• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HD-owner; ilmoita mallisi tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ööö. Siis minä ajan rahotusyhtiön pyörää.
Harley Daavitson Yöjuna 2007 -Vakio
Tuntuu ompelukonemaisen sieluttomalta mun edelliseen sporteriin verrattuna..
Jostain pittäis kai halvin-ja helpoin! Itseasennettava ruiskunohjain saada?
Putket ajattelin teetättää 2-1 alkupalat jollain edullisesti.Taakse sitten joku auton remuspönttö..
Voi tulla ruma..

Night Train 03, V&H- suorat putket +  hengitysmuutos, T- dragbar

09062007005.jpg

09062007.jpg

V-rodi,vähän laiteltu maalattu,dragbar,240takanakki,madallettu,kilpiteline,kaikki kromit yms.putkisto vaihdettu,boxi...paras peleistä tähän asti,kaikki edelliset kyykkyjä,10r,6r,yms

FXD 2003

V&H jne, suora tanko, riserit ja lanappu vaihdettu mustiksi niin ja kahvat. Seuraavaksi: keula, mittari, takalokari. Ja mustaa tietty!
shaun.gif

Evo BT -90-luvun alkupuolelta eli FLSTF aka FatBoy. Putket, stonga ja riserit vaihdettu, takapään levitys (240) par'aikaa menossa.

Moro kaikille...

Viime keväänä ostin ekan uuden Harrikan, 1200 Spora R, jonka vaihdoin alkukesästä uuteen Yöjunaan; molemmat peruslisukkeilla, putket,putsarit jne.

Nyt odotan kuin lehmä kevättä uutta Road Kingiä -08. Tähän myös se putket, stage 1, lämpökahvat, cruise ja kromia....
062802jumpie_prv.gif

Jeps -84 FXR löytyy, vanteet -01 Dynasta, T-bar, ankanpyrstö ,sissybari ja orkkis väreissä, eikä ole suunnitelmissa maalata, kun on oikein hyvä väri. Iskarit ois jossainvälissä tarkoitus vaihtaa pikkusen lyhyempiin, muuten saa kelvata.

Meikällä tulossa Sportster 883 Low '08, musta. Tällä hetkellä varustelussa jossa asennetaan:
-Big Bore kit (1200 pytyt, männät, kannet, kytkimen osia)
-K&N filtteri
-Rush Performancen slash cut -sliparit
-Power Commander
-2-istuttava penkki
-Siirtosarjat

Lisäksi oon tilannut laitokseen uudet peilit ja kahvakumit jne pientä. Tangoksi vaihtuu drag bar -henkinen, uutta keulaa ja perän levitystä harkitaan ens talvena..

HD Sportster 1200 Nighster, Vivid Black.
Rushin putkilla, siirtosarjoilla (mattamustat) ja kilpi sivulla.
Tänään maksoin loppulaskun Moto-Seinäjoelle.

Ja 29.2 eli nyt, on vakuutus-sopimus tehty ja on voimassa, kun mopo saapuu Kirkkonummelle.

670 ekee katkoton täyskaskolla oleva vakuutus.

sport05.gif

Eka Harrikka tuli eilen ostettua: Street Bob 2008 Denim Black, V&H Bigshot Staggered-putket, Fuelback, putsari, siirtosarja, H-D Badlander-satula, "kromi-kaari"-sissy ja takatapit...
Mopotin liikenteeseen Kuopiossa 5.5. ...kele että on pitkä aika oottaa!
buttrock.gif

FXDWG 1999 mallinen tuli ostettua. Taitaa olla kaikki orkkista.
Pientä muutosta joutuu tekemään katsastuksen takia.

Ensimmäinen Harrikka ja olen erittäin tyytyväinen
062802jumpie_prv.gif
. Eipä tullut mikään muu pyörä edes mieleen kun ajattelin ostavani moottoripyörän.

Back