Ittellä tuo Xena ollut käytössä nyt reilun kuukauden. Olen testaillut miten se hälyttää: Jos pyörässä on kaksi etujarrulevyä niin jos laittaa sen jalan puolelle se hälyttää herkemmin, mutta ei sieltä puolelta näy niin hyvin, joten olen käyttänyt sitä sillä toisella puolella ja on toiminut siinäkin ihan hyvin. Stonga lukossa ja jos yrittää sitä heiluttaa niin hälyttää... Jos käy istumaan pyörän päälle ja nostaa pystyyn niin hälyttää. Myös sillä on vaikutusta mihin kohtaan jarrulevyä sen laittaa, eli jos laitat sen ihan alas niin se pääsee ns. vapaasti heilumaan, jolloin kova tuuli voi sitä heilauttaa ja hälyttää. Kertaakaan se ei ole soinut kun pyörän luokse olen mennyt, joten ilmeisesti kukaan ei ole sitä yrittänyt räplätä, tosin se kuuluisi kyllä kämppään sisällekkin jos hälyttäisi. Ärsyttävä puoli siinä on se, kun ottaa lukkoa pois ja laittaa avaimen sisään niin se ehtii piipata perkeleen kovalla äänellä parikin kertaa.
Tuohon kosteuden vaikutukseen en osaa kommentoida sillä pyörä viettää yöt kylmässä hallissa, enkä sitä ole sateella juuri mihinkään jättänyt pidemmäksi aikaa... Näppärän kokoinen lukko ja helppo käyttää.
Itse harkitsin toisena vaihtoehtona noin metrin mittaista paksua ketjua, jolla köyttäisin pyörän parkkihallissa tolppaan, mutta sitten se ketju olisi pitänyt jättää siihen tolppaan kiinni, kun se ei olisi mahtunut penkin alle.