• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HD-miehen seikkailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nostalgia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaivoin hillitsen itseni kertomaan teille junttaamatta käpslokkia pohjaan, että nyt se on mulla käsissä. Siis tämä pokkari. Aivan saatanallinen täpinä päällä. Jotenkin ihan helvetin ihmeellistä nähdä ne jutut joita on väkertänyt näyttöpäätteellä nyt kansissa ja omissa käsissä. Huh huh ja perkele!

p.s. 205 sivua...

Vaivoin hillitsen itseni kertomaan teille junttaamatta käpslokkia pohjaan, että nyt se on mulla käsissä. Siis tämä pokkari. Aivan saatanallinen täpinä päällä. Jotenkin ihan helvetin ihmeellistä nähdä ne jutut joita on väkertänyt näyttöpäätteellä nyt kansissa ja omissa käsissä. Huh huh ja perkele!

p.s. 205 sivua...
bowdown.gif
Onnea vaan kirjailijalle!
bowdown.gif

Onnea vaan paljon kirjoittajalle
bowdown.gif

Toivottavasti posti tuo kirjan äkkiä minulle kun noi ajokelit kolkuttelee jo ovella.

p.s. 205 sivua...
Onneksi olkoon hienosta kirjasta...
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif

Olisitko vuosi sitten vielä osannut kuvitella pitäväsi "omaa kirjaa" käsissäsi , Täysin omaa !

Eikös sen tänään pitänyt tulla kauppoihinkin..

well done - onhan sulla ollut "hyvät" online kriitikot matkan varrella
biggrin.gif
baaa.gif

Josko tuon ensi viikolla sitten sais itekin hyppysiin
062802jumpie_prv.gif

Ja minä kun olen istunut postiluukun edessä kuuman teekupin kanssa (flunssassa) että millonko se kirjanen sieltä tipahtaa.
tounge.gif

Nooh, eipä tässä kiireitä ole, yöllä on satanut 10cm lunta ja lisää tulee koko ajan, jotain ihan muuta kuin ajokeliä. Kakkaa jauhavat siitä ilmastonmuutoksestakin!

Onnea ja paljon kiitoksia kirjailijalle!
033102beer_1_prv.gif
bowdown.gif
062802moto_prv.gif
buttrock.gif

p.s. 205 sivua...
Ja me odotellaan shoppiin ekaa 50kpl erää pokkareita
bowdown.gif

Eli ilmestyy myyntiin viikonvaihteessa tilattavaksi.
033102beer_1_prv.gif

t. Spagu

Onnea kirjoittajalle Nostalgialle!

Hienon näköisiä kirjoja, joita täälläkin odotellaan kovasti
smile_org.gif

Yksi menee lahjaksi keski-ikäiselle HD-miehelle, jolla puolikas vuosisata täyttyy kevään aikana
tounge.gif

Hiton paljon onnea nostalgialle, synnyttämisen johdosta.
biggrin.gif
Mutta koska nyt olet liittänyt itsesi muiden kuspäidenmaailmanparantajien joukkoon, (kirjailijat) niin toivottavasti tiedät sen, että tohonhan se ei voi jäädä
tounge.gif
Nyt vaaditaan filosofisia poimintoja ja kannanottoja kaiken sellaisenkin suhteen että poliitikot uskaltaa tehdä outoja päätöksiään
tounge.gif

Sartre aikoinaan tokaisi;, "että se se vasta kirjailija olisi joka ei kirjoittaisi mitään", kirjallisuuden itsensä vuoksi.
Niin..mikä onkaan kirjallisuuden tarkoitus? No täällä ainakin V2.
biggrin.gif

(Juopotteluksihan se mullakin meni kun liikaa vaadittiin..)
tounge.gif

Toivottavasti ymmärsit edellisen
biggrin.gif
Se oli aika kannustava toteamus, siihen ja sille, että sun kannattaa kirjoittaa lisää..koska osaat. Harva osaa.
smile_org.gif

Olen nähnyt jossain näppisten päällä semmoisia läpinäkyviä näppäimistön muotoisia suojakalvoja. Saakohan semmoisia pokkarin muotoisena? Ajattelin vaan noita aiempia "kahvit näppikselle"-tapahtumia.....

Suuret onnittelut myös minulta!
bowdown.gif

Toteutit sellaisen haaveen, joka mulla on pyörinyt päässä jo vuoskaudet! Olen kateellinen kyvystäsi saada aikaan hienoa tarinaa. Mutta helvetin hienoa, että jotkut osaa!
062802jumpie_prv.gif

Back