• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

halpoja renkaita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rete123
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilasin täältä reifenversand.com

Oli tosi halvat ja tuli perille.

(tosin tää on hyvä tietää: vinkiksi että DPD ei aina jakele itse ovelle, vaan käyttää kuulemma Matkahuoltoa tai Postia joskus, ja kun puhelinnumeroni ei ollut rahtikirjassa, niin tieto perille tulosta olisi varmaankin viivästynyt jos en olisi tiennyt, että: kannattaa pyytää trackingnumero, seurata lähetystä netissä, ja kun se on Suomessa, soittaa DPD:lle että kuulee missä lähetys on! )

Edit: linkki fiksattu

Metzeler renkaita saa edullisesti: 120/70-17+180/55-17 sarjana.

Metzeler Roadtec Z6 Interact H.280,-
Metzeler Sportec M3 H.285,-
Metzeler Sportec M1 H.260,-

Hinnat postikuluineen!

P.050-5284317

Täältä http://www.reifenversand.com/ olen tilannut ja hinnan päälle vaihto maksaa rengasliikkeissä about 20 €, kun irrottaa itse rattaan ja vie liikkeeseen. Säästöä tulee parhaimmillaan about 100 € per molemmat renkaat (riippuen pyörästä). Postikuluja per rengas saa pienemmiksi, jos tilaa enemmän kerralla.

Kisakuskeilta renkaanjämiä. Keskellä pintaa normaaliin katuajoon vielä riittävästi, reunat sopivasti katu-uskottavat
biggrin.gif
.
Suosittelen. Olen ajanut noilla pari viime kesää. 120-130e/sarja ja 8000-10000km katuajoa ja/tai 3-5 ratapäivää olen päässyt per sarja.
8000-10000km katuajoa?

ihan uteliaisuudesta kysäisin, et millä ratarenkaalla pääsee tollasia kilometrejä?

ps..mynet motoa ite käyttänyt..saa tänne susrajan taaksekkin renkaat kohtuu nopsaan kohtuu hinnal.

ihan uteliaisuudesta kysäisin, et millä ratarenkaalla pääsee tollasia kilometrejä?
No esim. Racetec K2:ta on tullut pari käytettyä. Eka kesti minulla vielä yli 6000km ja vaihdoin pois kun kului matka-ajossa keskeltä kantille, eli ei ollut vielä loppu. Nyt on toinen menossa, n. 5000km ajettu ja vielä on hiukan pintaa jäljellä. Ja painettakin olen pitänyt vain noin 3 bar.
Tosin kummallakaan ei ajettu karkeilla kevätasfalteilla ikä tuntuu olevan se suurin vaikuttaja renkaiden kestoon. Keväällä kun ei mikään rengas tunne kestävän kuin max. 5000km (kokeiltu mm. BT012, Diablo). Keskikesällä vaihdettu Diablo taas kesti helposti 7000km ja pintaa oli jäljellä vielä reilusti

Kisakuskeilta renkaanjämiä. Keskellä pintaa normaaliin katuajoon vielä riittävästi, reunat sopivasti katu-uskottavat
biggrin.gif
.
Suosittelen. Olen ajanut noilla pari viime kesää. 120-130e/sarja ja 8000-10000km katuajoa ja/tai 3-5 ratapäivää olen päässyt per sarja.
8000-10000km katuajoa?

ps..mynet motoa ite käyttänyt..saa tänne susrajan taaksekkin renkaat kohtuu nopsaan kohtuu hinnal.
Pirelli Diablo Supercorsa. Edessä muistaakseni soft ja takana medium.

Katuajossa käytän kylmäpainena edessä 2.9 ja takana 3.3 baria. Radalla taasen lämminpaineen 2.4-2.45 baria.

Nuo paineet on avainsana noissa renkaiden kulumisessa.

^^ jep..tuo matka ajo taitaa olla se pahin myrkky renkaalle.
samaten kylmällä renkaalla tuo kaasukäsi sais olla hellänä.
samanmoisia paineita käytellyt ja totta samaten..keväinen tie tuntuu syövän rengasta rotan lailla.

tuota ratarenkaitten käyttöä hieman vierastanut normikäytössä, lähinnä mutupohjalta et keskäisköhän käytännössä kilometrejä juur mitään..näjemmä vääräs ollut
thumbs-up.gif

Voihan sitä jonkun euron säästää netin kautta, hakea postista,
viedä kumit liikkeeseen tai vääntää alle kotona tai tallilla. Toinen
tapa on mennä asialliseen mp-renkaita myyvään liikkeeseen, ostaa
kumit ja juoda vaikkapa tarjottavat sumpit vaihtoa odotellessa.

Jovvainkohannetmen...
sport05.gif

Tilasin rinkulan ja hemmo kävi ovella jätti lapun lootaan mutta ei soittanut ei mitään......no nyt se lappukun katos
nixweiss.gif

Kuka tietää mistä löytäs kadonneen rinkulan ?

Firma oli tommonen kun:

Delticom AG
toimiala www.rengas-online.com

Eli olikos se joku DHL vai mikä ne toimittaa vaan ei soita ....ihme hommaa ??
kaboom.gif

Suositaan nyt Suomalaista. Kumiveikko Veikkolassa (Kirkkonummi, Pääkaupunkiseutu) hoitaa renkaita myös edukkaasti (kannattaa pyytää ainakin tarjous). Itsen en ole renkaita sieltä ostanut (ei viimeks ollu sitä mitä halusin, hain Italolta, mutta asennutin tuolla). Asennukset ym. hoituu tosi asiallisesti, vaikka iltaisin ja viikonloppuisin jos ei asiakkaalle muut aja sovi.
Kumiveikko
Kaveri on myos .ORG hemmo.
buttrock.gif

Back