• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään näkyi pari mukavaa pyörää, ja keksin sitten piirtää tämmöisen söherön. Pyydän anteeksi pyörän epätäsmällisyyttä.

http://www.myrsky.com/gallery....opainen

062802moto_prv.gif
Varo ettei mene liian tarkaksi nämä kuvat.
Seriffit sakottaa pian jo näidenkin perusteella...
tounge.gif

jhayrin1,
wink.gif
Höh, enhän mie nyt sentään osaa niin hyvin piirtää. Ajattelin kyllä etsiä lehdestä hyvän kuvan ja piirtää sen, ihan vaan nautiskellakseni muodoista kynän terällä. Tulen järkyttämään teitä sitten sillä, jos vain saan aikaiseksi.

Mutta kynnelle kykenevät, käykäähän lauantain aamupäivällä vapun kunniaksi papinkadulla ajelemassa, silleesti kohtuuhiljaa, että minä kerkeän näkemään sieltä kassan takaa asiakkaille nöyristellessäni. Ohi vilahtavat on epäreiluja
sad_orig.gif

Nähdään sitten Jokiasemalla illemmalla, jos vaan kenelle sopii?

Pyöriä tulisin katsomaan sinne, korostaisin tätä pointtia mielelläni sopivin väliajoin. Niitä pyöriä
sport05.gif

FJ20, Pieni kioski kaupan vieressä. Toki kaikki Herraa pelkäävät tietävät kirkon Joensuussa. Kirkosta mennään Ilosaarirokkialuetta kohden - poispäin keskustasta - kun vasemmalla näkyy eräällä kirjaimella varustettu kioski(en mainosta) ja kauppa. Siinä huitoo Jenni kolmesti viikkoon, ja mielellään seuraa kauniita moottoripyöriä silmillään, huokaisee. Kun jatketaan matkaa vielä hiukan eteenpäin, tulee isompi risteys. Tästä risteyksestä vasempaan(siinä on mettää vasemmalla puolella) ja jatketaan suoraan, olemme Jokiasemalla. Siellä on kahvia ja herkullisia leivoksia, bisseä ja sidukkaa, eri viinejä, hyvää ruokaakin joskus. Ainakin Jokiasemalla suosittelen käymään, mutta minä toivon näkeväni näitä pyöriä, joten minulle kyllä riittää kun kuljette siitä ohi hitaasti ja morjestatte  
sport05.gif
jos pelkäätte minun tarkoitusperiäni. Ihan ihmisenä tässä saman intohimon omaavana ollaan.

Tässä hyvä karttahaku jos haluatte vilkaista Joensuuta:
http://www.uula.fi/suomeksi/kartta.html
Vielä kerran.
Muistaakseni Joensuun keskusta-alueella on kaksi kirkkoa, toinen Ev.lut ja toinen Ortodoksi. Ovat Kirkkokadun tms päissä.
Ev.lut kirkosta on kohtalainen matka Ilosaarelle, mutta totta kai joen vartta pitkin sinne löytää. Siis onko tämä suunnistus ymmärretty oikein vai tarttisko sekstantilla ottaa tähdistä suuntaa.

Tämä toinen kirkko on pieni ja enemmänkin kerrostalojen väliin ahdettu, kun taasen papinkadun kirkko on suuri, korkeuksia hipova ja omaa takanaan suuren viheriön ja joen. Rantakatua kulkien pääsee suoraan papinkadulle. Valtaväestön kirkko on etelämpänä, pieni kerrostaloahdettu-kirkko pohjoisempana. Pohjoisen tietää kun katsoo millä puolen puuta on sammal, myös Pohjantähti sen kertoo yöllä. Jos kuitenkin katsotte tähdistä, niin siinä on riskinsä täällä Joensuussa, kun saatatte saada tähtitieteen luennon eräältä holopaiselta  
crazy.gif
"Ai sie katsot tähtiä: tuo on Thuban, se oli 4700 vuotta sitten pohjantähti, ja nykyinen Pohjantähti on Alfa Ursae Minoris. Kefeidi, eli muuttuja, jonka vaihe on 3,9698vrk. Maan prekressio aiheuttaa sen, ettei taivaannapa pysy samana, vaan Maan akseli tekee pientä ympyräliikettä Kuun ja Auringon vetovoiman vaikutuksista. Seuraava pohjantähtemme on Vega vuonna 14 000..." Se sitten ei lopu ihan kättelyssä, onhan noita tähtiä kuitenkin muutama kappale mistä tarinoida.

