• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olin eilen Helsingin Bomber illassa ja tuli siitä mieleen että mitenköhän se Joensuun liikenne toimisi kun 200-300 prätkää vetää letkassa kaupungin läpi  
omg.gif
Olet sitten vapun aloittanut? Täällä nyt tuollainen liikenne on ihan normaalia ihan ilman bömperi-iltaakin:-))

Olin eilen Helsingin Bomber illassa ja tuli siitä mieleen että mitenköhän se Joensuun liikenne toimisi kun 200-300 prätkää vetää letkassa kaupungin läpi
omg.gif
Olet sitten vapun aloittanut? Täällä nyt tuollainen liikenne on ihan normaalia ihan ilman bömperi-iltaakin:-))
ai! on vai? kyllähän jojensuussa. muutas Jenni jyppilään pitää kioskia, täällä olis motoristit rohkeampia.

Kolmen aikoihin olin Jokiasemalla eikä näkynyt enempää Jenniä kuin koiraakaan. Olisin kyselly taiteelliselta ihmiseltä millaista teippausta olisi pyörääni ehdottanut.
tounge.gif

Porukkaa oli Jokiasemalla muuten melkoisesti!

Jokatapauksessa Nurmes-Joensuu-Kuopio-Juankoski-Nurmes (470km) Ja nyt raukean mukava fiilis. Vappu voi alkaa....
cool.gif

Anteeksi snocross
sad_orig.gif
shaun.gif
Mulla päätty työt vasta puol neljä, ja neljältä pääsin liikenteeseen. Annoin vahingossa disinformaatiota aiheesta. Minun moka. Olen pahoillani jos jouduit odottamaan turhan päiten, sillä pidän aina lupaukseni kaikella vakavuudella. Nyt vain olin muistanut väärin työajan
confused_orig.gif
Olisi ollut hieno tavata! Olen teippaillut paloautoja ja ambulansseja työkseni, joten sen puolesta homma sujuu. Sen lisäksi olen saanut jonkinlaisen koulutuksen myös returssimaalaukseen, joten kaksikomponenttimaalaus on alustavasti hallussa. Äh, siis pointtina on se, että mielenkiintoa löytyy yli seksuaalisten viritysten, joten keskustelua syntyy varmasti, kunhan nyt joku uskaltaa aloittaa. Minä en halua häiriköidä, olenhan ilmoittanut mielenkiinnostani kuokkavieraana.

Kiitos edelleen sanoistanne
inlove.gif
Lämmittää mukavasti mieltä ! Nöyrin mielin otan ne vastaan, en tällä kokemuksella muuta kuin punastu
blush.gif

sanoi:
Olen teippaillut paloautoja ja ambulansseja työkseni, joten sen puolesta homma sujuu. Sen lisäksi olen saanut jonkinlaisen koulutuksen myös returssimaalaukseen, joten kaksikomponenttimaalaus on alustavasti hallussa.

bowdown.gif
Sulla siis kynäruiskut sun muut pelit ja pensselit sitte löytyy ? Ens talveksi pitäsi maalari löytää pyörälle...
wink.gif

Tuksa, löytyy välineet paitsi kompressoria ei ole, ja tietoja pitäisi päivittää urakalla. Tuo mun cv aiheesta oli lähinnä sitä varten, että olen O-I-K-E-A-S-T-I kiinnostunut koko moottoripyöräilyyn liittyvästä, enkä vain keksinyt uutta maustetta päivään. Jos mun kanssa tulee juttelemaan, ei tarvitse tuoda kukkia eikä suklaata, vaan kaiken tietonsa päässään ja kertoa sen minulle. On vaan oma itsensä ja kertoo mitä mieleen sattuu aiheesta. Minä en ole ensimmäinen jolta mielenkiinto loppuu.

Noh, pojat.
Kun käytte Jennille pyörää näyttämässä, älkää hautoko kokemuksianne. Kertokaa niistä jotakin.
Jenni on nyt joteski "yhteistä omaisuutta". Tällä tasolla.

smile_org.gif

Tätä aihetta on kyllä ollu hauska seurata
smile_org.gif
Tulee oikein mörrimpiki kaveri hyvälle tuulelle
blush.gif
Jos mää oisin Joen Suussa ni pyytäsin ärkän tätiä ajelulle... ihavvaa testatakseni kuinka rosmo kulkee 2-päällä.

Jenni hoi.
Onko sulla "kauhee kapula", kun linjoilla ei nyt näy vai sanghaijasiko orgin kaverit sinut.
biggrin.gif

Häviän tältä päivältä linjoilta muuhun Suomeen (autolla).

