• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No joo, löydänhän sen varmaan kun muistaakseni siellä oli paljon huoltoasemia että saan menovettä muutamantunnin pyörityksen jälkeen lisää...
crazy.gif
kun ei ole sitten intin jälkeen hirveesti tullu käytyä sielläpäin, paitsi pari kertaa viikonloppu hotellissa, siinä joen vieressä, muista mikä sen nimi liekkään kun ei paljoo muutakaan...
062802jumpie_prv.gif

mikatossa,
Jos löytyy taivaita hipova kirkko, löytyy papinkatu. Kun on löytynyt papinkatu kirkkoineen ja tietää kulkea poispäin joesta, kulkee kohti kioskia. Joen löytää kun ajaa väärään suuntaan papinkatua kioskin löytämistä ajatellen. Huomaa edessään olevan joen. Kääntyy ympäri, ja ajaa toiseen suuntaan kirkon ohi, kunnes vasemmalla läsähtelee myyjä ikkunaan.

Matka ei ole pitkä sen enempää joen rannalle kuin kirkon ja kioskin välilläkään. Pitää olla leegomopolla liikenteessä että siihen menisi muutamaa minuuttia pidempään löytää olinpaikkani. Homma sitten erikseen tietää koska olen töissä, mutta sen voi aina kysyä suoraan minulta
smile_org.gif

Oikein superhyvä. Pientä alkurohkeutta on löytyny ja muutama löytäny itsensä Jenni luo. Koettakaa eli yrittäkää muutkin. Niin kuin XJR totesi, Jenni on kiva likka. Kaikesta päätellen varmastikin on.
062802jumpie_prv.gif

Yrittäkää saada se Jenni-ajo aikaiseksi.

Ja orgin "mimmiliiga" vahvasti mukaan Jennin "turvaksi". Ja isolla joukolla. Tosin aremmat poijaat voi pelästyä.
wink.gif

Pakko minunkin puuttua tähän. Älä Jenni luovuta, sullakin voi joku kesä olla oma Mp, mullakin on jo kolmatta kesää vaikken sitä kovin äkkiä ois vielä 5v sitten uskonutkaan.
smile_org.gif

Systeri
033102beer_1_prv.gif

Näin koko yön unia moottoripyöristä. Mulla oli hieno kypärä ja hopeanharmaa ajoasu. Pyörästä en muista, mutta tämän ajoasun muistan...
(pitääköhän sitä näin julkisesti oman fiksaationsa kertoa?
tounge.gif
)

Asia kerrallaan, katsellaan, kuvakulmaa muunnellaan. Minä nyt ensin ihailen näitä komeita olentoja. Jos olen joskus tienpäällä, tunnistaa sen luuatavasti tästä hopeanharmasta ajoasusta ja siitä että pysähdyn tutkimaan joka hemmetin perhosta ja tiepientaretta
withstupid.gif

Pakko minunkin puuttua tähän. Älä Jenni luovuta, sullakin voi joku kesä olla oma Mp, mullakin on jo kolmatta kesää vaikken sitä kovin äkkiä ois vielä 5v sitten uskonutkaan.  
smile_org.gif
Aivan ! Itsekin haaveilin viime kesänä ja koko viime talven moottoripyörästä... Nyt olen parhaillaan suorittamassa mp-korttia ja oma moottoripyörä odottaa tallissa ajajaansa
062802moto_prv.gif
Kaikki on siis mahdollista.

Systeri  
033102beer_1_prv.gif

Näin koko yön unia moottoripyöristä. Mulla oli hieno kypärä ja hopeanharmaa ajoasu. Pyörästä en muista, mutta tämän ajoasun muistan...
(pitääköhän sitä näin julkisesti oman fiksaationsa kertoa?  
tounge.gif
)
Mulla on hopeanharmaa-valko-musta ajotakki   
tounge.gif

ja joo..kaikenlaista sitä tulee kahteltua tuolla ajellessa...
ja viel enemmän kaikki tuoksut..kuten just kaadetut männyt..se pihkantuoksu..aaah  
cool.gif

LeenaM  
062802jumpie_prv.gif
Kuulostaa todella kutkuttavan mahtavalta! En osaa vielä itse moisista sen enempää unelmoida, kun elämä on opettanut ottamaan asian kerrallaan. Olen täpöksissäni sinun puolesta, vaikka taidat olla onnellinen jo omastakin takaa  
smile_org.gif

Varmasti mahtavat fiilikset  
thumbs-up.gif

Mie olen pissiä housuuni jo siitä ajatuksesta että pääsen kyytiin sunnuntaina  
buttrock.gif

Shuttlex,  
033102beer_1_prv.gif
mie vallan punastuin  
blush.gif

Ja FJ20, sie taidat olla mun hemmetin enkeli  
biggrin.gif

wink.gif

Systeri, voiko nikki sopia paremmin, sillä allekirjoitan tuon mitä kirjoitit!!!

