• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hauskinta mitä olette moottoripyörän selästä nähne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanhakäpy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime kesänä olin matkalla mutterille iltakaffeelle "valehtelijoiden klubille". Pohjoisrannassa edessä ajoi hopean värinen CRV jossa kaksi lippalakkista kundia edessä ja kaksi misua takana. Pysähdyttiin valoihin jolloin toinen misu tempaisi yläosan paljaaksi ja heilutteli utareitaan mulle
tounge.gif
Nostin hyväksynnän merkiksi peukalon ylös ja hihittelin peilivisiirin takana.

No seuraavissa valoissa sama toistui sillä erolla, että nyt molemmat misut esittelivät "heiluviaan" mulle ja hauskaa oli niin autossa kuin mullakin. Nyt kaksi peukaloa pystyssä hyvän meiningin merkkinä
buttrock.gif

Naureskelin vaan mielessäni, että eivät neidot varmaan olisi heilutelleet itseään tuohon malliin jos olisivat tienneet, että potan sisällä on yli 50v äijä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Noh... kyllä niitä oli helppoa katsella.

Tänään oltiin ajelemassa Kuivaniemi-Pudasjärvi välillä kun huomasin tien vasemmassa laidassa teeren käyskentelemässä. Hiljensin melkein kävelyvauhtiin ja kun otus huomasi minut, niin nosti itsensä siivilleen ja lensi pyörän vasemmalla puolella melkein katteessa kiinni samaan suuntaan kuin minäkin noin vajaan metrin korkeudessa ainakin 20-30 metriä ennen kuin sai ilmaa siipiinsä ja kiepautti itsensä tien varren kuusikkoon. Olisin hyvinkin voinut ojentaa vasemman käteni ja ottaa sitä kaulasta kiinni, olis nyt lintupaisti uunissa.
Melkein saman lainen:
Juntusrannasta kiihdyttelin Hossaa kohti ja tieltä pöllähti lentoon riekko. Lenteli vasenta kaistaa ja minä ajelin oikeata. Riekon huippunopeudeksi mittasin tasan 70 km/h. Mieleen tuli kokeillä ylettyisikö jalkaan kiinni, mutta annoin kaverin lennellä ja hetken lentelikin ennen kuin kurvasi metsään päin.

Tiedä sitten, onko hauskinta, mutta silmänruokaa kumminkin.
Ajelin paikallisia nurkkia hissukseen fiilistellen kaikessa rauhassa...sitten huomasin silmäkulmassa vilauksen ja katsoin, että kylläpä neitosella upeasti minihameen helma hulmuaa vastatuuleen pyöräillen
tounge.gif
tarkemmin asiaan perehdyttyäni huomasin, että eipä ollutkaan hamosen alla muuta, kun aitoa nahkaa
tounge.gif
tounge.gif
...sitten ajeltiin siinä rinnakkain jonkin matkaa ihan vaan tyhjäkäynnillä

muonion korkeudella porot juoksivat hätääntyneenä vastaan tulevien kaistaa.yksi poroista suoritti samalla loputtomiin kestävää peräsuolen tyhjennystä ja oli hiuskarvan varassa ettei kaatunut ojaan kun yritti pysähtyä bussi pysäkille täydestä vauhdista,hyvin veti sladissa.

Sattui "kultaisena" 80-luvulla kun Vasa-Line:n apollo- vai mikäkö se nyt oli mutta alus kuitenkin peruutti takaisin laituriin kun olin hiukkasen myöhässä....
biggrin.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Tosin pikkusen siinä kaasu- ja kytkinkäsi heilui kypärän yläpuolella semmosta puolikaarta...(mutta kannatti !).

Oli hienoa asiakaspalvelua tulloin !
bowdown.gif
inlove.gif

Ei mahtas Grabbe nykyään tehdä samaa Vaasasta - Umea:aan
nixweiss.gif

Sattui "kultaisena" 80-luvulla kun Vasa-Line:n apollo- vai mikäkö se nyt oli mutta alus kuitenkin peruutti takaisin laituriin kun olin hiukkasen myöhässä....
biggrin.gif

bowdown.gif
bowdown.gif

Tosin pikkusen siinä kaasu- ja kytkinkäsi heilui kypärän yläpuolella semmosta puolikaarta...(mutta kannatti !).

Oli hienoa asiakaspalvelua tulloin !
bowdown.gif
inlove.gif

Ei mahtas Grabbe nykyään  tehdä samaa Vaasasta - Umea:aan  
nixweiss.gif
viikkarin kyydistä meinattiin myös jäädä tukholman puolella vuonna 95 autolla kun laiva oli juuri irtautunut
smile_org.gif
kiltisi ottivat kuitenkin vielä kyytiin

Kevariaikana kaveri ajoi pelloa ylittäessämme ojaan, vilkaisin sitä nopeasti ja ajoin itse seuraavaan poikittaiseen kuraojaan
biggrin.gif
Kummallekaan ei sattunut mitään muistaakseni.

Pari vuotta sitten huristeltiin emännän kanssa Tampereelta Tammisaareen. Perille päästyämme pysähdyimme keskustan kupeessa olevan, aivan rannassa menevän tienpätkän päähän. Piti hieraista silmiä, kun takaa tupsahti moottoripyöräkolmikko iloisesti heilutellen. Kyseisillä hepuilla ei kypärien ja rantasandaalien lisäksi ollut rihmankierämääkään päällä  
biggrin.gif

Juu, lämpöä oli noin +30°C

Back