Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitolla rullattu täälläkin vuoden ajan. Ostettiin just sen takia ku pitää ajella kaupungissa ja parkkihalleissa myös paljon.
Hyvin mahtuu 2 pyörää, ramppi, kompura, työkaluja, renkaanvaihtovälineet, 2 ajokamat, 4 settii renkaita, bensapänikkä, potkulauta, varikkotuolit, matkajääkaappi, viikon verran vaihtovaatteita, rullaluistimet...
Jotaki jäi varmasti mainihtematta![]()
Osta sit vaan se cdi-koneella oleva, muuten tulee ongelmia kannentiivisteen kanssa ja varaudu ruosteeseen, paljoon ruosteeseen![]()
nimimerkillä enemmän ruostetta ku maalii.
ps. Rupesko Tompalla ratahammasta kolottaan?, hyvä juttu![]()
Siksi kirjoitin tuon, että porukka ei ala tarjoilemaan peräkärryjä.Mikä siinä "peräkärryvirityksessä" hakkaa vastaan?
Itse hommasin pohdinnan jälkeen pienen kuomullisen peräkärryn, joka on kevyt vetää ja käsitellä. Vetoautona turvallinen ja mukava, hyvin varusteltu iso henkilöauto.
Yksi iso miinus on peräkärryvirityksen nopeusrajoitus 80km/h. Henkilöautomaisella pakulla voi sentään vetää sen 100km/h ja ehkä vähän päällekin...Mikä siinä "peräkärryvirityksessä" hakkaa vastaan?
No ei kai kukaan aja kärry perässä 80kmh?Yksi iso miinus on peräkärryvirityksen nopeusrajoitus 80km/h. Henkilöautomaisella pakulla voi sentään vetää sen 100km/h ja ehkä vähän päällekin...Mikä siinä "peräkärryvirityksessä" hakkaa vastaan?
Mä toin Tampesterista sivaria peräkärryllä, ja motarilla 100km/h lasissa (95 todellista). Prätkäpoliisi kävi kärryn vieressä kurkkaamassa (lastia?), ja kääntyi sitten pois, eli ei kiinnostanut ko. ylinopeus.Paljos koppokset antaa penalttii jos ajaa kärryn kans 100kmh?
Ei oo kiinnostanu poliiseita, kun satasta ajelee mittarin mukaan. Mä luulen, että enemmän niitä alkais kiinnostaa, jos jossain 100:n alueella hinaa selvästi alle 80:ä ja vetää perässään muutaman kilometrin jonoaMä toin Tampesterista sivaria peräkärryllä, ja motarilla 100km/h lasissa (95 todellista). Prätkäpoliisi kävi kärryn vieressä kurkkaamassa (lastia?), ja kääntyi sitten pois, eli ei kiinnostanut ko. ylinopeus.Paljos koppokset antaa penalttii jos ajaa kärryn kans 100kmh?
Jeah, ku mulla kans on vähä sellanen käsitys ett toi 80kmh rajotus oli menneinä aikoina ihan ok, kun kärryt ja vetoautot tehoineen jarruineen oli mitä oli. Nykysin 100kmh ois rakenteellisesti ok, ja silleen koppokset tilanteen nykyisin tulkitseekin.Ei oo kiinnostanu poliiseita, kun satasta ajelee mittarin mukaan. Mä luulen, että enemmän niitä alkais kiinnostaa, jos jossain 100:n alueella hinaa selvästi alle 80:ä ja vetää perässään muutaman kilometrin jonoaMä toin Tampesterista sivaria peräkärryllä, ja motarilla 100km/h lasissa (95 todellista). Prätkäpoliisi kävi kärryn vieressä kurkkaamassa (lastia?), ja kääntyi sitten pois, eli ei kiinnostanut ko. ylinopeus.Paljos koppokset antaa penalttii jos ajaa kärryn kans 100kmh?.![]()