• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Halvin ajokorttipaikka uusimaassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja martosh79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pakko sanoa että kyllä on tyyriitä noi kortit täällä suomessa. En kyllä ymmärrä miksi pitää suorittaa uudelleen jotain teoria tunteja ja tentti sitä varten. Muut ymmärrän myös, tai no en mä ihan ymmärrä miksi täytyy opetella jotain prätkän korjaamisasiota. Henkilökohtaisesti ei mulla ole kuitenkaan niitä työkäluja jolla voisin mitään erikoista korjata.
Onhan tuo typerää juu, mutta kai siinä pyritään siihen että jokaisella on varmasti tänne Suomen oloihin sopiva tietotaito ajamisesta.
Mutta onkos jossain päin muka tuota korjaamisen opettelua? Itse en muista, että olisi yhdelläkään tunnilla edes etäisesti käsitelty asiaa. Ei A eikä B kortin hankinnassa.  
withstupid.gif

Ajokorttilupa kannattaa hankkia hyvissä ajoin eli heti ettei tule ikävää yllätystä kun lupatoimisto on tukossa siitä tai tästä syystä ja joutuu odottamaan lupaansa 8 viikkoa teoriat ja ajot suoritettuna. Ilman sitä lupaa ei pääse kokeisiin.

Back