• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hayabusa - 2007 ? Onko tietoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kepparik4
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Prkle, pitäisi lukea kaikki viestit.
blush.gif

Se joka ensimmäisenä postaa linkin jossa kuvat 2007 malliseen Busaan on mun personal hero..
biggrin.gif
Siinä niitä nyt olis!!!!

http://www.raptorsandrockets.com/images...._rn.JPG

Mitä pidätte?!
Vanha..... Joko jollain olis ihan oikeeta tietoa/kuvaa ? Vai marssinko ostamaan nykyisen version?
Nykyinen versio on ainaki hinta/laatu suhteeltaan enemmän kuin hyvä vaihtoehto!
062802moto_prv.gif

Se joka ensimmäisenä postaa linkin jossa kuvat 2007 malliseen Busaan on mun personal hero..  
biggrin.gif
Täällä sinun ikioma personal hero  
tounge.gif

http://www.suzukicycles.com/products/GSX1300RK7/Default.aspx

Mun mielestä ei kovin nättejä... makunsa kullakin !.
On se vaan saakelin hieno toi kokosininen, miksei punainenkin.

Sininen on sellainen väri metallivärinä, ettei se oikein näytä kuvissa mitenkään erikoiselta, mutta luonnossa hyvän näköinen. Illan hämärtyessä se on parhaimmillaan!!!

Kun livenä nähtävillä, pitää mennä kuolaamaan ja kauppaa hieromaan. Mopoton mies kun on!!!

On se vaan saakelin hieno toi kokosininen, miksei punainenkin.

Sininen on sellainen väri metallivärinä, ettei se oikein näytä kuvissa mitenkään erikoiselta, mutta luonnossa hyvän näköinen. Illan hämärtyessä se on parhaimmillaan!!!

Kun livenä nähtävillä, pitää mennä kuolaamaan ja kauppaa hieromaan. Mopoton mies kun on!!!
Tässä täyttyy myös vakavasti harkita pyörän päivitystä...

Sininen... Punainen eiku...  
inlove.gif

Ekasta linkistä ajattelin, että sininen on se rumin, mut toinen linkki muutti mielipiteen! On kyl siisti! Mut vois olla, että musta ostaisin ennemmin kuin sinisen!

Back