• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nytpä on sitten viikontyöt tehty ja viikonlopun vietto alkamassa, ja eikun
062802moto_prv.gif

Tuksa pistätkö monelta pääset sunnuntaina lähtemään sinne Kolille ja käykö lähtöpaikaksi tämä tutuksi tullut Ärkäkiska?
Mulla on jo kokopäivä varattu tähän eli vaikka heti aamusta baanalle.

Ja Katyanna ,eikun vaan sunnuntaina tänne päin!

Näyttää siltä, että porukalla on nyt viikonloppuna jonniimoinen tapaaminen ja alustava suunnittelukokous. Ainakin kai meinaavat ystävällisesti pärstäänsä paukutella. Mene mukaan. Ei se Joensuu niin kaukana ole. Hiljalleen prutkuttelet.
No perhana, töissähän mä olen niitä moottoripyörärahoja tienaamassa koko viikonlopun
mad.gif
. Muuten kyllä lähtisin vaikka heti, yöpaikkakin olisi tiedossa. Kaveri asuu papinkadun *- kioskin kulmalla. Tuttu paikka siis! Ehkä munkin pitää tässä terästäytyä ja lähteä Joensuuhun vaikka lotolle. Jos voittais, sais pyöränki maksettua  
idea3.gif

Nytpä on sitten viikontyöt tehty ja viikonlopun vietto alkamassa, ja eikun  
062802moto_prv.gif

Tuksa pistätkö monelta pääset sunnuntaina lähtemään sinne Kolille ja käykö lähtöpaikaksi tämä tutuksi tullut Ärkäkiska?
Mulla on jo kokopäivä varattu tähän eli vaikka heti aamusta baanalle.

Ja Katyanna ,eikun vaan sunnuntaina tänne päin!
Kyllä kai joku hankkii potan Jenniä varten ettei yht'äkkiä "juhlakalu" jää kyydistä.

Hyvä! Oikein hyvä.
sport05.gif
biggrin.gif

Juuh, raporttia näkyviin kun Jenni saa kyytiä metalli-oriilta
wink.gif

Meikäläinen lähtee suunnistamaan kohti pohjoista tunteroisen päästä, matka olis saman verran kuin Joensuuhun, mutta suunta enemmän ylös.
sport05.gif

Ehkä joku toinen kerta sitten Joensuun kiskalle.
nixweiss.gif

Kannattaa ajaa Polvijärven kautta sinne portille, niin ei oo aivan suoraa baanaa. Ahmovaara - Koli välillä on menossa tietyö 50% hiekkaa 50% asfalttia..

Noh
omg.gif
Mahtavaa !!

En itse lähtisi erottelemaan erikseen naisia mimmeiksi, vaan siihen samaan ihanaan joukkoon eli liigaan minä kaikki nimeän, miehet ja naiset, kunhan vaan ymmärtävät näiden kauniiden olentojen päälle. En pelkää miehiä enkä naisia, vaan tiedän ihmisten olevan persoonan mukaan joko kusipäitä tai hyviä tyyppejä, seksuaalisuudesta huolimatta.

Meillähän on sitten kimppasauna Jokiasemalla, eikös juu?

Tuksa lupasi sitä kattilaa hommata mun kallon päälle.
062802moto_prv.gif

Sunnuntaina, mutta kertokaahan kuskit koska lähdetään!

Liinu ja Katyanna,

Äskeinen "suurisieluinen" höpinäni aseksuaalisuudesta tässä harrastepiirissä minun silmieni kautta, tarkoittaa vain sitä, että teitä TARVITAAN mukaan tähän joukkoon
thumbs-up.gif

Odotan todella näkeväni kaikenlaisia ihmisiä - olenhan kulttuurintutkija, enkä halua uskoa stereotypioihin hetkeäkään. Ja mitä olen tähän mennessä kuunnellut, on tasapuolisuuden A-ryhmä juuri te jotka nyt tätä luette.

Ne, jotka morjestaa niille pikkulapsille tien poskessa, heille minä nostan hattua
062802moto_prv.gif
Niin saadaan maailmassa hyvää aikaan.

