• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei oikeastaan tekisi mieli tätä enää kirjoittaa, kun veti niin vakavaksi, nöyräksi, mutta kerron nyt kuitenkin.

Olin siis juuri kiertelemässä mestoja. Löysin yhden kypärän kirpparilta, mutten ottanut sitä, kun haluan testailla useampia.

Olin sitten kaupassa, kun eteeni ilmestyy naisten toppaliivejä. Olen itse niin kovin pienirintainen(lauta) että mulle riittää vähän kireämpi teepaita. Ajattelin vaan, että nuohan olisivat aika toimivat kypärän korvikkeena? Vaikuttivat tuhdilta tavaralta.

Sitten, huomasin, että keskustassa oli sinivuokkojen kukinta-aika, oli meinaan niin tiheää kasvustoa. Kannattanee ajella hipihiljaa lähiaikoina, vaikka kevät rintaa kiihottaa.

HarriS, Olen valitettavan oikea ihminen. Ainakin nyt tuntuu siltä. En jaksaisi kantaa tätä vitun herkkää sielua. Olisi niin hemmetin hienoa vaan kohottaa kulmakarvaansa kun maailma kaatuu, mutta minä vuodatan vereni yhden perhosen takia.

Nyt just ottaa päähän aika tavalla. Minä itse siis, tämä herkkyys, ylireagoivuus, sydämen tykytykset ja kuuma veri.

xjrrrrräyh, Sinulla on ehkä sitä mieltä mistä minä voisin ottaa itselleni palasen.

Noh, elämä jatkuu, tomu laskeutuu.

Tuksa, sie oot ihana
inlove.gif

Älysi leikkaa, sanasi ovat kristallin kirkkaita. Se vaatii samurain taidot, etkä sinä suinkaan ole tieltä siihen kadonnut.

Se on totta, niinkuin Katyanne tuossa sanoo, että anteeksipyyntö sinänsä voitelee haavaa, mutta itse arpi jää niin pitkäksi kuin ihmisen sielu. Minä olen jo muuten unohtanut tämä RD:n heitot, mutta se oma herkkyys ja viha sitä kohtaan jää. En minä halua että minuun sattuu, olenhan stnsoikoon 29v.

Kaikkia ei voi miellyttää, sanotaan minulle usein.

Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä että tahdon tehdä oikein.

En tahdo tehdä väärin.

En vielä tiedä, mikä tässä porukassa on oikein ja väärin, ja säikähdin tehneeni väärin.

Oikein tekemisellä en millään muotoa tarkoita oikeassa olemista, vaan rakentavaa olemista.

Minä tässä opettelen, eihän sitä muuten opita.

Nyt kohta töihin, koitan rauhoittaa mieleni, että kestän mahdolliset ilkeät asiakkaat.

Nauttikaa päivästä, ihan kaikki.

HarriS, Olen valitettavan oikea ihminen.
Ok, kiitos. Kysymykseni oli huonosti aseteltu, harvemmin taitaa muut kuin ihmiset jäsenneltyä tekstiä naputella. Kirjoitustyylissäsi on tuttua, lienemme tavanneet virtuaalimaailmassa aikaisemmin. Mutta sillähän ei ole tässä mitään merkitystä, kuten ei motoristin määritelmälläkään. Joka muuten on kuvaus oliosta, joka ajaa moottoripyörällä.

Write on!

HarriS
smile_org.gif
Tuli mieleen se apinajoukkio ja Shakespearen tekstit, ehkä minua olisi voinut luonnehtia samoin
tounge.gif

Olen kai sellainen perusmelankolinen ihminen:

"Olen jo valmiiksi,
hävinnyt kaikki sodat,
Miksi siis,
kohtaisin,
tulevan päivän tantereet."
-Laulan minä eräässä kappaleessani.

"Uskotta nähdä, toivotta elää,
On olla rehellinen,
Uskotta nähdä, toivotta elää,
Odotan aamuun."

Anteeksi. Mutta eilen minut pelasti tämä ylitsevuotavan maskuliininen kokonaisuus, joka kuljetti minua halki Pohjois-Karjalan maisemien, näin joutsenia ja kaakkureita, tukeutuen hänen lihaksikkaaseen selkään.
Uhhuh...

Jenni, sinun ei tarvitse pyytää olemassa olosi oikeutusta keneltäkään. Sinä olet.

Ei ole ihmistä jolla olisi sinua suurempi oikeus tänne kirjoitella. Ei ole ihmistä jolla olisi sinua pienempi oikeus tänne kirjoitella.
Nämä kun tiedostaa, niin on lunastanut oman aurinkopaikkansa.

Mieleni tekisi sinulle ruusun ojentaa. Siitä hyvästä että olet aidosti sitä mitä olet. Se on harvinaista - nimittäin se aitous. Uskon aitouteesi.

Ompa erilainen keskustelu, siis ihan hauskasti ja mukavasti...tosiaa...vetää oikeen poskipäätä ylöspäin.

