- Stella Ice nahkatakki, valko-harmaa, All Rightin Outletistä, 400e... Hintaa perustelin itselleni sillä että noita on tullut 3 kpl Suomeen niin eipähän heti tuu vastaan
Eikä muuten löydy kuvaa netistäkään mistään että oisko joku "kokeilumallijutska"
- Yllä mainittuun takkiin Alpinestarsin Tyla-housut, sama mesta, tommoset
http://www.allright.eu/products/index.php?tuote=3135591038
- Mun ihana mies osti mulle valkoset Dainesen hanskat jotka sopii täydellisesti sekä rotsiin että käteen
- Richan tixtex-takki, jossa vähän vaalenpunasii koristeita, Topgearsuperstore Englannista, alessa, oisko ollu rahteineen 70e
- Yllä mainittuun Richan takkiin Alpinestarsin hanskat jossa kanssa vaaleenpunasta, samasta puljusta, rahteineen ehkä n. 80e
(ps. kesti hieman tulla, mutta sit ku tuli ni tuli kotiovelle saakka DPD:llä)
- Richan camohousut (miesten malli) alekorista Biker Pointista Turusta, n. 75e. Kivat päällä mut ei oikein istu.... Jos jotain kiinnostaa ni voisin myydä pois, koko S....
- STR:n Lizardit Bike Worldistä 179e (palautusoikeus voimassa kun mietin vielä........)
- Valkoset tcx:n ratapopot Bike Worldin alekorista 80e (että sopii siihen takkiin ja hanskoihin
)
- Lokakuussa ostin Rukkan Nina-takki (499e) ja jotkut housut, en muista nimee mut miesten mallia (Armas?) noin 350e? Bike Worldistä, mutta otin yhden tai kaksi kokoa liian ison rotsin kun luulin että sinne tarvii 100 kerrosta alle - ei tarvi kun kyse on Rukasta. Ko. takki on tulossa myyntiin myynti-osioon kohtapuoleen, koko 40....
- Rukan thermal-alusasu (tåsi pårnå), Bike World, 100e
- Rukan toinen lämpökerros, siis semmonen tosi ohut "fleece", Superbikers, Memmulta (Memmu on ihana), tarjouksessa 40e
- Mottowearin ajofarkut Superbikersilta, .orgin kortin alen kanssa noin 120e
- Lilan värisii pulttei, mutterei ja muita osia F1zuun 40e, firmasta nimeltä Tasty Nuts, pakkohan se oli jo nimenki takii
- MRA:n tuplakupla racing -pleksin joltain orkkilaiselta täältä, muistaakseni 60e
- 4 l öljyä ja k&n:n suodin, Storm, 87 euroo
- mopon pesu- ja kiillotusvehkeitä, 10 euroo, Biltema
Että nyt mulla on sitten se apaut 10 settii ajokamoi, ihan varmuuden vuoks, ei pääse kyllästyyn
Jos jollain on 3 takkii, pah... Toisaalta osan olen myynyt ja osaa olen myymässä kun ei ollutkaan hyviä. Ja etsin esim IXS:n istuvia tixtex-housuja kun edelliset ei sit istunutkaan. Myin ne R1ivatulle riivatun halpaan hintaan.
Harkinnassa se uusi HJC:n kypärä, mikä se ny oli ph-rca10 tms. All Right noita näyttäs myyvän...
Mitäköhän mä vielä unohin....