• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Halvat kamerat mp käyttöön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noni ongelmat ratkastu. Ettii paikan mikä ei väris ja tömäyttää vielä napakoilla kiinnikkeillä kiinni niin homma kunnossa. Se vaan kamalan paha sanoa että mikä ois se kohta missä ei värise kun mopoja on valtava kirjo. Kypärä toimii se on varma.

jlik sanoi:
No kyllä mulla välillä ilmavirta heiluttaa kypärää ja päätä esim. motarilla (ihan tikkarinopeuksilla).

Juu varmasti heiluttaa ja kääntyy se mopokin oikealle ja vasemmalle. Nyt lieneen oli kyse niistä värinöistä mikä tekee kuvasta sotkua?

Suzu-ukko sanoi:
Juu varmasti heiluttaa ja kääntyy se mopokin oikealle ja vasemmalle. Nyt lieneen oli kyse niistä värinöistä mikä tekee kuvasta sotkua?

Joo näin on (huumoriahan tuo mun heitto lähinnä oli).

Muoks. Miten hitossa nuo crash padit voi maksaa pari sataa. Jo on pulteilla hintaa.

jlik sanoi:
Joo näin on (huumoriahan tuo mun heitto lähinnä oli).

Hauskahan tää koko vääntö oli. Kiitos siintä :thumbup: Nyt tosin uni meinaa tän kameran samuttaa mutta jos muistan niin huomenna voin piruuttani laitella pienen pätkä kotarin värinättömästä kiinityksestä :)-

Muoks.. Ne tosiaan on perkeleen kalliita...

Muoks muoks. eBay sit saattaa tai saattaa olla saattamattakin..

Suzu-ukko sanoi:
Hauskahan tää koko vääntö oli. Kiitos siintä :thumbup: Nyt tosin uni meinaa tän kameran samuttaa mutta jos muistan niin huomenna voin piruuttani laitella pienen pätkä kotarin värinättömästä kiinityksestä :)-

Muoks.. Ne tosiaan on perkeleen kalliita...

Muoks muoks. eBay sit saattaa tai saattaa olla saattamattakin..

Hyvää yötä. Oon parhaillaan enklannissa joten kello on täällä vähän vähemmän. Just pääsin ebayhin. Josko sieltä löytyis halvemmalla noita pultteja. Joo, kiinnostaa tuo video kotarin kiinnityksestä.

jlik sanoi:
kum1ankka totes yllä ettei peilin varret ole hyvä paikka.

Veturissa juuri tuon kameran ja sen mukana tulleiden kiinnikkeiden kanssa ei oikeen toimi. Ja tämäkin vain yksi otanta. Jos tuo edellä mainittu yhdistelmä ei toimi, se ei välttämättä tarkoita etteikö ihan vastaava järjestely toimisi vallan mainiosti jossain toisessa pyörässä...

kum1ankka sanoi:
Veturissa juuri tuon kameran ja sen mukana tulleiden kiinnikkeiden kanssa ei oikeen toimi. Ja tämäkin vain yksi otanta. Jos tuo edellä mainittu yhdistelmä ei toimi, se ei välttämättä tarkoita etteikö ihan vastaava järjestely toimisi vallan mainiosti jossain toisessa pyörässä...

Voi olla ettei peilinvarret toimi mun bandussa koska peilit tärisee. Koko peilinvarsi on kääntyvä joten mitenkään tukeva se ei ole (tärinän kannalta). No voihan sitä tietenkin kokeilla laittaa kamera aivan lähelle peilinvarren kiinnitystä. Täytyy kokeilla (mutta menee ens kevääseen).

Suzu-ukko sanoi:
Ei toimi peilinvarressa..

Joo, näin mä kans vähän arvelen. Sen verran hutera ainakin mun bandussa se peilivarsi on. Tossa kun kattelin noita Rammountin vermeitä niin ehkä sieltä löytyy joku sopiva kiinnityssysteemi.

Ramilla laittelin omaan banduun peilinvarteen ja ikävä on vibra. Kyllä se melkeen niin menee että joku mikä on rungossa tukevasti on se paras. Kaatumatappi on tukeva. Imukuppi tankkiin on tod näk tukeva jne.. Ja tekee se siinä tapissakin sen että kun reippaasti kiihdyttää niin silloin tärrää mutta normaalissa ajossa se on ihan hyvä.

Suzu-ukko sanoi:
Ramilla laittelin omaan banduun peilinvarteen ja ikävä on vibra. Kyllä se melkeen niin menee että joku mikä on rungossa tukevasti on se paras. Kaatumatappi on tukeva. Imukuppi tankkiin on tod näk tukeva jne.. Ja tekee se siinä tapissakin sen että kun reippaasti kiihdyttää niin silloin tärrää mutta normaalissa ajossa se on ihan hyvä.

Mistäs sä hommasit ne kaatumatapit? Pirun kalliita ovat. Ei viihtis maksaa paria sataa ekeä.

Suzu-ukko sanoi:
eBaystä surffasin ja jäi himpun alle sataseen hinta.

OK, kiitos. Hyvää kuvapätkää tuolla kaatumatapilla (myös muut videot kivaa kateltavaa). Ilmeisesti tuo tappi oli jossakin moottorikopan korkeudella? Oon nähnyt mun banduun sopivi tappeja jotka kiinnitetään joko moottorikopan viereen (esim. lähelle kytkinpoljinta) tai sitten katteessa olevaan aukkoon (runkoon tietysti).

Putki mallisiin stongiinhan löytyy paljon erilaiaisia kameratelineitä ja melko halvallakin vielä. Ite tilasin GoPro;hon sopivan telineen Kiinasta jollain 5 eurolla (joka makaa himassa nyt tarpeettomana kun se ei sopinutkaan mun ei GoPro kameraan)

Back