Minkäslainen tämä meitin nykypäivän kulttuuri on, kun kymmenen kehuu ja yhden suusta tulee epämielyttvyyksiä, niin helpommin mieleen painuu nuo "aitaankin" reikiä tehneet, kuin aidan kiinnityskohdat?

xjrrrrräyh ,
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

On sulla kuitenkin hauska mieli, itse fyysistä olemusta kun en tunne. Hyvin olet sanasi tuossa asetellut
thumbs-up.gif

Semmottiis piti tässä harmitella, että muistin juuri syntyneeni itsekin emopuolesta, että jos vaikka häntä kävisi muistamassa viikonloppuna. Toivottavasti en harmistuta ketään, sillä tämä teidän huomio on ollut minulle puhdas kunnia, ja haluaisin olla sen arvoinen kaikin puolin. Nyt kuitenkin tuo Emotin on sen verta tärkeä olio, että häntä kävisin mieluiten halaamassa. Josko kesää silti riittäisi, saisin minäkin sen kypärän
blush.gif

Tämä ylimaskuliininen mainitsi ihan erikseen, että haluaa pysyä tuntemattomana. Mitään viritystä ei ole sen suhteen, sanoinhan hoitavani nämä asiat sitten ihan muualla. Kyydissään oli kuitenkin hyvä olla, kaikinpuolin, visuaalisesti ja fyysisesti
062802moto_prv.gif

Käykää nyt hemmetti jätkät viemässä tytölle kypärä. Varmasti jollain löytyy ylimääräinen jossain kaapissa. Veisin itte muuten mutta kun ei oo kuin yksi potta ittellänikään, ja vielä kokoa XL
crazy.gif
Onkos mulla iso pää
lookaround_orig.gif
Matka ois kans aika pitkä
sad_orig.gif
Hei muuten Jenni eikös Liidelissä ollut juuri tällä viikolla myynnissä loput kypäräerästä? Ainaski oli useita kypäriä Tikkurilan Lidlissä kun tiistaina kävin. Käy kattomassa paikallisesta.

En ollutkaan tätä huomannut ennen... Tai no olin huomannut, mutten kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Nyt huomasin että mittaa on aika reippahasti joten aloinpa lukea.

Olipas (pääosin) hyväntuulista tekstiä. Oikein tulin hyvälle mielelle
smile_org.gif

Jos (kun) vain tulee Motoparkkiin kesällä lähdettyä pitää kyllä samalla keikalla heittää Joensuun Ärrälle lenkki (ei paljon enää haise parisataa km näissä matkoissa) ostamaan jätskiä ja vaihtamaan sana tai pari
wink.gif

Anteeksi niille joille en vastaa, kun omaan melko huonon työmuistin. Kun luen juttujanne, vastailen täällä ääneen nauraen ja kiittäen, mutta ettehän te sitä näe
blush.gif
Kumartelenkin kauniille sanoillenne, tuolle tavallenne hyväksyä tämä pieni kummajainen joukkoonne, tämä on uskomattoman hyvää tekevää. Moni on jäänyt minulta mainitsematta, joiden sanat on kuitenkin olleet minulle hyvin tärkeitä
confused_orig.gif

rauman, Se kai, kun omaa historian kuin minulla, vaikeuttaa hiukan itsensä hyväksymistä. Mutta solmunsa jokaisella, syvät arpensa, palaneet raunionsa. Siksipä ihmisiä kunnioitankin, ihan jokaista. Tiedän...

flamedragon, Se on kai suomalainen asennekulttuuri. Asiakaspalvelussa tämän herkkyyden huomaa joka päivä näissä ihmisissä, heidän jutuissaan, kertomuksissaan. Se yrmyn näköinen äijä värähtää siinä kuin se naurava mummokin, joku vaan osaa sen jotenkin paremmin kuin toinen.

Fabe, Olet sinänsä ihan oikeassa tuon oikean ja väärän kohdalla, mutta ainakin minä haluan olla kohtelias teitä kohtaan, ja ymmärtää sen mitä te pidätte oikeampana, en tuoda omia käsityksiäni alueelle jota en tunne. Minulla vaan vähän lipsahti tuo selittäminen.

Ron Jeremy,
smile_org.gif
Kiitos, mie jo kovasti etsin, etsin myös seksikästä ajoasua itselleni, niin jonkun on pakko viedä mut Norjaan.

PoS, Tule, juttelen mielelläni, mutta pidä huoli siitä, että olen paikalla, koska olisin erittäin pahoillani jos joku toinen siinä kassan takana möllöttäisi lyhykäisillä lauseillaan.

Mie tahon olla hölöttämässä ummet ja lammet !!

sanoi:
Aatellaanpas, jos Jenni olisikin ollut Göran, videotaiteen maisteriksi opiskeleva vegaani, joka olisi halunnut tutustua moottoripyörien öljyiseen ja nahankäryiseen vauhti- ja voimamaailmaan jonkun motoristin takapenkiltä käsin.