Mie pääsen liikenteeseen aikasintaan puol kolme. Tuun siihen ärrälle viimestään kolmeksi...
sport05.gif

pitäisköhän panna bandiitti hommiin ja hurauttaa sinne ärrälle
biggrin.gif
näkisit ja ainakin kuulisit yoshin matalan murinan
biggrin.gif
todella kiv aseurata tätä jutustelua.
jos sinne pääsen voisin antaa sulle "hyvät kyydit"
062802moto_prv.gif

ei ehkä ihan norjaan mutta ainakin sinne päin
033102bebe_1_prv.gif

kovin vähänlaisesti tuntuu muita tulijoita olevan.
Jos olen ajokunnossa niin poikkean katsomaan ja ehkäpä ottamaan pari valokuvaa Ärrälle. Huomenissa olisi suunnitelmissa n.700 km lenkki Kainuussa ja Savossa jonka jälkeen kotona voikin kulkea pätkän ylämaan tietä mikä saattaapi aiheuttaa sunnuntaiksi akuuttia päänsärkyä.
Mutta muistakaa ajaa varovasti ettei Jenni säikähdä :-)

Kun nyt olette tuota naismotoristi liikehdintää alkaneet harrastaa sinne Joensuun puoleen, niin kai te mimmit tuutte sitte akkaralliinki kesäkuun alussa tänne Länsi-Suomeen? Ja Jenni ehdottomasti mukaan!!!
thumbs-up.gif
062802moto_prv.gif

Eli siis nyt sunnuntaina 070506 Klo:1500 ärrällä. Tuotkos Tuksa mulle kypärän, vai otanko kattilan messiin?

Kiitos jälleen sanoistanne  
inlove.gif

Otan ne vakavasti sydämeeni, ja annan niiden kertoa enemmän teistä itsestänne kuin mistään muusta. Mieleni on hyvä, sydämeni lämmin.

Tulkaa ärrälle(huomenna lauantaina aamuvuoro), mutta muina päivinä kuin nyt sunnuntaina toivoisin ihmisten muistavan minun olevan siinä asiakaspalvelussa. Jos saan kunnian olla kyydissä  
062802jumpie_prv.gif
toivoisin erikseen sovittua päivää  
blush.gif
Viimeksi suorastaan otti päähän kun en saanut kuunnella näiden orkkilaisten juttuja, vaan piti pompsahdella kassan taakse. Juttua sitten riitti myöhemmin näillä vanhoilla asiakas-papoilla piruiluksi saakka  
crazy.gif
Kestän sen, ei siinä mitään, mutta harmittaa lähteä hauskan seuran ääreltä pois...

lanatar,  
inlove.gif

Tulkaa nyt Kolille juttelemaan niin että minä saan kuunnella ihan rauhassa teidän juttujanne, ja sovitaan massiivisempi tapaaminen ilmeisesti elokuun paikkeille, kun kerta Hesasta saakka tänne on silloin tulossa sakkia. Minä juttelen kaikille ja halaan kaikkia  
buttrock.gif
Olen niin monen kyydissä kuin vain saan !!!!!

*korjasin muutaman kohdan*

smile_org.gif
sillätapaa....virkistävää luettavaa! tuota, mitenkäpaljon tonne on porukkaa tulossa?? Tarkoituksena ollut tässä lähiviikkoina pyörähtää tuolla "sotaratsulla" Kolin suunnalla/Kajaanissa. Paremmin ei voisi oikeastaan Sunnuntaita viettää.

SABER,
Valmistahan sotaratsusi Kolille huomenna kello kolmeksi. Lähdetään papinkadulta liikenteeseen. Uskoisin sinne mahtuvan enemmänkin kuin vähemmän sinne Kolille. Mietitään jokin eläväksi legendaksi muodostuva ajo, jotta voidaan sitten vanhainkodissa hihitellä ja saada lisää rauhoittavia...

Mie lähden kohta töihin, ajelkaahan ohi, mutta rauhallisesti että minäkin näen
sport05.gif

Tää kans mukana! Tuun Ärrälle puoli kolmen maissa, koitan houkutella pari muutakin pyöräilijää mukaan
062802jumpie_prv.gif

Ja idea ajaa Kolinporttiin Polvijärven kautta on huippuhyvä, muutamaan kertaan ajoin sen tien viime kesänä, ja täytyy sanoa että onpahan mukava mutkainen tie ja kauniit maalaismaisemat
sport05.gif

Huomenna kolmelta !! Kello 1500 ollaan siinä ja lähdetään samointein !

Tänään sain kunnian nähdä erittäin kauniin uuden yksilön
inlove.gif

Äksjiiärrä kävi myöskin, ja piinasin häntä haloluennolla
blush.gif

En varmaan nuku seuraavana yönä
062802jumpie_prv.gif

sanoi:
Tuotkos Tuksa mulle kypärän, vai otanko kattilan messiin?

Voithan sä sen kattilan varalta ottaa, jos mie en muista päänsuojaa, vaihetaan sit sillai siinä ärrällä et mie piän kattilaa ja sie kypärää.

Mie kirjotin kyllä lapun, joka muistuttaa asiasta, mut se ei takaa vielä mitään...
withstupid.gif

Kolmelta siis siinä ärpällä, koetan olla ihmisiksi sitten...

Back