Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ranskalaiset tekisi? Järjestäisikö ne 5 km tunnissa ajoa riittämiin, niin ettei kukaan muukaan voisi ajaa edes sallittua? Pitäisikö pohtia pikku mielenosoitusta?
Esim. kehä I:sen saa tukkoon ilman suurempia ponnisteluja.![]()
Reilun pelin meininki, eli jokainen vastaa huudostaan. Taitaa vaan olla isolle osalle nykynuorisoa tuntematon koko käsite...Mitäköhän tapahtuu jos parempi puoliskoni ajaa ilman kypärää bussilla kameran ohi... saanko tosiaan sakon, vaikka syyllinen on 100% varmasti joku muu - jos vain päätän tunnustaa, että minähän se tuossa transuilen juu.
![]()
Sama tietysti autoni ratissa... jos tekijä on ilmiselvästi joku muu kuin minä (istun vaikka kuskin vieressä) - en todellakaan koe olevani velvollinen selvittämään oikeudessa kuljettajan henkilöllisyyttä. Vähiten kiinnostaisi alkaa vasikoimaan puolisoa, sukulaisia jne.. noh, toivottavasti arvostavat jos otan sakon vastuulleni. Siitä sakkorahan maksamisestahan se nykyinen liikenneturvallisuus on kiinni.
Siinä saattaa tulla nenä kipeäksi, kun nussii keskellä kehä ykköstäMitä ranskalaiset tekisi? Järjestäisikö ne 5 km tunnissa ajoa riittämiin, niin ettei kukaan muukaan voisi ajaa edes sallittua? Pitäisikö pohtia pikku mielenosoitusta?
Esim. kehä I:sen saa tukkoon ilman suurempia ponnisteluja.![]()
![]()
Olen varmasti mukana, vaikka asunkin länsirannalla. Kyllä tuollaisen asian vuoksi yhden päivän elämästä kuluttaa ajellen edes takas kehä I:stä...
Kun tuo löpö on niin halpaakin,niin mikäpä siinä 5kmh körötellessä hyvää musiikkia kuunnellen hyvän asian puolesta.![]()
Pyörällä en osallistuisi,kun tuo mp:n arvostus laskisi liikaa tuulipukukansan silmissä.
Voisi vaikka yhdestä renkaasta tiputtaa paineet 0,5k niin ei virkavaltakaan voisi syyttää liikenteen vaarantamisesta. (on sopiva syy ajella varovasti)
Eli jos löytyy riittävästi ihmisiä mielenilmaisuun sakkokiintiötä ja automaattisakotusta vastaan niin tulen mukaan!Oiskos muilla munaa osoittaa mieltään?![]()
Jos auto on ilmoitettu varastetuksi niin ei tule...Enpä usko että tulee. nenä kipeeks siis.
Mites sitte jos auto onkin pöllitty, tuleeko sakko silti omistajalle? Ei kai sentään?
Jos auto on ilmoitettu varastetuksi niin ei tule...Enpä usko että tulee. nenä kipeeks siis.
Mites sitte jos auto onkin pöllitty, tuleeko sakko silti omistajalle? Ei kai sentään?
Taidatkin olla tosi kova jätkä. Mutta pyydä nyt kuitenkin, että äiti tulee peittelemään ja lukemaan iltasadun. Kauniita unia mussukka.Jos auto on ilmoitettu varastetuksi niin ei tule...Enpä usko että tulee. nenä kipeeks siis.
Mites sitte jos auto onkin pöllitty, tuleeko sakko silti omistajalle? Ei kai sentään?![]()
Mutta jos olet viikon töissä ja joku lainaa autoasi huviajeluun,niin joudut itse maksamaan kaiken ellet pysty todistamaan ajajan henkilöllisyyttä+osallisuutta.![]()
Ei mun oikeustajuun sovellu,että poliisin työt teetetään vahingon kärsijällä sakon uhalla.
p.s. en usko että nenäni siitä kärsisi,vaikka nussisin keskellä kehä I:stä. On sitä useampi koittanut muotoilla huonolla menestyksellä...
![]()
Siksi natisevat netissä, kun ei ole kanttia astua julkisesti esiin.Ruotsissa en muista nyt missä maakunnassa tms. järjestivät nimenkeruun kameratolppia vastaan eikä niitä sitten tullut, mites suomessa eikö kannattaisi alkaa järjestää jotain vastarintaa eikä vaan natista netissä?
Ehkä hän vain tarkoitti että ei tullu parempaa. (Syrjällään se on munkin klyyvari, ei ollu syntyisnä semmoinen...missä lie vääntyny...)Taidatkin olla tosi kova jätkä. Mutta pyydä nyt kuitenkin, että äiti tulee peittelemään ja lukemaan iltasadun. Kauniita unia mussukka.Jos auto on ilmoitettu varastetuksi niin ei tule...Enpä usko että tulee. nenä kipeeks siis.
Mites sitte jos auto onkin pöllitty, tuleeko sakko silti omistajalle? Ei kai sentään?![]()
Mutta jos olet viikon töissä ja joku lainaa autoasi huviajeluun,niin joudut itse maksamaan kaiken ellet pysty todistamaan ajajan henkilöllisyyttä+osallisuutta.![]()
Ei mun oikeustajuun sovellu,että poliisin työt teetetään vahingon kärsijällä sakon uhalla.
p.s. en usko että nenäni siitä kärsisi,vaikka nussisin keskellä kehä I:stä. On sitä useampi koittanut muotoilla huonolla menestyksellä...
![]()