*lisätty kommentti systerille*

ja viel enemmän kaikki tuoksut..kuten just kaadetut männyt..se pihkantuoksu..aaah
cool.gif
Täysin tyyni kesäilta. Rauhallista ja kiireetöntä ajoa hiljaisella sopivan mutkaisella maalaistiellä. Hiljaisuuden rikkoo ainoastaa V2 jytinä. Näkee, kun lämmitettävän puusaunan tai grillin savu leijailee ilmassa. Kun tulee kohdalle niin haistaa välittömästi tuoksun. Välillä pihatien varteen juoksee pikkulapset katsomaan mikä siellä mölisee ja heitä tietysti morjestetaan..
inlove.gif
062802moto_prv.gif

Harri,
inlove.gif
Mahtavaa !

Ihan sydän rinnassain sykähteli pompsahteli. Jos olisin pikkutyttö siinä tien laidassa kun morjestat, muistaisin sen loppuelämäni
smile_org.gif
Meille kakaroille tuo on tärkeää, niin kuin eilen juteltiin org:laisten kanssa. Aikuiset koittaa peittää sen innostuksen ja ihailun, mutta lapset vetää matot myttyyn juostessaan katsomaan - Tuksaa lainatakseni. Ja minä olen niiden kakaroiden joukossa, ehkä pahimpana
shaun.gif

Ohhoh! Nyt vasta bongasin tän topikin. Jennihän on selvästi oikeasti asioita tiedostava tyyppi, joka on aika onnistuneesti pystynyt yhdistämään tieteen ja taiteen. Noita kun yleensä pidetään lähes vastakohtina, mutta näemmä kun tarpeeksi syvälle asioihin kaivautuu, alkaa tiede olla taidetta ja toisinpäin... tai jotain.

Täytyy sanoa, että jos joskus Joensuun suunnille eksyn, tulee varmasti pidettyä silmät auki kioskin ikkunaan kopsahtelevien myyjien varalta
biggrin.gif

Harrastaakos Jenni myös ilmailua, kun sen verran makeita pilvikuvia oli tuolla galleriassa, ja ihan yläpuolelta otettuja vieläpä? Siitä niitä fiiliksiä vasta saakin
smile_org.gif

MadMan, Harrastan ilmailua. Hävittäjän ylikulku saa minut ****** ! Muistan ikuisesti kun lentonäytöksessä hornet tuli kiitoradalle, maa järisi, taivas mylisi, ihmiset olivat jähmettyneet - tämä jumalaisen kaunis olento kosketti höyhenen kevyesti kiitorataa, pysähtyi siihen ikuisen oloiseksi hetkeksi leijumaan, en voinut hengittää, ja JYTYYMMM BUUMMM ZZTYYYMMM - vain hopeainen siveltimen piirto kertoi, minne kauas taivaan sineen tuo maailman kaunein olento katosi... siinä kyyneleet valui liikutuksesta.

Ja kiitos tuosta huomiosta, tuosta kunniasta persoonaani kohtaan. Kun ei välitä rahasta, välittää kaikesta oikeasta, mutta sitten on köyhä, niin kuin minä. Mutta onneksi on ihmisiä kuten täällä, joilta minä saan maistella muutakin kuin vain hengailijan elämän aiheita. Tarkoitan, kiitos että vastaanotitte minut näin hienosti, ja kiitos että annatte minulle tämän hyvän tunteen. Kiitos, että saan nauttia noista kauniista pyöristä ja teidän hienoista tarinoistanne näihin liittyen. Eilisen jälkeen olen ollut aivan sanaton
bowdown.gif

Paljonko matkaa ja kauankohan kestää ajo sinne? Oliskohan sitä niin rohkea, että täältä Helsingistä kesän aikana tulisi piipahtaan kahveella...yhden päivän reissu=liikaa kilsoja=puutumista=ajovirheitä...mutta....elämä on  
062802jumpie_prv.gif

Kun en ehkä saa pikku Villelle (8kk) hoitajaa moneksi päiväksi...

Joka tapauksessa ajankohta on sitten elokuun alku...

Pirulainen! Täytyyhän sinne akkaedustustakin saada ihmettelemään rempseää luonnon lahjakkuutta
062802jumpie_prv.gif

kava10? Hän on varmaan seksikäs ja kaunis ja taipuisa kissa?
seksikkyydestä ja kauneudesta en kommentoi, mutta taipuisuudessa taitaa miehellä jo tulla ikä vastaan
nixweiss.gif
pftroest.gif

smile_org.gif
Koska allekirjoittanut on sekoitettu tähän topiciin, haluan esittää vastalauseeni:

Musta Kawasaki 10R ja minä itse olemme kumpikin huomattavasti taipuisempia ja vetreämpiä kuin suurin osa tämän foorumin nuorista miehistä. Jopa mieleltämme, puhumattakaan muusta.
wink.gif
.

Ystävällisin terveisin kava10

Ps. me karjalaista sukujuurta olevat/ Karjalan kunnailla asustelevat olemme tämän foorumin ilo ja suola.

