Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä peruspyörä matka-ajoon, jonka valmistus lopetettu 2003. Helppoa ajettava ja meno maistuu myös kaksi päällä. Suosittelen lämpimästi.No joo , kyllä toi VFR on aina himoittanut, mutta onkohan se vähän ylihinnoiteltu. Sillä ilmeisesti menee aika mukavasti mutkapätkääkin. Jos hakee tällaista "kevyttä" matkapyörää, niin mitä mieltä olette Diversion 900:sta ?
Don't Tell Mama? Tarkotitko kuitenkin TDMää?Vois olla sitten vielä DTM.
Kokeilematta älä osta mitään.Juuri kun olin päättänyt että ostan Divarin, niin te saatte mut epäröimään![]()
olikin tarkoitus saada toi divari pois sun mielestäJuuri kun olin päättänyt että ostan Divarin, niin te saatte mut epäröimään![]()
+1Kokeilematta älä osta mitään.Juuri kun olin päättänyt että ostan Divarin, niin te saatte mut epäröimään![]()
![]()
Myyköhän Black Crome noita banduja kun on viteot ja kaikkeeEipä se iso homma ole laittaa rasvaa ketjuihin n. 1000 km välein. Minulla ei rallattanut ketjut lainkaan. Ajoin viimekaudella hivenen auki 10 000km, enkä kiristänyt ketjuja yhtään = ei tarvetta.
Tossa videossa käy hyvin ilmi, että ei tarvi pahemmin kierrättää isobandun konetta, jotta pääsee sopivasti eteenpäin. Kierrokset kokoajan jossain 3-4000 r/min paikkeilla ja matka taittuu kivasti.
Leppoista etenemistä.
Ei kuulunu rallatusta, ei paljon muutakaan ton musiikin takia.Eipä se iso homma ole laittaa rasvaa ketjuihin n. 1000 km välein. Minulla ei rallattanut ketjut lainkaan. Ajoin viimekaudella hivenen auki 10 000km, enkä kiristänyt ketjuja yhtään = ei tarvetta.
Tossa videossa käy hyvin ilmi, että ei tarvi pahemmin kierrättää isobandun konetta, jotta pääsee sopivasti eteenpäin. Kierrokset kokoajan jossain 3-4000 r/min paikkeilla ja matka taittuu kivasti.
Leppoista etenemistä.