Jos mies tuntee olevansa nainen, saadaanko me "normaalit ihmiset" pilkata häntä? Jos nainen tuntee olevansa mies, saa hän olla vähän vapaammin tuntemuksensa kanssa.
Olen jyrkästi sitä vastaan, että kenellekään nauretaan tässä maailmassa pilkkaavasti. Ehkä joskus tekisi mieli nauraa Nykäselle, mutta toisaalta hänen elämänsä on johdannainen melko ahdistavasta elämästä, jonka me naurajat olemme hänelle lahjoittaneet. Comsii comsaa, what goes around comes around, ympär mennään yhteen tullaan.
Kioskilla käy silloin tällöin parimetrinen mies, joka pukeutuu naiseksi. Hänestä näkyy seksuaalinen geneettinen perimä kyllä, mutta hänen sielunsa on päivänselkeästi naisen, eikä minulla kävisi mielessäkään nauraa tälle; tiedän mitä tuskaa hän joutuu kokemaan kokonsa puolesta muiden ihmisten taholta, mitä rohkeutta vaatii olla itselleen rehellinen. Kuka meistä pystyy siihen? Olemme rehellisiä sen muotin mukaan mitä meille sallitaan, mikä on luvallista. Onko se rehellisyyttä?
Minun mielestä ei. Juttelin tuossa Irinan kanssa vaihteeksi, ja hänestä huokuu
Naiseus Mitä se sitten lie, mutta kyllä minä sen tunsin ja sitä kunnioitan.
Ripley, Veljeni, sinä tiedät ja näet enemmän tämän asian tiimoilta kuin minä, minä olen ehkä kivullani itseni sokeuttanut. Salli siis nämä tökeröt sanani, jotka eivät kyenneet vastaamaan sanojasi alkuunkaan.
Korvien lätkettä päivääsi