• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HD-miehen seikkailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nostalgia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eipä painosteta liikaa ( eikä kehuta)
voipi muuten hyvä kirjailijan alku hyytyä
bowdown.gif

mutta lisää odotellessa
033102beer_1_prv.gif

Todella vanhan Mikael Agricolan hengessä toteutettua sanansäilän heiluttelua ja verbaaliakrobatiaa.
73.gif

Nautittavaa luettavaa, lukuunottamatta välillä tapahtunutta näppiksen pyyhintää
sport05.gif

sport05.gif
Kylläpä nyt on vapautunut fiilis lähtee jokakesäiselle moporeissulle "Alpeille", kun HD - miehen seikkailuista sai aivan ässä vinkit, miten toimia tuolla suuressa Euroopassa, niin et toi rispekti pysyy plussan puolella!

Niin ja ihan mahtavia noi smool tolk repliikit.
buttrock.gif

Pakko saada pokkari
062802jumpie_prv.gif

Sadan kappaleen omakustanteelle tietenkin tulee järjestää julkistamistilaisuus jossa myös jokainen ennakkovaraaja saa kirjan kirjailijan omakätisellä allekirjoituksella. Sitten kirjanjulkistamistilaisuus kunnolla käynnistyy HD-miehen tyyliin! (pitäis varmaan mennä jonnekin metsään tai leirintäalueelle kun tuskin tilojen vuokraajat tämän luettuaan antavat julkistamistilaisuutta järjestää)

Ja tärkein: +2 varaukseen

Tarvi munkin rekisteröityä tänne kehumaan tota juttua..
Ja jos niitä saa varattua vielä niin mulle samantien kaks kappaletta!
Overdriveltä löysin linkin tänne..

Ei jumalauta! Tässä meni kahvit väärään kurkkuun. Tosi mehevää tarinaa. "Kuin sokean legolaatikko"
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kun pokkari tulee sille on kirjahyllyssä tilaa.

Laskin 7 sivulta lähtien varaukset, nyt niitä on about 105 ilmotettua. Tuohon viel lisää ne jotka varaamatta ostaa niin Nostalgia on rikas!
cool.gif
062802jumpie_prv.gif

Minullekin kelpaisi pokkari. Jos se tulee niin sitä odotellessa taidan teettää 'liv to raid' tjms t-paidan. Teettäkää muutkin niin hörötellään tuolla kun kohdataan...  
biggrin.gif

kiitos kirjailijalle! aivan loistavaa tekstiä  
bowdown.gif

pistäisin ja 1 kpl varaukseen, nimmarilla varustettuna. mä oon niin fani  
biggrin.gif

Back