Onnea ja hyvää jatkoa Jennille moottoripyörien metsästykseen!
Kawakympillähän on tunnetusti foorumin notkeimpia selkärankoja (joita edes Etola ei nykyään myy), sillä hän oli jokin aika sitten jopa lähestulkoon vaihtamassa moottoripyöränsä merkin Kawasakista Yamahaan, mikä on melkein ennenkuulumatonta...
biggrin.gif

Paljonko matkaa ja kauankohan kestää ajo sinne? Oliskohan sitä niin rohkea, että täältä Helsingistä kesän aikana tulisi piipahtaan kahveella...yhden päivän reissu=liikaa kilsoja=puutumista=ajovirheitä...mutta....elämä on  
062802jumpie_prv.gif

Pirulainen! Täytyyhän sinne akkaedustustakin saada ihmettelemään rempseää luonnon lahjakkuutta  
062802jumpie_prv.gif
tehdäänkös kimppamatka, olen nimittän juurikin elokuun alussa tekemässä jonkin sortin suomirundeen. Olis nimittäin tuo ilmansuunta vielä hakusessa... mut täsähän tämä ratkeaisi.

edit: reitihaku porvoo-joensuu 405km yhteen suuntaan.

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
Liinu.
Tiehallinnon taulukko kertoo Hki-Joensuu 437 km. Ajoaikaa 5... reilu 6 tuntia/sivu. Aika temppu ajaa edestakaisin saman päivän kirjoihin. Kantsis kuiteski yöpyä.

Mut "orgin mimmiliiga" huom.!
Nyt aktiiviseks. Menkääs oikein isolla porukalla Jenniä kattomaan ja siihen Jenni-ajoon sit kans.

Hep, täällä ilmoittautuu yks mimmilligalainen kehiin!! Mä oon itse just vasta pyörän saanu (kokonaista neljä päivää omistajana) ja olishan sitä kiva tutustua tuommoisiin samanhenkisiin ihmisiin, lähellä ja kaukana. Kaveripiirissä ei ykskään näitä pärinöitä harrasta, edes sieltä kioskin ikkunasta käsin..
wink.gif

Ennen oman pyörän saantia harrastin Jennin tapaan lähinnä menopelien kuuntelubongailua ja kaukaa ihailua. (En kehdannut nimittäin mennä liian lähelle, ettei tarttenu alkaa pyyhkiä pyörän pinnoilta kuolavanoja  
tounge.gif
) Nyt sitten köyhänä opiskelijana ajattelin ottaa pienen riskin ja hommata itselleni sen oman. En usko, että alkaa kaduttaa, koska se itse ajaminen on jotain aika uskomatonta.. Siinä mieli kyllä saa täydellisen levon kun antaa mennä!

Jennille tsemppiä, ei tähän harrastukseen välttämättä ainakaan ihan heti sitä omaa peliä tarvitse. Aikamoista "naatiskelua" on kuulla pelkät äänetkin ja kun pikkuisen pääsee vielä tankkia silittelemään. Se on rock  
buttrock.gif

Hep, täällä ilmoittautuu yks mimmilligalainen kehiin!! Mä oon itse just vasta pyörän saanu (kokonaista neljä päivää omistajana) ja olishan sitä kiva tutustua tuommoisiin samanhenkisiin ihmisiin, lähellä ja kaukana. Kaveripiirissä ei ykskään näitä pärinöitä harrasta, edes sieltä kioskin ikkunasta käsin..
wink.gif

Ennen oman pyörän saantia harrastin Jennin tapaan lähinnä menopelien kuuntelubongailua ja kaukaa ihailua. (En kehdannut nimittäin mennä liian lähelle, ettei tarttenu alkaa pyyhkiä pyörän pinnoilta kuolavanoja  
tounge.gif
) Nyt sitten köyhänä opiskelijana ajattelin ottaa pienen riskin ja hommata itselleni sen oman. En usko, että alkaa kaduttaa, koska se itse ajaminen on jotain aika uskomatonta.. Siinä mieli kyllä saa täydellisen levon kun antaa mennä!

Jennille tsemppiä, ei tähän harrastukseen välttämättä ainakaan ihan heti sitä omaa peliä tarvitse. Aikamoista "naatiskelua" on kuulla pelkät äänetkin ja kun pikkuisen pääsee vielä tankkia silittelemään. Se on rock  
buttrock.gif
Hei!
Tervetuloa uusi orgin mimmiliigalainen.
Näyttää siltä, että porukalla on nyt viikonloppuna jonniimoinen tapaaminen ja alustava suunnittelukokous. Ainakin kai meinaavat ystävällisesti pärstäänsä paukutella. Mene mukaan. Ei se Joensuu niin kaukana ole. Hiljalleen prutkuttelet.

Joo.
Jennille ja porukalle toivomus.
Raportteja ja tietoja tänne taululle. Me kaikki halutaan olla mukana seuraamassa ja tapaamassa ja kehittämässä Jenille myönteistä harrastusta ja samaten  muillekin. Kertokaa kertokaa kertokaa.

Näyttää siltä, että joudun poistumaan linjoilta nyt neljän tienoissa aivan päinvastaiseen suuntaan. Palaan linjoille viimeistään maanantaina.

Pitäkää huoli Jennistä, kehittäkää sitä Jenni-ajoa ja pitäkää huoli myös Katyannesta.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back