• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hämeen Hitaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No saanks minäkin, vaikka oon Vantaalta?

Joudun kumminkin teitä hämäläisiä kattelemaan 5 päivää viikossa täällä teidän "pääkaupungissa" Hämeenlinnassa.
smile_org.gif

Vähänniinkun periaatteesta kaikkia salaseuroja vastaan...ei suami ny niin iso maa ole että tarttis väki voorumilla jakaa ihan paikkakunnittain..

Eikös se olis helpoin panna tuo salasana jakoon tänne foorumille
tounge.gif

Pääsis tällaiset henkisesti Hämäläisetkin nauttimaan salaseurasta.

Pitäsköhän pääkaupunkiseutulaistenkin perustaa ihan oma voorumi - taitaisi hiljentyä tää julkinen puoli aika paljon...

Pitäsköhän pääkaupunkiseutulaistenkin perustaa ihan oma voorumi - taitaisi hiljentyä tää julkinen puoli aika paljon...
Sellanen löytyy jo..
Mutta tapahtuuko siellä mitään? Eikös nämä meitin miitit yms. ole aina sovittu ihan julkisesti?

Jos pk-seudun omalla foorumilla on jotakin elämää niin siinä tapauksessa voisin ottaa salasanan sinne. Pitäähän meidän kaupunkilaistenkin saada oma maaseudunelävistä vapaa sisäsiittoinen keskustelualueemme.
biggrin.gif

Ja meille ulkomaanpelleille oma, niin säästytte esim. tiedolta, että olin viime su pari tuntia pörisemässä ja par'aikaa paistaa ja on lämpöasteita ja että viikonlopulle on luvassa +14°c...
cool.gif

Tuota, Savosta oon kotosin, mutta Tampereella asunut jo 17 vuotta putkeen, joten ehkä edes "prospect":ksi olis mahdollisuus? Lisäksi olen tavattoman hidas (äh, siis hiras).  
tounge.gif

Back