Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko sanoo, et kiitos samoin...Mennyt kesä ei ollut mikään ihantellinen tällaiselle kuivan kelin motorisille, miksikä itseni luen. Vihaan sateessa ajamista.
Maxin mittariin tuli sitten nafti 3000 mailia, mitänoin olisikohan jotakin 4500km. Ei siis juuri mitään, ja talutin sättärän ulos sentään jo päsiäisenä...-03 putkuttelin menemään sentään 10500 km![]()
Talvella uusitaan änkkärit, maalataan alaspoileri
Ja jumaliste jos ensi kesä alkaa sateisena, häivyn muutamaksi viikoksi Nevadaan...
Taas tätä avautumista: jos joku ei tykkää ajaa sateessa, toiset alkaa vänkyttää että pitäis. Itse en aja sateessa jos sen vain voin välttää, ja kyse ei ole puutteellisista varusteista (en oo vielä tänä kesänä kertaakaan kastunut vaikka ajoin koko kesän tähän asti mm. töihin ja takas mopolla) vaan siitä että tän kesän sadekiintiö on kertakaikkiaan täynnä, ja sillä sipuli - ja työmatkaakin on enemmän ku keskivertoihmisellä matkaa mummolaan, perkele...Vinkki niille jotka itkee huonoa säätä: Kauppaan ostamaan kunnolliset sadekamat, niin kyllä sitä sateessakin ajaa, ainakin pakolliset siirtymät. Esim. Koti - työpaikka, jne.
Juuri näin!minä teen vain luottavaisin mielin oman suoritukseni ja katson sitten mihin se riittää. kuten suomalaiset urheilijat.
Joku ajanut yhtä vähän kuin minä.Nippanappa taitaa olla 2500 mittarissa tälle kesälle. Tosin selkä pamahti kesäkuun alussa ja tuli reilun kahden kuukauden tauko väliin eikä vieläkään pysty pitkää matkaa kerralla ajamaan. Kyllä taitaa olla tämä ajokausi tässä vaikka ulkona on... +18...