• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Heikko ajettavuus 2-päällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaL
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koeta vielä vaikka alkuperäistä lyhyemmällä plexillä.
Mulla ainakin vanhenmassa mallissa parhaat kokemukset noin 5cm orkkista matalammalla plexillä.
Eli Touring plexillä tuli just noi sun oireet 2-päällä.
Matalan version tein itse kuviosahalla turhaksi jääneestä touring lärväkkeestä.

Koeta vielä vaikka alkuperäistä lyhyemmällä plexillä.
No itsellä tuo plexi on juuri tässä mielessä hiukka erikoinen. Normaalisti (?) kun nuo jättöreunat ovat about suoria tai touring-mallissa jatkettuja/käyristettyjä, niin tässä omassani on suorastaan kolo
omg.gif
Eli jos ajatellaan että plexi "leikataan" levyn avulla suoraksi, niin normaalisti tämä levy on pystyssä, mutta tässä minun mallissa se onkin vaakatasossa => ikäänkuin "kolo" plexin keskelle, laitojen ollessa lähinnä kuljettajaa. No mutta matkan päällä tuo toimii just nappiin niin 1- kuin 2-päällä
smile_org.gif

Mulla oli edellinen pyörä samanlainen ja touringpleksi aiheutti sellaista kypärän vispaamista, ettei mitään tolkkua, vaihto alkuperäiseen auttaa siihen asiaan, sekä jousituksen säädöt tiukemmaksi rauhoittaa kummasti menoa.

Mulla oli edellinen pyörä samanlainen ja touringpleksi aiheutti sellaista kypärän vispaamista, ettei mitään tolkkua, vaihto alkuperäiseen auttaa siihen asiaan, sekä jousituksen säädöt tiukemmaksi rauhoittaa kummasti menoa.
Onko kellään kokemusta tämmösestä Laminar Liptuulenohjaimen toimivuudesta GSX-750F mopottimessa?

Valmistaja:
http://www.laminarlip.com/

Myynti suomessa (ainakin tämän löysin):
http://www.baehr.fi

Mulla oli aikanaan tollanen 750F, ja vaikka muuten suhteellisen mukava pyörä olikin, niin kovasti tuuliherkkä ja kakspäällä tosiaankin ikävä ajettava. Jousitusta säätämällä ei meno paljonkaan parantunut. Vakipleksi oli mun mitoille (182 cm) parempi kuin MRAn touring (sekä yksin että kakspäällä).
Eukonvaihto olis saattanut ratkaista monta pulmaa, mutta ei sentään tätä. Sillä kun nyt on kuitenkin monivuotinen kokemus takapenkkiläisenä, usealla eri pyörällä, eikä muitten pyörien kanssa vastaavia murheita.
Ei siinä jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa isoon rosvoon, eikä ole ollut yhtään Äffää ikävä.

Back