• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Henkilöautomaisin kuljetuskalusto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomppa82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun autoon ei mahdu nukkumaan kuin yksi, eikä sekään saa kovin pitkä olla. Mutta voihan sitä vaikka teltan pystyttää tonne auton alle, eiköhän sinne joku pikkuteltta sovi korkeuden puolesta oikein hyvin. Fillareita sopii kyytiin kaksi tai kolme, riippuu vähän miten paljon tunkee ja millaisia pyörät ovat. Lavan sisäpituus on 8´ ja pyöräkoteloiden kohdalla leveys n. 126cm. Lukollista tilaahan ei ole kuin hytissä, eli siinä kohtaa tulee miinus pakettiautoihin verratessa.

Mun autolle ollaan mitattu ihan käsiajanotolla, kylmällä asfaltilla vähän sutien 12 sekuntia nollasta sataan, mutta löytyypä tämänkin foorumin isoilta pojilta tuota nopeammin varttimailista selviytyvää kalustoa. Ja eikö kaikki Atlantin itäpuolella valmistetut autot olekaan japanilaisia?
eek.gif
summitilta saa pop&lock lukittavia lavakahvoja, siihen viel trifectan tri-foldi niin on lukittu tila. Mulla on Rampessa tollanen, peitteen saa taiteltua kasaan ja jemmattua vaikka takapenkin alle jos tarvii
smile_org.gif

Niin joo, saahan noihin tosiaan aftermarkettina hilpettä jotta lukollinen tila lisääntyy. Mulla on vaan kuminauhapressu, lähinnä pitämässä hurjimmat kuormaukset poissa viranomaisten silmistä
tounge.gif
Ja jeesustakin vanhemmalla P7100 pumpulla mennään
biggrin.gif

Ääni Scudolle. Kuvissa on 2005 mallinen ja kun sen ottaa 2litrasella koneella niin alkaa alppien serpentiinitkin luonnistua jouhevasti.
Kaksi kutoskawaakin mahtuu kyytiin.

Kuvat isompina
Tossa alkaa olla jo yritystä.
smile_org.gif

Aiheeseen liittyen. Omaa kokemusta löytyy nyky korisesta 115cdi vitosta, Vianosta ja edellis koppaisesta 112 vitosta. Opel Vivarosta sekä ~99 vuosimallisesta VW Transporterista. Eniten kilometrejä 115cdi vitolla, joka oli mukava ajaa silloin, kun toimi (0-sarjaa). Vivarokin oli ihan siedettävä ajaa, mutta Vitot omaa luokkaa kummatkin, kun olivat vielä automaatteja. Transporterissa mulla tuli ongelma polkimien kanssa, ainakin mun kengille olivat todella lähekkäin.

Back