyntiä, kun monopolit ja kartellit puretaan.
Ei kuulu mun kajareista mitään näitä lukiessa. Liekö masiina kaputt, njet rabota?Mikä helvetti siinä oikein on, että aina veisataan tuota samaa säkeistöä!?
Ei jaksais kuunnella![]()