• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Halvarssonsin mitoitus?

Mielestäni vastaa (1 takin ja 2 housujen kokemuksella)
smile_org.gif

Samaa mieltä, eli vastaa hyvinkin mun mielestäni (takki ja housut Lindstrandsilta).

Kyllä ne hyvin pitää paikkansa kun on ruotsalaisten tekemät vermeet. Ja vielä parhaat mitä rahalla saa.

Ok, kiitos tiedoista. Sain asiaa hieman itsekin tutkittua Bike Worldissä vaikka valikoimat olivat kovin heikot (vain nahkoja numerokoolla, minua kiinnostavia Halvarssons-brändin tekstiiliasuja ei lainkaan), olettamani koko vaikutti täysin soveltuvalta.
No, eipä omatunto kolkuta kun tilaan paljon halvemmalta ulkomailta.

käy House Of Bike:ssa, Herttoniemessä. Siellä runsaasti Halvarssonin tuotteita, itse olen sieltä ostanut
062802moto_prv.gif

Ok, kiitos tiedoista. Sain asiaa hieman itsekin tutkittua Bike Worldissä vaikka valikoimat olivat kovin heikot (vain nahkoja numerokoolla, minua kiinnostavia Halvarssons-brändin tekstiiliasuja ei lainkaan), olettamani koko vaikutti täysin soveltuvalta.
No, eipä omatunto kolkuta kun tilaan paljon halvemmalta ulkomailta.
MIstä Halvarssonit / Lindstrandsit halvimmalla ulkomailta? Pitäis goretakki ostaa itselle...

Back