• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä TAHDON mimmit sinne!! Ne viestit mitä olen naisilta saanut, ovat olleet todella harvinaislaatuisen oloisten naisten! Olisi kunnia saada nähdä samanhenkisiä naisia, kun näitä miehiä näkee yllinkyllin omassa harrastuspiirissäni tähtitieteessä tms.
Naisia naisia !!
buttrock.gif

Vähän kateellisena täältä kaukaa seurailen miten ne itä-suomen ihmiset uskaltaa kertoa mitä oikeesti haluu, eikä vaan hymistele. Oispa meilläkin täällä Lahden seudullakin joku vastaava "Jenni". Harmi että Joensuu on niin kaukana täältä käsin.
-Sergei-

Sergei, Olen alunperin Lahdesta kotoisin. Tänne tulin opiskelemaan.

Tuossa tuli mieleen, että jos tosiaan porukka innostuu bileistä, niin toimisin mielelläni myös jutun kirjoittajana. Tällä sakilla on niin mahtava sielukkuus, että on ääretön häviö jos siitä ei kerrota jossakin lehdessä. Otan kuvia ja kirjoitan mielelläni artikkelin. Tekstin hyväksytytän sitten teillä, jos vain bileet saadaan aikaan.

Annetaan muidenkin tietää, kuinka kaunis asia moottoripyöräily on.

Ehdotan suunnittelukahvipalaveria lauantaina Kolinportissa. Ja joku pojista ottaa sit Jenni-promoottorin kyytiin
sport05.gif

Klo 13? I'll be there, samoin pari kaveria. Ottasin sut itte kyytiin, mut eihä tällanen tappi ketään kyytiin uskalla ottaa
sad_orig.gif

Ja kyllähän miespuolisen kuskin kyydissä on aina naisimmeisen mukava olla
biggrin.gif

-Cat-
tounge.gif

Olisiko sunnuntai kuitenkin? Luulen, että mulla on työvuoro lauantaina aamulla. Jos ei ole, niin sitten lauantai sopii mainiosti juuri tuohon aikaan. Ja kai sen työvuoron voi sumpliakin...

Pääasia että joku ottaa mut kyytiin, ja hankkii samalla varakypärän päähän, kun eihän mulla vielä ole
withstupid.gif

Jaahas..

Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta viestiketjulta.

Serkku asuu Joensuussa ja jos sielläpäin tulee käytyä pitänee poiketa kioskilla "hallituksen" ja Tukaatin kanssa. Pääset sitten kuulemaan oikean moottoripyörän äänet ja jutustelemaan niitä näitä sekä nais- että miesmotoristin kanssa. Kyytiinkin pääset, jos haluat, ja hallituksen kypärä (s-koko) mahtuu päähän. Hallitus voi sitten vaikka tuurata sinua siinä kassalla, kun on joskus samoja hommia tehnyt (tuskin suostuu
confused_orig.gif
) . Tietenkään ihan Norjaan asti ei voida ajella..

100% varmasti en mitään lupaa, mutta sen lupaan, että jos serkkuani käyn katsomassa Joensuussa niin kioskin kautta kuljen.

Jos kerran tällaisen topicin aloittaa ja oman kuvansakin julkaisee niin kyllä sitten vierailun ja kyydityksen jo ansaitsee, oli tätä sen verran hauska lukea.
062802moto_prv.gif

-Cat- Mulla on tapana jäädä koukkuun kaikennäköisiin juttuihin, mutta ehkäpä tämä ei ole niistä vaarallisimmista
lookaround_orig.gif

LeenaM, kiitos
smile_org.gif
Tästä kuullaan vielä
biggrin.gif

062802moto_prv.gif

kava10? Hän on varmaan seksikäs ja kaunis ja taipuisa kissa?
seksikkyydestä ja kauneudesta en kommentoi, mutta taipuisuudessa taitaa miehellä jo tulla ikä vastaan
nixweiss.gif
pftroest.gif

smile_org.gif
Koska allekirjoittanut on sekoitettu tähän topiciin, haluan esittää vastalauseeni:

Musta Kawasaki 10R ja minä itse olemme kumpikin huomattavasti taipuisempia ja vetreämpiä kuin suurin osa tämän foorumin nuorista miehistä. Jopa mieleltämme, puhumattakaan muusta.
wink.gif
.

