• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hayabusa 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisiko joku uuden Busan omistaja tunnustaa vihdoinkin että on todella pettynyt hankintaansa ja katuu syvästi ostostaan.
Mä meinasin jo sanoa katuvani, etten ole aiemmin Busaa ostanut...mut sit mulle tuli mieleen, miltä se aiempi Busa näyttää, niin enpä sit sanokaan mitään  
wink.gif
Sehän on vaan katsojan silmässä. No kerran tuli aloitettua niin mun mielipide on edelleen, keulasta paremman näköinen kun vanha, mutta ............. se perä ei sit osu mun silmään edelleenkään. Tosin paranee h*vetisti kun vaihtaa ne "tehtaan piiput" sirompaan putkistoon.
Lisätään tohon vielä se orkkis kilpiteline vaihtoon niin pikkasen paranee hanukan muotoilu
smile_org.gif

1300km ajettuna - on se aika vehje. Herättää intohimoa. Kortin saa kyllä helposti hyllylle - malttia malttia.

tounge.gif

Hih hih, vähänk mä oon erilainen nuori, ku mun mielestä orkkis kilpiteline on just hyvä, se kun suojaa roiskeilta, sekä orkkisputkien sirouskin pukee takaosaa ja jotenkin kuuluu yleis ilmeeseen, just niinku pitääkin.
tounge.gif

No kerran tuli aloitettua niin mun mielipide on edelleen, keulasta paremman näköinen kun vanha, mutta ............. se perä ei sit osu mun silmään edelleenkään. Tosin paranee h*vetisti kun vaihtaa ne "tehtaan piiput" sirompaan putkistoon.
Busan perä on tehty houkuttelemaan jenkit ja britit pois customeista oikean moottoripyörän ostajaksi. Siksi se ei voi olla mikään räystäsperse.

Ruma on, mutta toisillehan sitä näytetään. Jos tuo haittaa, niin onhan Suzukilla paremman näköinenkin pyörä, Giksu.
smile_org.gif

Luulin että vanha busa oli ruma, mut itseasiassa se o oikein kaunis verrattuna uuteen
smile_org.gif
on tuo -08 laitos vaa niin h*lvetin kamala
biggrin.gif

Eniten -08:n ulkonäössä mua hämää se, ku perä vaan jatkuu ja jatkuu renkaan taakse, pidemmällä haarukalla voi näyttää paremmalta. Muuten ulkonäkö kyllä
033102beer_1_prv.gif

No niin. Uusi Hayabusa tuli tähänkin talouteen. Eilisten kiireiden takia mittariin tullut vasta 100km, mutta alan korjaamaan asianlaitaa ihan kohta
smile_org.gif

On se hiton hyvä. (ei sillä tosin mitään tee suomen nopeuksilla)
=> millään ei tee mitään Suomen nopeusrajoituksilla.  
wink.gif
Monellakin tekee, mutta tuolla todella vähän. Ei oikeastaan mitään hauskuuskerrointa. Pyörää en hauku, hiton hyvä fillari! On vaan liian tiukkapipoista tämän maan liikenne kulttuuri, notta tuolla olisi mitään kivaa liikenteessä.
Oon kyllä koeajon jälkeen samaa mieltä, hieno pyörä oli mutta fun factori laskee rankasti kun tuntuu että jos ei kyttää nopeusrajotinta kokoajan ni vauhdit on reilusti yläkantissa kun ei se vauhdi tunnu miltään tolla pyörällä. Vähän samoja oireita alko tuleen kyllä vanhallakin.

Nyt silmät on suunnattu kohti Hyper Motardia.. Enää tarvii suunnata nokka kohti Nordeaa..
biggrin.gif
.

Noista kuvistahan tulee mieleen tää Quasimodo. (en tiedä kirjotinko oikein)
Yäk. Ei kyllä istu mun silmään tommon hemmetin pahkura ollenkaan.

On se hiton hyvä. (ei sillä tosin mitään tee suomen nopeuksilla)
=> millään ei tee mitään Suomen nopeusrajoituksilla.  
wink.gif
Monellakin tekee, mutta tuolla todella vähän. Ei oikeastaan mitään hauskuuskerrointa. Pyörää en hauku, hiton hyvä fillari! On vaan liian tiukkapipoista tämän maan liikenne kulttuuri, notta tuolla olisi mitään kivaa liikenteessä.
Aika paljon vaan myydään pyöriä jolla jonkun mielestä ei tee mitään. Hienoa jos olet löytänyt pyörän mitä ei tarvitse vaihtaa.  
smile_org.gif

ed. aika masentava nuhapumppu toi seiskapuokki mutta se on vaan mun mielipide. Mullakin oli enkä viitsinyt ajaa kuin 300 km.

nyt vihdoin uutta busaa koeajaneena pitää kyllä sanoa että oli yllättävän ketterä ja hauska ajaa. Matkapyöränä erinomainen, mutta mun kilokiksuun verrattuna eipä siinä kyllä oikeastaan mitään parempaa ollu ku mukavampi ajoasento ja parempi tuulensuoja. Mut hieno pyörä kyl
sport05.gif

Juu liikkeen koeajossa ja kolmeasataa
crazy.gif
No sainoihan itsekin että hyvä tuulensuoja kai se auttaa kolmessa sadassa
tounge.gif

tänään kävin ajamassa uutta busaa ja kyllä sitä sai muna pystys ajaa
tounge.gif
paljon lepposempi mitä kilokyykky ajella, tekis mieli vaihtaa

Back