Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kokeilepas puhdistaa siitä se optiikka. voi auttaa tai sitten ei.Mulla on ollut xena monta vuotta. Se toimi hyvin, kunnes viime syksynä se rupesi huutamaan pienestäkin liikkeestä. Huuto alkaa aina; olipa se sitten lukittu tai ei. Ilmiö toistuu myös hälytinosan ollessa irti koko lukosta. Tais tulla elektroniikalla tiimat täyteen
juu sellasia nappiparistoja.Eikös noi ole samoja nappipattereita Xenassa kuin joissain keskuslukituksen kauko-ohjaimissa yms 80-luvun elektroniikkapeleissä, niitä vain on nipussa useampi?
Ja tosiaan oman Xenan kumma piipitys joka töytäisystä loppui niinkuin seinään kun paristot vaihtoi.
Olen minäkin nähnyt pari toimivaa laitetta, mutta myös useita ei-toimivia. Taitaa olla Italialaista valmistetta, kun noin epätasalaatuista on. Saatan olla väärässäkin, kuten aika(aina) usein tapahtuu. Omalle kohdalle sattuu sitten ne ei-maanantaikappaleet.No, mulla on varmaan pari maanantai kappaletta kun ne toimii.