• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hello Biker

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hello Bikerin keskusyksiköt lähti maahantuojalle takaisin tutkimuksiin ,koska ei toimi kunnolla.Laitoin vanhat Osbe Poker kypäräpuhelimet paikoilleen (onneksi oli tallessa,enkä ollut myynyt kenellekkään);kyllä kuuluu hyvin.Ei rätise,ja kohise ja pätki.Toivottavasti uudet keskusyksiköt toimii paremmin  
smile_org.gif
Tuli sitten uudet keskusyksiköt .Laitoin yksiköt lataukseen ,jonka jälkeen pääsin testaamaan uusia laitteita tänään 8.6-2007.Pettymys oli valtava  
mad.gif

Uuudet keskusyksikot rätisee,suhisee,ja naksuu vielä pahemmin kun edelliset keskusyksiköt  
mad.gif

Laitteet lähtee takaisin  
033102ass_1_prv.gif

mad.gif

mad.gif

Kylllä on huonot laitteet  
veryangry.gif

veryangry.gif

On kyllä keskeneräinen tuote  
veryangry.gif
Kertokaa ihmeessä  
bowdown.gif
 Jos muillakin on kokemuksia kyseisestä laitteesta,miten toimii  
nixweiss.gif

Tuskin olen ainut jolla on tollainen laite  
omg.gif

Toiminnoiltaan laite on hyvä,mutta kun pääsis noista lisä-äänistä eroon(rätinät ,suhinat,napsunta ja pätkintä),niin laite olisi todella hyvä  
buttrock.gif

Luulisi että tuotteet testataan ennenkuin ne tulevat myyntiin,että miten ne toimii  
veryangry.gif

Vai onko mulla niin huono tuuri, että mulle sattu ne paskat sarjat,ja vielä kahteen kertaan  
mad.gif

Hello Bikerin keskusyksiköt lähti maahantuojalle takaisin tutkimuksiin ,koska ei toimi kunnolla.Laitoin vanhat Osbe Poker kypäräpuhelimet paikoilleen (onneksi oli tallessa,enkä ollut myynyt kenellekkään);kyllä kuuluu hyvin.Ei rätise,ja kohise ja pätki.Toivottavasti uudet keskusyksiköt toimii paremmin  
smile_org.gif
Tuli sitten uudet keskusyksiköt .Laitoin yksiköt lataukseen ,jonka jälkeen pääsin testaamaan uusia laitteita tänään 8.6-2007.Pettymys oli valtava  
mad.gif

Uuudet keskusyksikot rätisee,suhisee,ja naksuu vielä pahemmin kun edelliset keskusyksiköt  
mad.gif

Laitteet lähtee takaisin  
033102ass_1_prv.gif

mad.gif

mad.gif

Kylllä on huonot laitteet  
veryangry.gif

veryangry.gif

On kyllä keskeneräinen tuote  
veryangry.gif
Kertokaa ihmeessä  
bowdown.gif
 Jos muillakin on kokemuksia kyseisestä laitteesta,miten toimii  
nixweiss.gif

Tuskin olen ainut jolla on tollainen laite  
omg.gif

Toiminnoiltaan laite on hyvä,mutta kun pääsis noista lisä-äänistä eroon(rätinät ,suhinat,napsunta ja pätkintä),niin laite olisi todella hyvä  
buttrock.gif

Luulisi että tuotteet testataan ennenkuin ne tulevat myyntiin,että miten ne toimii  
veryangry.gif

Vai onko mulla niin huono tuuri, että mulle sattu ne paskat sarjat,ja vielä kahteen kertaan  
mad.gif

Odotan edelleen muiltakin laitteen kokemuksia .
Onkohan maahantuoja tai jälleenmyyjät testanneet tota laitetta ?

Ilmeisesti laitteita ei testata kunnolla
sad_orig.gif

Mikähän mahtoi olla aikaisempi vika,kun Hello Biker kävi myynnissä aijemmin(oli duelin kuvastossa myynnissä 2006)
,ja poistui sitten myynnistä
nixweiss.gif

Liekkö nyt sama vika
nixweiss.gif

Itsellä käytössä Cardon (cardowireless) Teamset. Se taas toimii niinkuin tarve on. Kuskin ja matkustajan välillä on puheyhteys joka aukee kun ääntä kuuluu (heikkoutena että motarilla linja auki koko ajan, kun sen verran humisee, toisaalta nakupyörässäkin saa puheesta tuonne mittarin 140 nurkille vielä selvää hienosti. Isompaa vauhtia ei ole suomessa testattu rajoituksellisista syistä, mutta oletettavasti kuuluu... ) 
biggrin.gif
 Kuski voi vastata puheluun, ja ottaa matkustajan neuvotteluun. Neuvottelupuhelua en ole testannut. Normivauhdeissa pystyy puhelimeen jutustamaan. Taajamassa /alle 80 vauhdissa ei edes toinen pää huomaa että on prätkällä liikkeellä. Vehje siis BT.

pettymys kun ehdin jo luulla etta tama topikki olisi ollut jonkun kivan kissan laittama tyyliin hello sailor...  
tounge.gif

Itsellä käytössä Cardon (cardowireless) Teamset. Se taas toimii niinkuin tarve on. Kuskin ja matkustajan välillä on puheyhteys joka aukee kun ääntä kuuluu (heikkoutena että motarilla linja auki koko ajan, kun sen verran humisee, toisaalta nakupyörässäkin saa puheesta tuonne mittarin 140 nurkille vielä selvää hienosti. Isompaa vauhtia ei ole suomessa testattu rajoituksellisista syistä, mutta oletettavasti kuuluu... ) 
biggrin.gif
 Kuski voi vastata puheluun, ja ottaa matkustajan neuvotteluun. Neuvottelupuhelua en ole testannut. Normivauhdeissa pystyy puhelimeen jutustamaan. Taajamassa /alle 80 vauhdissa ei edes toinen pää huomaa että on prätkällä liikkeellä. Vehje siis BT.
Taitaa olla tällä hetkellä paras  langaton laite kun ottaa huomioon hinta/laadun  
033102beer_1_prv.gif

smile_org.gif
Mekin hommattiin just Tommonen Scala Tider Team setti ja yllätys oli suuri kun tuo BT-laite toimii.
buttrock.gif
Olin just lenkillä kun mamma soitti ja luuli etten olekkaan mopolla liikkeellä. Ajelin taajama nopeuksia ja avattava kypärä auki!!!!! eikä mitään suhinoita tai muutakaan kuulunut. Myöskin itse kuulin aivan loistavasti koko ajan. Ei siis ollenkaan huono hankinta.
Tuossa setissähän ainoastaan kuski voi käyttää puhelinta ja matkustaja vaan intercomia, mutta meillä tuo ajaa just sen asian jota varten se hommattiin.

Vanha ketju jo, mutta kun otsikko suunnilleen täsmää niin käytetään hyväksi. :)

Huomasin että Hellobikeristä on jossain vaiheessa tullut kakkosversio markkinoille. Hinnaltaan houkutteleva ja ominaisuuksien perusteella passeli värkki. Hyvänä lisänä tuohon saa tankoon kiinnitettävän kauko-ohjaimen.

Eli onko tuosta kakkosversiosta kellään kokemuksia? Ykkösversiosta tuossa ylempänä olikin, ei niin mairittelevia tarinoita...

Back