• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hayabusa 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ruma on vanha ja ruma on uus, vaikkakin parempaan suuntaan menossa.

Mutta nyt kysynkin noilta kärkkään kommentin heittäjiltä?
Millä pyörällä itte ajatte? Ja laittakaahan kuvia, niin katsotaan kestääkö teidän menopelit tätä Orgin rankkaa arvostelua !!!!!
No niin..... kuvia kehiin!!

Kuva siitä omasta saatanan rumasta kun kerran pyydettiin : - klik -

No niin
smile_org.gif

Hyvännäköinen Busa, mitä nyt slipari on kyllä minikokoa, mielestäni!
Pakko kait se on sanoa että jos oma pyörä tuntuu niin saatanan rumalta , niin kyllä se vaihtoon menis
smile_org.gif

Mun mielestä busa on aina ollut ruma ja jos noi kuvat nyt sit on 2008 mallista, niin näyttää rumentuvan vaan.
biggrin.gif

Suunnilleen yhtä "tyylikäs" kuin vanhakin
tounge.gif
No ehkä aavistuksen verran parempaan suuntaan mutta ei tuo ulkonäkö kyllä ostohaluja herätä meikäläisessä.
Joo yhtä tyylikaäs on
wink.gif
. No mutta hyvä, että busa näyttää edelleen busalta. Perä on saatanan ruma ilman kuskia. Muuten ihan jees, ei ainakaan kirveellä veistetty. Tuulitunnelissa on tainnut muotoutua, kuten edeltäjäkin. Jos tuon tain ZZR1400 väliltä pitäisi valita niin busan ottaisin. Molemmat on rumia, mutta busa on kuitenkin vain busamaisesti ruma. Eipä tuollainen iso möhkö voi paljon paremmalta edestä päin näyttää. Perä on kyllä vähän outo, mutta sitähän katselee lähinnä muut tienkäyttäjät, eikä nekään kovin kauaa.

busa näyttää edelleen busalta. Jos tuon tain ZZR1400 väliltä pitäisi valita niin busan ottaisin. Molemmat on rumia, mutta busa on kuitenkin vain busamaisesti ruma.
Näin on. Busan kuuluukin näyttää busalta. Upea toi on. Busamaisen ruma ja just sellasenaan aivan älyttömän komee peli
inlove.gif

Voipi olla ens vuonna pyöränvaihto toooodella lähellä.

Upeeta MJM68 ! Yamaha kundilla on munaa sanoo tosiasiat ääneen. En lähtis arvosteleen yhtäkään Mopoo, ilman kokeilua ja KUNNOLLISTA sellasta. Mitä tulee -08 malliin, niin tosiaan TULEE, eli TAAS ruottalaanen puhupaskaa.
biggrin.gif
mad.gif

RM-Heinolta tietoo, että 99% varmuudella myynnissä keväällä 2008 . Ja mitä tulee perän muotoon, niin Ottakaa Guuppa pois ja pankaa kaunisperäinen nainen ( esim. mun vaimo )
inlove.gif
peräpenkille, niin johan muuttu näkymät, lisäx ksthb, eli Espoon Busafakiiri tulee varmaan uuteen malliinkin modaan satuloita. Nimittäin nykyiset Jampalta ostetut on huippulaatua ja vielä helekutin hienotkin !
bowdown.gif

ps. Jassun Busan väri on MUN mielestä yx hienoimmista ja mitä välii slipareiden koolla jos mökä on magee. Mahotonta kun Uudessa mallissa on ihan liian isot sliparit ja esim. Jassulla täysin liian pienet ?? Oliskoos mun Yoshimuran Triovaalit sit sopivat ? No ainaskin mun mielestä, joskin Jassun mallilla sais kodinhoitohuoneeseen lisää työ tilaa talven modauksiin !
tounge.gif

Pannaan nyt omasta K4 kromihirviöstäkin foto :

"NYSSE" on sit tällanen !

Ittekki pijin vielä vuosi sitten Hayabusaa rumana, varsinki tuon takakuupan kanssa. No, tuli kuitenki tuossa viime kevväänä seki laitettua...eli kaikkeen tottuu. Ja kun tuolla on ajellut, niin jotenki vain se tunnelma  
inlove.gif
ei voi mithän...ittelläni ei ole tarvetta/rääpyä/mahollisuutta haukkua kenenkhän toisen pyörää tai toisenmallista pyörää, jos en ole ajanu niillä. CBR1000F oli ennen ja se oli omalla tavalhan ihan jees, Banditilla olen ajellu ja sellaseksi pyöräksi ihan ok, R6 aivan liian pieni minulle mutta ihan perushyvän näkönen...joku pyörä vain sytyttää ja ehkä juuri tuo Busan "rumuus" aiheutti sen, että halusin nimenomhan kokkeilla sitä. Ja en sitten enhän luopunu. Mutta onko se "ruma", katteleppa parit kuvat vaikka tästä .

Kokonaisuus ratkasee ja uskallan väittää, että ketkä pääsevät/uskaltautuvat ajamhan Hayabusalla vähän enemmän, löytävät sen "jujun" joka on karussa ja maskuliinisessa olemuksessa. Taitaa muuten olla eniten malleista prosentuaalisesti markkinaosuuthan lisänny pyörä kolmen viime vuoden aikana?

Voittajien joukossa on mukava olla.

