Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuota ContourHD:ta vaikea suunnata kun siinäkään ei tuota erillistä näyttöä ole?Ite hommasin CountourHD:n kameran ihan suomesta eikä hinta mun mielestäni ollut paha, 319€.
Kuvanlaatu on todella hyvä ja kuvakulma on todella laaja.
Vielä kun oppisi tuon editoinnin.....
Näissä vehkeissä on käyttöohjeet lievästi sanoen puutteellisia ...MINI DV D001 eBaysta
Lähti virrat päälle, joten arvelin jopa toimivan. Sammutin ja tökkäsin USB-porttiin latautumaan. Hetken kuluttua huomasin, että mikään valo kamerassa ei enää pala, kone ei löydä kameraa, eikä se lähde irrallaankaan päälle![]()
Aluksi USB-porttiin kytkettäessä sininen ja punainen valo siis vilkkuivat, kuten käyttöohjeessa sanottiinkin, että ladattaessa vilkkuvat. Vähän ajan päästä totesin, etteivät siis palaneet enää ja laite ei reagoi mitenkään mihinkään, mitä olen yrittänyt. Ei auttanut tuo on/off -kytkimen painaminenkaan.Näissä vehkeissä on käyttöohjeet lievästi sanoen puutteellisia ...MINI DV D001 eBaysta
Lähti virrat päälle, joten arvelin jopa toimivan. Sammutin ja tökkäsin USB-porttiin latautumaan. Hetken kuluttua huomasin, että mikään valo kamerassa ei enää pala, kone ei löydä kameraa, eikä se lähde irrallaankaan päälle![]()
Avaimenperämallisessa vastaavassa pikkukamerassa valo toimii miteen sattuu latauksen yhteydessä. Joko sen pitää palaa - tai sitten ei - kun irrottaa tietsikasta. Jos ei lähde kuvaamaan niin liitetään uudelleen USB:hen ja painetaan pitkään on/off -kytkintä.
Parissa viikossa tuli Hong Kongista tilaten sekä avaimenperiä että MD80:iä. Kahdesta eri putiikista tilasin ja sattui tuo tuhkakaaoskin väliin.
Siinä on kaksi lasersädettä, jotka syttyy päälle, kun kytkee virrat. Niiden avulla on helppo suunnata ja vaakasuorassa saa suoraan pyörittämällä kuvapäätä kameran nokasta. Ei tosin onnistu auringonpaisteessa.Onko tuota ContourHD:ta vaikea suunnata kun siinäkään ei tuota erillistä näyttöä ole?Ite hommasin CountourHD:n kameran ihan suomesta eikä hinta mun mielestäni ollut paha, 319€.
Suuntaaminen on melko helppoa noiden ek@n mainitsemien lasereiden avulla.Onko tuota ContourHD:ta vaikea suunnata kun siinäkään ei tuota erillistä näyttöä ole?Ite hommasin CountourHD:n kameran ihan suomesta eikä hinta mun mielestäni ollut paha, 319€.
Jep kamerat ja kortit saapuivat myös mulle tänään. Toistaiseksi ei ongelmiaNo niin, korvaava md-80 tuli viimeinkin tuhkien takaa samoin myös 4gb:n kortti jonka tilasin 2 gigaisen tueksi.
Aluksi hirmu hässäkkä kun kamera ei tehnyt yhtään mitään, ei valoja, ei tunnistusta koneella, kunnes hokasin pienen, pienen reset nappulan korttipesän juuressa. ( Vink, vink) Sitä muutaman kerran painettua syntyi eloa kameraan, päiväykset onnistui hyvin ja kamera pelittää kaikin puolin. Nyt vaan kun tulis kelit.... niin ja sais mopon pajalta.
Ps. Hiukan oli erilainen paketti tämä kuin ensimmäinen, siinä ei ollu tuota resettiä ollenkaan ja seinä kiinnike erilainen, nivelletty....![]()
Tänään pitäs myös hakia postista kamera(t)Jep kamerat ja kortit saapuivat myös mulle tänään. Toistaiseksi ei ongelmiaNo niin, korvaava md-80 tuli viimeinkin tuhkien takaa samoin myös 4gb:n kortti jonka tilasin 2 gigaisen tueksi.
Aluksi hirmu hässäkkä kun kamera ei tehnyt yhtään mitään, ei valoja, ei tunnistusta koneella, kunnes hokasin pienen, pienen reset nappulan korttipesän juuressa. ( Vink, vink) Sitä muutaman kerran painettua syntyi eloa kameraan, päiväykset onnistui hyvin ja kamera pelittää kaikin puolin. Nyt vaan kun tulis kelit.... niin ja sais mopon pajalta.
Ps. Hiukan oli erilainen paketti tämä kuin ensimmäinen, siinä ei ollu tuota resettiä ollenkaan ja seinä kiinnike erilainen, nivelletty....![]()
![]()
sanoi:Oletteko keksineet patentteja MD80 kiinnittämiseen pyörään?
Itse kokeilin erilaisia vaihtoehtoja eilen, mutta sopivaa ratkaisua ei oikein löytynyt. Kokeilin kiinnittää kameran mukana tulevia kiinnikkeitä tarranauhalla ym.
Tankin päälle olisi tarkoitus kiinnittää kuvaamaan tuulilasin läpi siten että mittarikin näkyy.
Ja toinen vinkki, tossa filtterissä on leikkaus (cropping) työkalu jolla voi leikellä videon vaikka laajakuva suhteeseen...sanoi:Vinkkinä muille joita ärsyttää tuo MD80:n videoihin lisäämä päivämäärä niin ainakin VirtualDub käyttäjille on filtteri jolla tuon saa aika hyvin häivytettyä.
Linkki filtteriin
"Simply copy it to the \plugins directory of the VirtualDub folder, then click Add in the filters dialog, and select Timestamp Remover. Adjust parameters as necessary. The defaults are set up for the yellow font the MD-80 clone uses."
Youtube vertailu ilman filtteriä ja sen kanssa
E: Linkki alkuperäiseen postaukseen
Kovasti noista juttuja lukeneena contour vie pisteet kotiin, omakohtaista kokemusta ei kyllä kummastakaan.
Mitä veden pitävyyteen tulee niin..:
http://www.tsuumi.fi/waterproof-case-p-844.html