• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Halvarssonsin nahkatakista hajosi vetoketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
saha Lahti
No nyt hajosi Keväällä käyttöönottamastani Halvarssonsin Mandan -takista vetoketju.
mad.gif

Lähetin mailin Jofamalle, pyysivät toimittamaan paikalliselle myyjälle, jokä sitten välittää korjattavaksi Ruotsiin. Epäili vievän jopa kolmekin viikkoa sen korjausreissun.
veryangry.gif

Vähän siihen malliin harmittaa, kun ei tuo tuulipuku päällä ajaminen oikein kiinnostaisi.

Lisäksi askarruttaa, kun ko. ketju on kuin mummon kirkkomekon seljäspuolelta suoraan lainattu: ohut kuin mikä. Niin että kuinka se nyt sitten korjaamalla paranee. Mahtaako uusikaan ketju kestää sen paremmin?

Koitin ehdotella, että jos vaihtaisivat kerralla vähän järeämpään, mutta ei ainakaan vielä saanut vihreää valoa. Väittivät ko. ketjun olevan vetolujuudeltaan paremman kuin isommilla hampailla varustettujen ketjujen. Tuo nyt kyllä vähän epäilyttää.

Samalla vähan alkoi askarruttaa koko takin turvallisuus mahdolllisessa lipassa.
nixweiss.gif

Niin: onkohan muilla ollut Halvarssonsin takeissa ketjuongelmia ja minkälaiset ketjut on muissa merkin takeissa? Onko niissä käytetty järeämpiä malleja?

Ostin Halvarssonsin Korax takin ja siinä on ainakin järee vetoketju. Ei ainakaan mummojen mekoissa oo näkyny tuollaisia ja vähemmän oon kyllä katellukkin...
tounge.gif

Ostin Halvarssonsin Korax takin ja siinä on ainakin järee vetoketju. Ei ainakaan mummojen mekoissa oo näkyny tuollaisia ja vähemmän oon kyllä katellukkin...
tounge.gif
Jees, juuri tällaista viestiä kaipasinkin.
Kun huomenna menen takkia viemään, niin voin sitten sanoa, että laittavat vaikka samanlaisen ketjun kuin on esim. Korax-takissa tms. Kiitos.

toimiiko toi "outlast" ,eikös se ole sellainen jonka pitäisi olla lämpimällä kelillä viileä ja päinvastoin?
Mulla Cobra-housut, joissa tuo Outlast.

Toimiihan se. Lämpimät ovat olleet hyvinkin kylmillä keleillä. Vastaavasti sitten olen tehnyt ne jalassa pitkänkin työpäivän sisällä ja taasen ajanut kylmässä kelissä kotiin.

Ei sekään kuitenkaan mikään ihmeiden tekijä ole. Jos on kuuma, niin kyllä niissäkin hiki tulee ennen pitkää ellei ajoviima jäähdytä.

toimiiko toi "outlast" ,eikös se ole sellainen jonka pitäisi olla lämpimällä kelillä viileä ja päinvastoin?
Mulla Cobra-housut, joissa tuo Outlast.

Toimiihan se. Lämpimät ovat olleet hyvinkin kylmillä keleillä. Vastaavasti sitten olen tehnyt ne jalassa pitkänkin työpäivän sisällä ja taasen ajanut kylmässä kelissä kotiin.

Ei sekään kuitenkaan mikään ihmeiden tekijä ole. Jos on kuuma, niin kyllä niissäkin hiki tulee ennen pitkää ellei ajoviima jäähdytä.
Totta!

Tänä aamuna työkaveri valitteli, että piti lisätä vaatetta, kun oli viileä keli. Minä ajoin T-paita takin alla niin kuin muinakin kuluvan viikon aamuina, enkä huomannut mitään. Outlast toimii!
062802jumpie_prv.gif

Back