Jos mie oisin Görania joutunu kuskaa sillon sunnuntaina, niin oisin varmaan pistäny ajohousujen ja kalsareiden väliin semmottii n. 20 cm halkaisijaltaan olevia kuparilätkiä ( paksuus 2 - 3 mm ). Sit hyvässä lykyssä oisin viikolla tehny niihin pyörän päällä Göranin toimesta pakotettuihin kuuppiin varret ja jostain näreestä kahvat. Sitten vaan torille myymään saunakauhoja äitienpäiväksi....
lookaround_orig.gif

Jennin tapauksessa ei tuota pelkoa ollu. Olin tosin aikaisemmin varautunut heittäytymään Jokiaseman terassille kylelleen leikkimään kuollutta, jos tilanne olisi ollut uhkaava. Mut ko. henkilö on olemukseltaan niin loistava ja aurinkoinen että oon kehottanu kaikkia ( myös niitä rumia ) kavereita käymään ärpällä moikkaamassa ~J:ä. Ja muutama on luvannut osallistua myös äitienpäivän jälkeisiin Jenni - Ajoihin...
crazy.gif

Jenni,isot
bowdown.gif
sulle tän topikin aloittamisesta..Tämän ketjun seuraaminen saa minutkin hyvälle tuulelle,varsinkin kun miettii välimatkaa mikä on täältä Joensuuhun(naurettavan vähän prätkälle) ,olisi kiva tavata tuollainen ihminen ihan nokitusten
smile_org.gif
Tiedä vaikka joku ilta ajankin sinne suuntaan,varsinkin kun JoMalla on kotipeli ja omat menot sallii sinnepäin ajelun
smile_org.gif

Käykää nyt hemmetti jätkät viemässä tytölle kypärä. Varmasti jollain löytyy ylimääräinen jossain kaapissa.
Kyllähän niitä kypäriä on tuolla kaapissa mutta ovatten sen verran yli-ikäisiä että ei niitä viittii Jennin päähän antaa. Itseasiassa keväällä tallia siivotessa nakkasin kolme vanhinta ruukkua roskiin. On muuten homma rikkoa kypärä käyttökelvottomaksi.
Mutta ehdotus: Jenni laittaa ärrälle kypäräkeräyslippaan johon jokainen omantunnon mukaan antaa kyrärärahaa niin veikkaisinpa että kahden viikon sisällä Jennillä on rahaa ostaa aivan minkälainen kypärä tahansa :-)

Meillä alkaa olla ajoilla jo kohtuulliset nimet:

Äitienpäivänjälkeinen-Jenni-Ajo.

Kulkee nimellä: Ä.P.J.J.A
lookaround_orig.gif

Ookkei, jos kerta sinne sakkia tulee, niin minä olen myös kamerani kanssa paikalla
buttrock.gif
Se on nyt sitten päätetty.

Tuksa
biggrin.gif
Juu, mä havaitsin, kun saavuin Jokiasemalle, että funtsit siinä sopivia kulkureittejä teeskennelläksesi kuollutta. Siitähän se sitten lähti.

7ÄRRÄ, Olisi ilo saada jutella! Pyöristä saa sitten kertoa ihan kaiken, ja toivon sitä.

BlackCat
inlove.gif
Noh, eiköhän tuo kypärä löytyne
blush.gif
Kiitos kuitenkin suloisesta ajatuksesta!

Jos mie oisin Görania joutunu kuskaa sillon sunnuntaina, niin oisin varmaan pistäny ajohousujen ja kalsareiden väliin semmottii n. 20 cm halkaisijaltaan olevia kuparilätkiä ( paksuus 2 - 3 mm ). Sit hyvässä lykyssä oisin viikolla tehny niihin pyörän päällä Göranin toimesta pakotettuihin kuuppiin varret ja jostain näreestä kahvat. Sitten vaan torille myymään saunakauhoja äitienpäiväksi....  
lookaround_orig.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

By the way....kuinkas on noi viikonlopun työajat, meidän myyjättärellä??
Kun käskettiin varmistamaan paikallaolo.

SABER, Tänään olen aamuvuorossa, ja sitten käyn tervehtimässä äitiäni matkan päässä, tulen sunnuntaiksi takaisin jos kerran ajot järjestetään.

Eli nyt en ole viikonloppuna töissä. Seuraavana olen siinä kyllä, ja kyllähän minut uskaltaa tavata ilmankin ärrän tiskiä.

Olisitko ollut nyt tulossa tänne? Harmi harmi...pitäisi kai koittaa sumplia tapaaminen, kun mielelläni minä näitä pyöriä ja niistä huolta pitäviä näen.

öööh
withstupid.gif
onko Äitienpäivän Jälkeinen Jenni -ajo siis nyt 14. päivä vai viikon päästä?

Tää täällä pohtii edelleen lähteekö Kainuuseen pyörällä vai kotterolla, kun tuolla pohjoisessa näkyy tuo sää viilenevän...vaan kehveli, jos väki kerran lähtee Jenni-ajoihin pitkin kutostietä sunnuntaina niin kai mää sit siinä tapauksessa mopolla vaikka uhallaankin
wink.gif

Back