Toki Toki, minä en "PANE" vastaan, mutta epäilen MyLadyn omaa kantaa ?    
idea3.gif

biggrin.gif

Meillä on ollut hyvin toimiva sopimus vuodesta 1992, ELI : "Tee juuri sen verran, kuin soisit puolisosikin tekevän".    
062802jumpie_prv.gif

Reisaan sattuneesta syystä aikas paljon, enkä ihmeemmin oo koskaan miettinny kenen ritsillä hän kulloinkin istuu ?? Kuitenkin sanaton sopimus, että tiettyä rajaa pidemmälle ei !

Pyöristä vielä, että voi tulla keväällä "Lankeamus" Uuteen Musta / grafiittiseen, JOS sais vielä eritoiveella sen kultavanteilla ? Jätetään K4 Kultsille. Ei näin hyvästä Busasta luopua kantsi. Kax kovanluokan Penkkispesialistia on kehunut "Loistoyksilöksi" Pelkät Sliparit virinä ja viimex keväällä Bikedoctorin penkistä lukemat :  162,9 hp / 9974 rpm takanakista ( antaa "kampuratehox" jo n. 190 hv - 193 hv ) Sekä väännöt 129,8 Nm / 7032 rpm .  
033102bebe_1_prv.gif

Toki MELKEIN kaik on myytävänä, kun on tarpeex "eeroja" pinossa .    
idea3.gif

talktohand.gif

Edit. Juu Martta sano Jampalle, että rupee ettiin modeja -08 mallin satuloihin !
biggrin.gif

Ja Veke. Sun busas on kaunis kuin Lapin yötön yö !!
tounge.gif

Raikuli: Tuo 163hv renkaalta on aika lailla keskiverto tulos bussista. Slipari viritteisestä pitäisi kyllä aina lähteä +160hv renkaalta. Joistan täysin vakioistakin lähtee jo 160 ja joistain pelkillä slipareilla+säädöllä yli 165hv. Tosin nuo erothan on niin pieniä että eihän niillä mitään merkitystä ole. Mutta pyöräsi on kyllä valitettavasti lähempänä keskiverto bussia kuin "loistoyksilöä".

Raikuli: Tuo 163hv renkaalta on aika lailla keskiverto tulos bussista. Slipari viritteisestä pitäisi kyllä aina lähteä +160hv renkaalta. Joistan täysin vakioistakin lähtee jo 160 ja joistain pelkillä slipareilla+säädöllä yli 165hv. Tosin nuo erothan on niin pieniä että eihän niillä mitään merkitystä ole. Mutta pyöräsi on kyllä valitettavasti lähempänä keskiverto bussia kuin "loistoyksilöä".
Hyi sinua  
biggrin.gif
ei noin saa sanoa... Munkin viime vuotisessa oli takiksella 172hp pikkumodeilla ja tän vuotisessa ainoastaan vain 163hp. Tosin onhan nuo eri paikoissa penkitetty.

Ai niin, tosi namin näköinen mustaoranssi ja tosiaan totuttelua vaati takalist... Lähinnä tulee mieleen höyhennetyn broilerin persuus.

Ei yhtä ruma kuin entinen mutta näyttäisi edelleen olevan tehty pygmeille. Tuolla mopoilu on 170cm pitkien hommaa.

Höh ! Just oli penkitetty koko käyrästöviritteinen "Dösä" ja siitä löyty n. 8 kaakkia vähemmän. ?? Sen lisäx ystäväni K7 penkitettiin melkein perään ja melkein joutuu suurenus lasilla katsoon käyristä erot ! K7 :ssa oli sentään race mallin vapaavirtaus suodatin ja PC !

Mun loistoyksilö on mulle loisto yksilö, Ruotsissa penkitettiin 4 kaakkia enemmän, mutten siihen uskonut, ja toi Bikedoctor on ihan tietävä hemmo, jos "Pahkapossu" on Miksusta kuullut, jos hän mulle sanoo, että tulos oli HYVÄ pelkillä slipareilla, niin mitä ilmeisemmin se oli "KESIVERTOA" parempi . Mutta kuten Martta tais todeta niin, kyllä sieltä voidaan rukata mitkä tahansa lukemat ! Toi sana "Loisto" tuleekin suurimmax osax siitä, että oon siihen vetänyt 7mm kromilistaa joitakin kymmeniä metrejä, ja tosiaan loistaa puhtaana . Vanteiden sisä ja ulkokaaret oli pakko varmistaa liima silikonilla.
confused_orig.gif
UGH
033102bebe_1_prv.gif

ilmeiseti uus Busa tulee maksamaan tonnin enempi kuin nykyinen... $11149  -> $11999 elikkä 16999€ ->18000egee... veroinee kaikkineen... saas nähä... mut sil hinnalla vois jo aatella...

Kurdille ihan sen verran, että 186cm ja 100kg sekä pitkät kintut joiden tähden pikkumodi, eli Prikkanipulla kuskin penkkiä 50mm ylös ja jalkatapeista 30mm kumit veke ja kaarhee muovi tilalle. polvikulmaa n. 80mm lissää. Ei ahista.

Viime "bahn reisulla" 1100 km pisin päivämatka ja ei oikeestaa puutunnu mikään. Bandiitilla oon kerran vetässyt pidemmän siivun, mutta 2 päivään ei tehny mieli istuu MISSÄÄN .
wink.gif

Back