• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hanskat tiskiin ja kypärä kaappiin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maple
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitäpä niistä märistä ajokamoista mutta se v*tuttaa kun pyörä likaantuu! Ja likaisella mopollahan en aja(piste)
smile_org.gif

En siis voi sanoa nauttivani sateesta. Jos on menoa jonnekin niin sitten mennään sateellakin mutta huviajelulle - ei kiitos
talktohand.gif
. Viimeksi olen tankannut mopon 7.8. eikä tankki ole vieläkään tyhjä... näin alkukaudesta on tullut ajettua n. 13tkm eikä missään sen pidemmällä reissulla ole tullut käytyä.

koskas se kesä muuten alkaa?? tota kysymystä olen kysynyt jo monta vuotta eikä ole kesää näkny ... oliko se nyt tässä? tavallista synkempi talvi edessä. mä vihaan aamu kylmää!

No hitto. Voiko ajosää tästä parantua. Tänään takana 180km itä-uudenmaan mutkateitä! Nyt kädessä
033102beer_1_prv.gif
ja grillissä pihvi muhimassa - voiko se tästä kesä parantua! Mollikka paistaa pilvettömältä ja ajokeli on täydellinen. Siellä' täällä toki muutama puimurista tielle varissut muta-paska-pommi lisää hieman jännitystä ja pitää hereillä.

Reilut 12000 km tälle kesälle vaihtelevassa kelissä, keväällä räntäsateessa ja kesällä sateessa.
Ajokamat kun on kunolliset niin kyllä sitä pärjää
smile_org.gif

Meikäläinen kun on ajatusmallia noudattanut että "kelissä kuin kelissä ajetaan kuin rekkamies"
tounge.gif

Yeesh ei tarviikaan vielä laittaa hanskoja tiskiin vaan päätettiin pitää prätkää käytössä vielä pari viikkoo, kun ilmat kerran ainakin nyt suosii...
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif

kilometrejä tulee tältä kesältä 13 000...makeeta ei tarviikaan vielä masentuu...  
buttrock.gif

thumbs-up.gif

sport05.gif

Tänään pistin pyörän seisontaan.
bawling.gif

Toivottavasti kevät tulee pian ja parempi säinen kesä. tämä onkin ainoa mopo mitä nyt voi päristellä
062802moto_prv.gif
. Tuli ostettua uusi kotilo ja kahden kotilon vakuutukset maksaa jo sinänsä, ja kun aikakaan ei riitä. No siinä huonot/kootut selitykset.
buttrock.gif

Back