Ystävällisin terveisin kava10

Ps. me karjalaista sukujuurta olevat/ Karjalan kunnailla asustelevat olemme tämän foorumin ilo ja suola.

Onnea ja hyvää jatkoa Jennille moottoripyörien metsästykseen!

Harri, mun pitää alkaa kohta vetämään proteiinipirtelöitä että jaksan tulevan kesän sydämentykytykset
062802jumpie_prv.gif

Mutta tervetuloa! Minua ei tarvitse pelätä, enkä minä pelkää.

kava10
*kättelee* Tekstistä päätellen olet aivan oikeassa, ja minulle oli ilo saada sinut sekoitetuksi tähän topicciin
wink.gif

Kiitos toivotuksista, ja toivon minäkin hyvää sinne
062802moto_prv.gif

Noni! Nyt on Jennille kahvit tarjottu ja kävin myös ärrällä häiriköimässä. En edes ollu ainoa .orgilainen joka siellä "pyörähti". Kolme meitä siellä parhaillaan oli, joten ainakin tämä päivä on Jennin osalta pelastettu. Huikean hauska kioskintäti on kyseessä, joten suosittelen muitakin pistäytymään ko. myyntipisteessä.
thumbs-up.gif

Tuli puheeksi niistä "Jenni - ajoista"  
062802moto_prv.gif
, joita jotkut olivat ehdotelleet, että voisko sen kolin tapaamisen pitää sunnuntaina ? Silloin olisi mahdollista itse aiheen aloittaja saada mukaan sinne kolinportille, kun kypäräkin olisi lainassa silloin...

<span style='font-size:10pt;line-height:100%'>edit: typoja</span>

Juu oli niin kiva likka että tuolla pitää käydä uudestaankin.
Syksyllä ei sovi enää ajopukuun kun koko kesän tuolla vetää jätskiä
biggrin.gif

Ja sinne sunnutaille saa (pitää) tulla muitakin pyöriä kuin minä ja Tuksa. Lähtöaika ja paikka tarkentuu tässä huomisen ja lauantain aikana.

Uhhuh................

Oh my... Anteeksi tämä epäkorrekti ulkoasu tekstilläni, mutta olo on aika muheva
tounge.gif
Njam!!

Myöhemmin siinä kävi vielä kaksi pyörää, ja muutenkin sana on pistetty kiertämään "Jenni"
062802moto_prv.gif
tiimoilta. Pitäisi tulla eräs jonka pyörästä otettuja kuvia on käytetty vaikka missä julkaisussa. Nimeään en tiedä, mutta saattaa tulla mukavia ylläreitä messiin. Nyt sunnuntaina siis sopii Kolilla käydä keskustelua aiheesta, ja kaikki vaan sinne mielipiteensä ilmaisemaan haluamastaan tyylistä ja ajankohdasta kokoontumisen suhteen.

Ja Tuksa
sport05.gif
Mjahtava juttu ! Mie lupaan olla hiljaa enkä laula yhtään
lookaround_orig.gif

On tää sen verran hassua että pakkohan se kesän mittaan on joensuuhun ajaa ja jätskit käydä syömässä kioskilla, jos sit löydän kyseisen R:än
062802jumpie_prv.gif
thumbs-up.gif

mikatossa, Vai hassua
biggrin.gif
Noh, kun minut näet, näet että olet oikeassa. Löydät varmasti tämän kioskin.

Täytyy sanoa, kuulkaas veikkoset, että vaikka tässä onnenhurmassani kirjoitan kuin kännispäissä seuraavan, niin uskomattoman symppistä sakkia ! Viihdyin mainiosti näiden ensimmäisen kolmen seurassa,(seuraavat kaksi vain pyörähtivät) ja voin vain huokaillen ihmetellä onneani, että todella saan nähdä teidän hienoja pyöriä. Tämä on minulle kunnia ja ilo
inlove.gif

Saatika että joku antaa minulle kyytiä
cool.gif

Back