• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Halpa ja hyvä nahkapuku, Probiker PRX-5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja absum
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

absum

Mörökölli
Tulipa tilattua Probikerin PRX-5 nahkapuku ummikkona Louisilta kokeeksi, halvalla kun sai. Tuollainen: http://www.louis.de/_30fb16....zeige=0
Vakuutti todellakin laadultaan ja istuu semipunkeron suomimotoristin päälle kuin hansikas. Kokotaulukkonsa pätee täysin: http://www.louis.de/_30fb16....?GTYP=4

Hinta kaikkine lisäsuojineen, selkä- ja lonkkasuojien, polviraahustimien kera + postikulut loppuvarastomyynnin tarjoushinnalla tuli olemaan vain hitusen päälle 200€. (Kyynär-, polvi- ja olkapääsuojat kuuluu hintaan)

Ei ole enempiä kokemuksia näistä, mutta jos joku aloitteleva on vailla halpaa ratapukua, niin kannattaa tarttua tarjoukseen! Itse en ainakaan tuohon rahaan vastaavaa laatua ole nähnyt ikinä. Jos tarvitsee apua käytännön tilaamisessa, niin täältä saa sitäkin.

Jos toi on tosi niin onnittelen!
Vaikuttaa ihan siistiltä, asialliselta ja hyvän näköiseltä.

Ei näköjään tuo linkki toimi suoraan, mutta kamat löytyy koodeilla:
- puku: 208023
- selkäsuoja: 20019169
- lonkkasuojat: 20019172
- polvipalat: 20549013

Tuli sitten tuommonen kokeeksi tilattua! Vähän ne mitotukset kyllä minusta oli "oudot". Minä kun tossa rullamitalla vähän zoomailin, niin rinnasta teki tosi tiukkaa ja perseen/lonkan tietämille väljää jäi oikeen reilusti. No, onpahan tilaa jos kevään ekoilla kruisingeilla losahtaa paska tiukassa paikassa housuun!!!

Kiitti vinkistä. Laitoin just tilaukseen.
smile_org.gif

Tuli sitten tuommonen kokeeksi tilattua! Vähän ne mitotukset kyllä minusta oli "oudot". Minä kun tossa rullamitalla vähän zoomailin, niin rinnasta teki tosi tiukkaa ja perseen/lonkan tietämille väljää jäi oikeen reilusti. No, onpahan tilaa jos kevään ekoilla kruisingeilla losahtaa paska tiukassa paikassa housuun!!!
Itse myös mittailin, olen 183 cm / 88 kg ja noiden mittojen mukaan 52 olisi sopiva. Muut mitat varmaan ok, mutta hanurinympärys noissa mitoissa aika reilu. Ajoasennossa tosin tuo seutu kiristyy nahkapuvussa aika paljon.

Hanurin mitta minullakin oli reiluhko tuon taulukon mukaan, mutta puvun mitat ei kuitenkaan ihan yksi yhteen ole niiden kanssa. Ei mahdu jännäkakka kyytiin
biggrin.gif

Itse olen 184cm ja 93kg, ja pähkäilin että ottaako 52 vai 54,  tarkoitus kun on vielä pudottaa muutama kilo kesään mennessä. Apinan mallisena päädyin ottamaan koon 54, joka pituusmittojen ja yläkropan mittojen mukaan oli sopiva ja hyvä niin, muuten olisi ääni oktaavia korkeampi puku päällä ja turha olisi yrittääkään muutenkaan päälle.
54/56 on yleensä muutenkin ollut takkikoko, joten täsmäsi myös sen suhteen.

Tuleeko tuon puvun mukaan polvipalat?

Tai mitkä suojat kuuluu hintaan?

Oliskohan 178/80 kaverille sopiva koko 52?

Polvisuojat tulee, mutta ei niitä laahauspaloja. Kyynär- ja olkaääsuojat kuuluu polvisuojien lisäksi hintaan.
Selkä- ja lonkkasuojat, sekä polvipalat pitää ostaa lisäksi. Koodit niihin löytyy tosta kolmannesta viestistä.

OT, mutta nahkapukua ostavan kannattaa vilkaista täältäkin, on aika hyvä tarjous Richan puvusta jos koko sattuu sopimaan. Nuo koot on UK(?)-kokoja, eli 44 on EU-kokona 54.

Hanurin mitta minullakin oli reiluhko tuon taulukon mukaan, mutta puvun mitat ei kuitenkaan ihan yksi yhteen ole niiden kanssa. Ei mahdu jännäkakka kyytiin
biggrin.gif

Itse olen 184cm ja 93kg, ja pähkäilin että ottaako 52 vai 54,  tarkoitus kun on vielä pudottaa muutama kilo kesään mennessä. Apinan mallisena päädyin ottamaan koon 54, joka pituusmittojen ja yläkropan mittojen mukaan oli sopiva ja hyvä niin, muuten olisi ääni oktaavia korkeampi puku päällä ja turha olisi yrittääkään muutenkaan päälle.
54/56 on yleensä muutenkin ollut takkikoko, joten täsmäsi myös sen suhteen.
Tiukkahan se uutena saa ollakin, saunaan muna-asentoon venyttämään oikeisiin mittoihin
smile_org.gif

OT, mutta nahkapukua ostavan kannattaa vilkaista täältäkin, on aika hyvä tarjous Richan puvusta jos koko sattuu sopimaan. Nuo koot on UK(?)-kokoja, eli 44 on EU-kokona 54.
Kiitokset todella hyvästä VINKISTÄ!
Todellakin tarjoushintaan vrt. hinnat Suomessa
tounge.gif

Tuli siis tilattua tuo Richa Shadow R1 race 1-piece suit

Käsitinkö nyt oikein eli tuo tilaamani UK-koko 42
vastasi siis euro-kokoa 52.
Toivottavasti meni koko oikein ettei tarvii saunassa istua puku päällä kevääseen asti
cool.gif

Miksi tilata ulkomailta kun eurobikeriltäkin saa 2-osaiset nahat hintaan 249 ja voi käydä koittamassa, tai ompahan ainakin helpompi palauttaa.

Back