• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

halpoja renkaita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rete123
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mistä saa OIKEASTI edullisesti renkaita?
aina kuulee juttuja että jotkut ovat tilanneet halvalla renkaita
mutta mistä
confused_orig.gif
koskeeko tämä "edullisuus" isomman erän tilaajia?
jos joku tietää niin jaa tietosi muillekkin
smile_org.gif

kiitos jo etukäteen tietävämmille
bowdown.gif

lähinnä tietoa janoan kyykyn 17tuumasista kumeista mutta kaikki tieto on tervetullutta

Huittisten käyttörengas... Varsinkin autoon ja myös mopoon... Luulenpa että et löydä halvempaa näillä leveyspiireillä... JA PALVELU AIVAN MAHTAVA...

On meinaan Suomen suuriin yksityinen rengasliike ja tilaa järjettömät määrät renkaita... Helsingistä asti käy porukkaa... Suosittelen... TAISI olla renkaanvaihto hintakin mopoon peräti n. 15 €...

mistä saa OIKEASTI edullisesti renkaita?
aina kuulee juttuja että jotkut ovat tilanneet halvalla renkaita
mutta mistä
confused_orig.gif
koskeeko tämä "edullisuus" isomman erän tilaajia?
jos joku tietää niin jaa tietosi muillekkin
smile_org.gif

kiitos jo etukäteen tietävämmille
bowdown.gif

lähinnä tietoa janoan kyykyn 17tuumasista kumeista mutta kaikki tieto on tervetullutta
Kisakuskeilta renkaanjämiä. Keskellä pintaa normaaliin katuajoon vielä riittävästi, reunat sopivasti katu-uskottavat
biggrin.gif
.

Kisakuskeilta renkaanjämiä. Keskellä pintaa normaaliin katuajoon vielä riittävästi, reunat sopivasti katu-uskottavat
biggrin.gif
.
Suosittelen. Olen ajanut noilla pari viime kesää. 120-130e/sarja ja 8000-10000km katuajoa ja/tai 3-5 ratapäivää olen päässyt per sarja.
mistä niitä kannattaisi kysellä?
Esim kisakuskeilta suoraan. Aika moni ilmoittelee myös eri palstojen myyntiosioissa.

Huittisten käyttörengas... Varsinkin autoon ja myös mopoon... Luulenpa että et löydä halvempaa näillä leveyspiireillä... JA PALVELU AIVAN MAHTAVA...

On meinaan Suomen suuriin yksityinen rengasliike ja tilaa järjettömät määrät renkaita... Helsingistä asti käy porukkaa... Suosittelen... TAISI olla renkaanvaihto hintakin mopoon peräti n. 15 €...
Varmuudella lähtee jengi ajelemaan Helsingistä Huittisiin rengaskaupoille
nixweiss.gif

Varmuudella lähtee jengi ajelemaan Helsingistä Huittisiin rengaskaupoille  
nixweiss.gif
Itse asiassa käy... Täältä pohjanmaaltakin on lähtenyt eräs maanviljelijä hakemaan erän traktorinrenkaita traktorilla kärry perässä...Hullulta kuullostaa, mutta koko reissu tuli kaiken kaikkiaan tuhansia euroja halvemmaksi, kuin hakea sama rengasmäärä mistä tahansa muualta suomesta tai lähikunnasta...

Omatkin auton renkaat maksoivat ovh:na 950 € per kpl... Asennettuna koko setti n 1300 €... Mielestäni kyseisessä firmassa on hyvä hintapolitiikka... Ja ilmaa noissa renkaiden hinnoittelussa on aika huimasti...

Mutta tämä oli ehdotus... Anteeksi kovasti... Eikä kysytty mistä paikkakunnalta pitäisi halpoja renkaita löytyä...
baaa.gif

Testasin montaa eurooppalaista renkaanmyyjää, alkaen etelästä pohjoiseen. Mulla testattavana oli ison katuenduron renkaat sekä (Metz Z6 ja TKC80). Lisäksi katselin "tavallistet" 17" renkaat (120/70/17 ja 180/55/17).

Rodamoto oli yllättäin aika kallis.

Halivimmaksi osoittautui saksalainen MyNetmoto.com
(http://www.mynetmoto.com/)

Mynetmoto lähettää 1-3 rengasta 25 euron maksulla suomeen. Katsokaa itse, kaikki hyvät renkaat maksaa oikeasti vähemän, kuin esim. Reliatecista.

-M

Halivimmaksi osoittautui saksalainen MyNetmoto.com
(http://www.mynetmoto.com/)

Mynetmoto lähettää 1-3 rengasta 25 euron maksulla suomeen. Katsokaa itse, kaikki hyvät renkaat maksaa oikeasti vähemän, kuin esim. Reliatecista.

-M
Hyi, ei täällä tollasia saa kirjotella  
tounge.gif

Mutta asiaan...

