Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hähhäää...annappa suoraa asiakaspalautetta IF:iin kuinka IF:n henkilökunta edistää liikenneturvallisuutta!Kiilaaja taas osoittautui olevan puolituttu Ifin vakuutuspäällikkö, joka oli aika nolona minut tunnistaessaan.
Olisitko ystävällinen ja kertoisit miksi moisia ajattelet? Itselleni ei ole tullut moinen mieleen. En osaa ajatella jääneeni jostain elämässä vähemmälle jos minut ohitetaan jonojen välistä tai muuten vaan. Eri asia on tietenkin jos tulee autoon osumia tai liikennettä vaarannetaan mutta sehän on kai muutenkin selvää.olen monta kertaa ajatellut ottaa oven auki kun istun ratin takan mutta en oo ikinä tehnyt mitään, siks olen warmaan kiltisti aina ollut jonossa prätkällä koska jos mä ajatelen noin niin joku muu ajatelee samoin
Itel kans tuli mieleen et miten toi skenaario jatkuu sen jälkeen ku ovi o aukastu ja mopo kolahtaa siihen. Mopo ylös, ovi kiinni ja mopoilija jatkaa matkaa heti ku o esittänyt pahoittelunsa huomattuaan olleensa ajattelematon ja splitanneensa. Tuskin.Tulee vain mieleen, että mitä nämä urhot sitten tekevät, kun ovat onnistuneet avaamaan hassun liivisedän eteen ovensa ? Ovatko he täysin syyttömiä ja viattomia oikeudessa itkemässä kipeää nenää, kun joku ei ota vastaan heidän jakelemia tuomioita..
Mitä v*ttua??! Ei pysty ymmärtämään. Selitä?olen monta kertaa ajatellut ottaa oven auki kun istun ratin takan mutta en oo ikinä tehnyt mitään, siks olen warmaan kiltisti aina ollut jonossa prätkällä koska jos mä ajatelen noin niin joku muu ajatelee samoin