Kyllä kai jokainen ymmärtää että jos pyörällä on ajettu ikään nähden vain 1500 km kausi ja menossa on rekisteriote numero 10 niin se ei 99% varmuudella pidä paikkaansa.Tätä tarkoitin sillä että sellaisia pyöriä on mutta en ole nähnyt yhtään jossa omistaja olisi vaihtunut joka vuosi tai joka toinen vuosi.Sen saa kyllä nykyään helposti selville.Vanhassa ja paljon ajetussakin se yleiskunto on tärkein.Kyllä 150000 km jättää jälkensä pyörään,pitää vaan katsoa sitä huolella.Enemmän luotan omiin silmiin ja kokemukseen kuin mittarilukemaan.
Eikä 150000 ajettu pyörä ole aina käyttökelvoton,sillä voi olla vielä pitkät matkat edessään.Hinta onkin toinen juttu,se ei voi olla kummoinen.Mä olen pitänyt rajana sitä että sellainen on kuitenkin arvokkaampi kuin uusi mopo tai moposkuutteri.Liikkeet pitää niitä aina ylihintaisina.
Eikä 150000 ajettu pyörä ole aina käyttökelvoton,sillä voi olla vielä pitkät matkat edessään.Hinta onkin toinen juttu,se ei voi olla kummoinen.Mä olen pitänyt rajana sitä että sellainen on kuitenkin arvokkaampi kuin uusi mopo tai moposkuutteri.Liikkeet pitää niitä aina ylihintaisina.