• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hankintaketju... Mita varustetta hankit viimeksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s&s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
All Rightin Outletista Alpinestars Supertech R kalossit. Kirpaisevat 359 €. Saavat kyllä muutaman kauden kestäääääää!

All Rightin Outletista Alpinestars Excursion GoreTek -housut ja takki. Tässä pari kertaa testattu niin että alla pelkät kalsarit ja t-paita, vielä 5'c ei palele. Eiköhän näillä mennä. :)

GuessWho sanoi:
Onneks olkoon, loistavat popot !

Nii-in. Tyyris leidi vaan. Ei sinne voi mennä persaukisena seukkaamaan :D

Viikonloppuna varmaan pieni koeajo tulossa.

Muoks. Siis saappaiden.

Mä hain AllRight Outletistä HJC RPH-A 10 plus kypärän ja Yokon hanskat. Nahkatakki vielä jäi ostamatta mutta ennen kevättä semmonenkin pitää hankkia.

Go-Za sanoi:
Mä hain AllRight Outletistä HJC RPH-A 10 plus kypärän ja Yokon hanskat. Nahkatakki vielä jäi ostamatta mutta ennen kevättä semmonenkin pitää hankkia.

Paljonko oli HJC:llä hintaa? Tuommoinen on ostoslistalla, ostopaikka vielä harkinnan alla.

Kai se normaalihinta on normaaleillr ihmisille? Mä kun olen epänormaali tapaus niin hinta oli jotain muuta...
Keväällä allright outletissä on taas varmaan org-jäsenille alepäivä. Silloin kannattaa ostaa kaikkee kun ei ne maksa juuri mitään!
Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express

Tänään tuli hankittua viileämmille ajokeleille Richan Wind Cuff gorehanskat, vaikka ajokausi todennäköisimmin on mun osalta päättynyt niin toivottavasti keväällä ja ens syksynä ei tarvitse niin kirota sormien jäätymistä.

Vielä olisi kiikarissa kevyemmät popot, nuo TCX:n Competizione S goresaappaat, vaikka loistavat ovatkin, saattavat ehkä olla hieman hiostavat kesähelteillä... Ehkä. Selkäsuojankin voisi hankkia, samoin hieman isommat vilkut. Siinähän sitä taas hetkeksi olisikin.

Arlen Nessin 5912 2 -osainen puku tuli hommattua ens kautta varten 282€ syysale/poisto hintaan :thumbup: ei paha.
Mutliplex-1.jpg

Värinä vaan: musta/punainen/valkoinen

Eilen lähetti toi Englannista tilatun Nolan X802R Casey Stoner replica kypärän. Viikossa tuli paketti kotiin. Vanha potta KBC oli kokoa L ja Nolanilta piti ottaa XL. Tuntuu olevan aika pieniä nuo Nolanin koot.

HJC RPH-A 10 plus. Kotimaisesta kaupasta, sellaisella hinnalla että maailmalta tilaaminen ei ollut millään lailla järkevää.

Sportsteriin uutta satulaa, Le Peran Daytona Sport:
L542S.jpg

Löytyi Amazonista hintaan $242. Päällle $70 rahdista shipitolle ja tietty aikanaan tulee vielä tullit+verot.

(Rahti shipiton kautta tuli 30 taalaa halvemmaksi kuin suoraan myyjältä... Ja myyjäkin sai ilon kustantaa jenkkilän sisäisen rahdin.)

Napsua pienemmän Rukan argonaut takin, kun tuli vahingossa ostettua edelliseen "kasvunvaraa".... Eli 52->50. Nyt oliskin lähes uusi 52 myynnissä torin puolella.

Uuden etuvaloumpion ja Arain pottaan tumman sekä kirkkaan visiirin pinlockilla. Syyssiivouksessa heitin naarmuiset "varavisiirit" roskiin. Paskaako niillä tekee, kun ei näje läpi.

Eurobikerin joulutarjouksesta Gianni Falco Eso Pro jalkineet, valkoiset. Pitäähän trackstarilla nyt valkoiset saappaat olla! :grin: :p :p
309-00.jpg

Back