Jaa kyllä kiitos katsoin.
Corsa III omaan kikottimeen 311 + toimituskulut = 336,- mynetmotosta. Reliatecista ORG alennuksin 318.6,- (etunen+takanen)

Supercorsa 294,98 + toimarit = 319,98 mynetmoto. Reliatecista ORG alennuksin 293,55 (etunen+takanen)

Ei oo mun mielest halvempaa paitsi jos ottaa isomman erän Corsa III.

Eli suosikaa suomalaista.

PS. ilmainen mainos. italo saaks mä vaparin messuille
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Tampereen suunnalla mä olen suosinut MP-Korvenpäätä (Ruutana, Kangasala), häneltä olen saanut Metzelerin kumit kohtuuhintaan.

Minäkin suosin kotimaista lähiyrittäjää.

Corsa III omaan kikottimeen 311 + toimituskulut = 336,- mynetmotosta. Reliatecista ORG alennuksin 318.6,- (etunen+takanen)
Juuri näin. Reissua varten ostin Jyväskyläläisestä rengasliikkeestä Corsa III:t kun olen laiska tilailemaan mistään ulkomailta. Vanteelle väännettynä 280e.

Suosin suomalaista!
Taidan arvata mikä liike se oli.

Juuri tästä syystä en ole vielä tilaillut muualta mitään muita renkaita, kun classic-kilpurin kisakumeja.

Ainoa probleema ko. liikkeessä vaan on, että rengasvalikoima supistuu lähinnä vaan Pirellin renkaisiin.

Juuri näin. Reissua varten ostin Jyväskyläläisestä rengasliikkeestä Corsa III:t kun olen laiska tilailemaan mistään ulkomailta. Vanteelle väännettynä 280e.

Suosin suomalaista!
Taidan arvata mikä liike se oli.

Juuri tästä syystä en ole vielä tilaillut muualta mitään muita renkaita, kun classic-kilpurin kisakumeja.

Ainoa probleema ko. liikkeessä vaan on, että rengasvalikoima supistuu lähinnä vaan Pirellin renkaisiin.
Joo. Todennäköisesti puhumme samasta kaupasta.

Mua ei haittaa vaikkei saa kuin Pirelliä, sillä niillä olen ajanut jo vuosia.

Toisaalta luulen etten vähään aikaan osta uusia gummeja kun viime kesäisen reissutestin perusteella nuo kisarenkaat kestää hienosti sen 5-6 tkm euroopan reissunkin ja sen jälkeen vielä muutaman ratapäivän, vaikka jotkut varoittelivat että sulavat alle baanalla tai serpentiineissä. Märällähän ne on vähän liukkaat mutta toisaalta niillä sai kyllä rispektiä kun pysähdeltiin jonnekin serpentiinin varrelle kahville. Paikalliset ihmettelivät gummeja sormilla osoitellen.

biggrin.gif
.
Suosittelen. Olen ajanut noilla pari viime kesää. 120-130e/sarja ja 8000-10000km katuajoa ja/tai 3-5 ratapäivää olen päässyt per sarja.
mistä niitä kannattaisi kysellä?
Kysy vaikka täältä
smile_org.gif

http://www.mp-foorumi.com/forum....fpage=3

Multa löytyy kaksi settiä radalla ajettua Diablo supercorsaa 180/55-17 ja 120/70-17. Reunoilta ajettu melkoisen loppuun, mutta keskeltä toiset lähes uudet (ei ajettu kadulla yhtään ja eturengas todella hyvä->vaikka radalle) ja toisissa ehkä 40-50% jäljellä.

Parempi setti 50e
Huonompi jotain 25e

Lisäksi parit loppuun ajetut sliksit saa vaikka veneen kylkeen lepuuttajiksi..
tounge.gif

Jos halukkaita ilmenee, voin napsia kuvia ja mitata urasyvyydet.. Kiireinen olen, mutta irtovanteelle voisi jopa vääntyä pikkukorvauksesta..

Privalla kyselyt..

Mua ei haittaa vaikkei saa kuin Pirelliä, sillä niillä olen ajanut jo vuosia.

Toisaalta luulen etten vähään aikaan osta uusia gummeja kun viime kesäisen reissutestin perusteella nuo kisarenkaat kestää hienosti sen 5-6 tkm euroopan reissunkin ja sen jälkeen vielä muutaman ratapäivän, vaikka jotkut varoittelivat että sulavat alle baanalla tai serpentiineissä. Märällähän ne on vähän liukkaat mutta toisaalta niillä sai kyllä rispektiä kun pysähdeltiin jonnekin serpentiinin varrelle kahville. Paikalliset ihmettelivät gummeja sormilla osoitellen.
Eihän se sinänsä haittaa, mutta kun kaikki nyt kilpaa kehuu noita Michelinin Pilot Powereita, niin tekisi mieli kokeilla.

Ennen viime kesän reissua laitatin alle Diablo Rosson ja nyt näyttää siltä, että kyllä sillä sen kympin ajaa.

Kemorassakin tuntui pitävän kohtuullisesti, mitä nyt yhdessä kohdassa pyrki avatessa pikkuisen luistamaan.

Edessa on Diablo corsa.

Back