Mitä jos siihen vaikka laittaisi sen legendaarisen bonzai-kissan? Mulla on täällä jo valmiiksi vatipää kissa, joka voisi sitten vihjaista poliiseille, että antaa meidän vaan jatkaa matkaa rauhassa. Juhuu! Tähtitaivas-leditys, jotakin viherkasvia ja kissa ja kaloja akvaarioineen, kärpäsloukku öttiäisiä ajatellen, niin pysyy visiiri puhtaana, ja mitäs muuta kypärään voisi vielä lisätä...
Olen tässä viimepäivinä duunannut Valtaojalle intersosiaalisen teoksen uusimman kirjan kunniaksi, vessapaperinpidikkeen eebenpuusta, sängyntaustan pähkinäpuusta, tupakkarasioita kivestä ja metallista ja puusta, maalannut perhanasti tauluja, tehnyt lauluja, kirjoitellut lehtijuttuja ja muokannut maata kuin sekopää Jussi kuokkansa kera. Sisällä kasvaa tomaattia, paprikaa, mimosaa...äh, en mä jaksa luetella. Tein pajukoreja ja tapetoin seiniä, rakensin hyllyn ja maalasin keittiön. Tieteeseen en ole sen enempää koskenut kuin liittymällä Suomen ensimmäiseen hämähäkkiseuraan kutsusta, ja kirjoittelemalla kasvitieteellisiä juttuja. Seuraavaksi kai eräästä kärpäslajista.
Elo virtaa, elämä voi muuttua, prais the GG... mikäs se nyt oli, se juttu mille ihmiset on niitä prameita tönöjä rakennelleet... no se äijä joka oli perinteentutkijoiden mukaan sanamuodoltaan alunperin nainen, mutta on muuttunut ajan myötä ukkeliksi. Se utooppinen olento, ylistäkäämme sitä!