• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Halvarssonsin 2 os. Sirius nahkapuku, kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fazerman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kokemuksia ko. nahkapuvusta? Eka kokeilulla sopi itselleni kohtuullisen hyvin, mutta miten muuten pärjää esim. Daineselle, Alpinestarsille jne? Tarkoitus olisi käyttää tuota ajoharjoitteluhommisa radalla ja muutoikin lyhyemmillä reissuilla.

Ei tuosta puvusta ole vielä paljoa kokemusta kertynyt, mutta itselläni Daineselta tai Alpinestarsilta ei löytynyt mulle istuvia pukuja, joten ne ei vaan tulleet kysymykseen eli kilpailijoita oli mulle ainoastaan IXS:in olikohan maverick tms. ja joku Arlenn Ness:in kaksosainen puku. Ne kuitenkin istuivat huonommin, mutta MUTU-laatutuntuma oli aika samanlainen.

Esim. kyynärsuojat tuntuivat paremmilta (asettuivat laajemmin kyynärvarren ympärille) niissä Dainesen takeissa, jotka sain päälle, mutta hihan pituus oli aina todella lyhyt mulle.

Vetoketju, jolla housut liitetään takkiin vaikuttaa reilusti jämäkämmältä, kuin siinä niissä muissa, jotka sopi päälle.

Dainesen yksiosainen malli ois tietty ollu varmaan turvallisempi, mutta ku sen sauma uppos p***vakoon vähän turhan syvälle ja oli samalla tehä minusta sopraanon - sitä en pystyny pitään päällä.

Se unohtu mainita, ett äselkäsuojaa Halvarssonissa ei ollu vakiona, mutta tasku sille oli. Ostin puvun mukana myös siihen sopivan samanmerkkisen selkäsuojan.

Toista kautta ajossa ja 30000km takana ko puvulla. Olen ollut tyytyväinen pukuun (housujen nappi hajosi aika uutena.. suutari veloitti 2e kun laittoi uuden). Pieni vesisade ei mene läpi, paksua nahkaa (paksumpaa kuin esim sweepin tai ainakin painavampaa), läpivärjättyä nahkaa. Ostin itse Halvarssonin selkäsuojan, vaihtoehto olisi tietty erillinen selkäpanssari. Hinta kilpailee sweepin kanssa.

Miinuksia: Siinä on ruåtsin lippu :P eikä asussa ole heijastavia materiaaleja (onko nahkoissa?).

Back