FJ20 *nauraa minkä kykenee kauhealta kapulaltaan*
Jeps, vetäisin eilen kuohuviiniä, siideriä, 10v konjakkia, ja mitä lie. Ei ole äly päähän kasvanut. Vähän ankea olo. Riehuin öisillä kaduilla ja aiheutin muutenkin sekasortoa...
kaboom.gif

Juu, yhteistä omaisuutta, ja kerron minäkin sitten kaiken. Katselin juuri todella kauniita pyöriä. Näin paljon, ja sydän suorastaan värisi, onnen kyyneleet valuivat. Täytyy olla hölmö jos ei tajua tuon kauneuden perään.

Hmm, ajelulle pääseminen on jotakin sellaista jota en uskalla pyytää, se olisi jo ihan liikaa tämän kaiken muun häiriköinnin lisäksi, mutta kiitos Ressu tuosta ajatuksesta!
033102beer_1_prv.gif

Minä voin mielikuvituksessani olla sinun kyydissä
buttrock.gif

Ei kai tähän sakkiin oo iskeny vapun jälkeinen morkkis ? Koko päivään ei yhtään viestiä tänne... Ei kai teiltä nyt aiheet loppunu ?

Mie oon ylihuomenna menossa J-asemalle kolmen jälkeen, joten jos koiralla varustettu kioskin täti näyttäytyy siel ni piffaan kaffet ja vastaan kymysyksiin tarvittaessa ;)

Jeps, sain kunnian tavata BlackCatin, ja ihailin pyöräänsä tovin pihalla. Hän ehkä huomasi, että vaikka olenkin hullu ja laulan asiakkaiden kanssa, olen silti melko vaaraton.

Ylihuomenna...huomenna on keskiviikko, ja kun siitä mennään yli on torstai, eli juuri silloin olen iltavuorossa. Etkös Tuksa sattumoisin voisi keskiviikkona käydä siellä Jokiasemalla? Silloin kun olisi mulla vapaata illalla. Torstaina pitää olla neljältä töissä...ei sen puoleen, kerkeäisinhän minä siihen kahville kolmelta...juu, pointtihan se tuokin. Eli ok, minäpä tulen Jokiasemalle kolmelta torstaina, olen öööööö, mä heittelen kiviä siinä rannalla, siitä mut tunnistaa.

Jos täältä länsirannalta tulee sinne itärajalle, niin koordinaatit on katottu. Aika näyttää. Hyvää alkanutta kesää.
biggrin.gif

Kah. Sitä vois ajella ton kautta kun menee Kiteelle Ponutaival-ajoihin elokuussa. Onko sulla kahvipannu kuumana?
wink.gif
Tästä taitaa tulla kesän kuumin ja seuratuin topic
ghostface.gif

No mutta ja perhana
buttrock.gif
Tulen luultavasti kuolemaan tänä kesänä kuolaamisen aiheuttamaan nestevajaukseen.

On puhdas ilo katsella ohi ajavia hienoja pyöriä. Pidän kioskin ovea auki, niin kuulen sen matalan murinan jo kaukaa, en edes palvele asiakkaita juuri sillä hetkellä, siinähän odottavat.

En muuten sitten ala erikseen juttelemaan satunnaisten mopoilijoiden kanssa, kun en voi mitenkään tietää kuka minun kanssa haluaa edes jutella. Odotan tietäviltä aloitetta, eli ne jotka haluaa jutella aiheesta, saavat aivan vapaasti ja huoleti lähestyä, olivat sitten naisia taikka 12 lapsisen perheen isiä. Aloite on teidän, minä en tämän enempää häiriköi ketään.

No niiiih.
Blackcatille hatunnosto ja papukaijamerkki ja mannerheiminristi ja kaikki rohkeuden kunniamerkit ja palkinnot. Tytsy on löydetty ja tapaaminen alkanu. Hyvä Blackcat. Merkkejä näyttää olevan ilmassa toistenkin rohkaistumisesta.
Kaikesta päätellen likka on varmasti kiva.
Tää on vasta alku. Alkakaas mennä lähempänä ja kauempana olevat.
062802jumpie_prv.gif

Siel Joensuun puolessa ei tainnu juur prutkuttelijoita olla?
wink.gif

biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Hauskaa... miten niin ihmisten kyky välittää on loppunut nykyaikana? Työ suotte minulle sellaista nautintoa, että ottaisitte maksun jos tietäisitte
blush.gif
062802moto_prv.gif

Back