Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alpenpassbiker sanoi:Myös mulla on hyviä kokemuksia Pilot Road 4 GT renkaista. Luottorengas, ollut jo 8 paria alla. Olen myös kuullut, että 5 GT ei olisi niin kestävä ja onhan se toisaalta vähän kalliimpikin.
FJR-Eero sanoi:Kiinnostaisi kuulla, onko minkälaisia kokemuksia Michelin Pilot Road 4 GT renkaista? Ja myös, mistä renkaista hyvää kokemusta FJR:n alla jos ei edellä mainituista? Ensi kaudeksi renkaat menossa vaihtoon.
Itsekin pähkäilen kanssa saman asian edessä kuin FJR-Eero. Mutta kun sinulla on kokemusta molemmista renkaista, niin oletko huomannut eroja märkäpitävyydessä? Millaisia rengaspaineita olet käyttänyt? Pyöräni on Jammu FJR.tonttuj sanoi:Pilot Road 4GT on hyvä rengas Yammussa.
En edes muista kuinka monta 4 GT rengassarjaa moisia olen ajellut.
Mutta omasta mielestäni Road 5 GT vie nykyään voiton tuosta Pilot Road 4 GT:sta.
Road 5 GT on parempi ja vakaampi ja kestääkin pidempään kuin 4 GT, jos osaa asettaa juuri oikeat ja sopivat rengaspaineet.
Aika lailla noiden kahden välillä siis loppukädessä makuasioita.
Mutta valitset kumman tahansa niin molemmat on hyviä Yammun alle.
Triton sanoi:Itsekin pähkäilen kanssa saman asian edessä kuin FJR-Eero. Mutta kun sinulla on kokemusta molemmista renkaista, niin oletko huomannut eroja märkäpitävyydessä? Millaisia rengaspaineita olet käyttänyt? Pyöräni on Jammu FJR.
Alpenpassbiker sanoi:Myös mulla on hyviä kokemuksia Pilot Road 4 GT renkaista. Luottorengas, ollut jo 8 paria alla. Olen myös kuullut, että 5 GT ei olisi niin kestävä ja onhan se toisaalta vähän kalliimpikin.
OK. Kiitos vastauksesta. Kiitos myös muille rengaspulmaan kommentteja ja vastauksia antaneille.tonttuj sanoi:Road 5 GT parempi vesipito omalla ajotavalla omassa FJR:ssa.
Paineet kuormituksesta riippuen edessä 2,8-3,1 ja takana 2,9-3,1.
Tarkastan paineet ajokaudella viikon välein tallissa renkaat kylminä.
Aikalailla samanlainen palaute minultaki. Ajellut kadulla ja radalla sekä PR4 että Road 5:lla ... Road 5 pitää kylmällä kelillä ja varsinkin märällä hyvin, mutta kuumalla kelillä sulaa alle samantien ja kuluu ihan silmissä. Pilot Road 4 kesti saakelin hyvin ratapommitustakin ja käyttölämpötila oli sen verran korkeampi kuin Road 5:ssa ettei radallakaan silput lennelly.XJ 900 sanoi:Olen ajanut FJR:llä kolmet PR 4 GT ja yhdet Road 5 GT-renkaat, nyt vaihdoin ensi kesäksi takaisin PR 4 GT:t.
Viitoset on hyvät renkaat mutta kulutuskestävyys on selkeästi heikompi kuin nelosilla, nelosilla ajoin 12000-15000km kun viitosilla pääsin samanlaisella ajolla 10000km. Eivät ole niin paljoa paremmat kuin neloset, siksi vaihto takaisin.
FJR-Eero sanoi:Mukava huomata, miten olette jakaneet kokemuksianne. Minä taidan päätyä valitsemaan Pilot Road GT 4:set. Kaikille kiitos osallistumisesta. -Eero ja FJR -07