Perkules ku on vaikeuksia löytää tälläiselle "viljasialle" (190cm/115kg) 1-osaista Supermotoon soveltuvaa nahkapukua. Piti mennä kokeilemaan -07 mallista Sweepin motopukua jota löytyi kokoon 62, mutta yllätys-yllätys eipä ollut enään maahantuojalla yhtään kappaletta varastossa. Kyseinen puku olisi ollut sopuhintainenkin, -08 malliin tuli sopivasti 200e hinnankorotus ja kootkin loppuvat kokoon 60. Mittatilauksena tuota saisi, mittatilauslisä 30%.
Löytyisiköhän mistään -tai keltään 62 kokoista pukua suoraan mallistosta/varastosta. Mitä itse olen tutkaillut, valmistajilla koot loppuvat 58-60. Kyllähän sopivan puvun rahalla saisi teetettyä, mutta jos jotenkin halvemmalla pääsisi...En siis ole valmis maksamaan puvusta 1000ekeä
Ei siis välttämättä tarvi olla varsinainen "motopuku", vaikka motokäyttöön tuleekin, mikätahansa 1-osainen puku käy...
Löytyisiköhän mistään -tai keltään 62 kokoista pukua suoraan mallistosta/varastosta. Mitä itse olen tutkaillut, valmistajilla koot loppuvat 58-60. Kyllähän sopivan puvun rahalla saisi teetettyä, mutta jos jotenkin halvemmalla pääsisi...En siis ole valmis maksamaan puvusta 1000ekeä
Ei siis välttämättä tarvi olla varsinainen "motopuku", vaikka motokäyttöön tuleekin, mikätahansa 1-osainen puku käy...