Kävin tänään ostoksilla siinä kiskalla tossa neljän maissa, mut ei ollu ~J paikalla ?...
confused_orig.gif
Tosin mukavia se rupatteli se myyjäkollegakin. Mopolla olin liikenteessä ja huomenna poikkeen jokiasemalle, ainakin himmaan siin kiskan kohilla..
sport05.gif

Tänään en ollut töissä, mutta huomenna heti aamuvuoroon, ja olen puol kolmeen. Sitten illemmalla käyn katsomassa Jokiaseman, jos joku minut tiedostava on sinne eksynyt. En laita neilikkaa, mutta kai mie jonkun jutun voisin keksiä... Otan tän mun bullmastiffin mukaan, ja hengailen siinä missä on pyöriä. Jos joku tunnistaa, niin tulkaa ihmeessä juttelemaan. En itse viitsi alkaa häiriköimään ketään erikseen, kun olen oikeastaan aika ujo, ja tulee paha mieli jos puhuteltu tölväisee jotakin epäkohteliasta takaisin. Mielummin odotan että joku tulee juttelemaan. Mutta, ajakaa vähintään kioskin ohi silleesti ihanan hiljaa, niin että kuulen sen mörinän ja näen kauniin voiman lipuvan...*uhhuhhhh*

Nuorna miesnä seurustellessani sillosen tyttöystävän kans, niin hänen isäpuolellaan oli tuollanen koira... ja vihas vierhaja miehiä! Kuulemma. Vinkkinä voin sanoa, että keksipaketti auttaa  
thumbs-up.gif
Ja kyllä koira koiran tuntee. Meistä tuli ensi silmäyksestä lähtien ylimmät ystävykset.

Siis sen koiran kans.

edit: naputteluvirheitä

Jaah, ajattelin, kun unisena kuvan otin, että tämä mun topicci laitetaan krusifiksilla suljetuksi.

Nyt lähden Jokiasemalle, ja kahtoon ketä näkkyy, näkkyykö ketään.

Uppo on minua huomattavasti kiltimpi. Se olen minä jolle se keksipaketti kannattaa ottaa, Uppo sitten rahoittelee minua hännänheilautuksella ja antaa keksin kun istun kiltisti enkä pure.

Mutta, kohta nähdään kuinka moni minua pelkää.

Poijaat.
Kyllähän tota kuvan plikkaa kantsii mennä moikkaamaan. Jos kioskin luukulle tulee liika tungos, laita Jenni siihen semmonen vuorolippusysteemi kuin pankissa tai apoteekissa käyttävät.

Ei oo kaukana etten ittekki sieltä kurvaa. Tosin mulla ei vapaata asiaa sinne päin ole, paitsi jos keksis jotakin. Oon käyny pienen pätkän koulua siinä kaupungissa.

smile_org.gif
wink.gif

Äsken kävin istumassa. Koirani Uppo oli vierelläni. Näin monta komeaa pyörää, mutta yhdelläkään kuskilla ei katse kääntynyt puoleeni tunnistamisen merkiksi. Vedin keskiviikkona sen verran hyvät lärvit, ettei nyt tuo olut eikä muu maita, joten katselin ja ihailin vain kauniita pyöriä. Tunsin itseni hiukan hölmöksi siinä yksinäni ähjöttäessäni, mutta olen tottunut siihen tunteeseen. Sitten siinä alkoi seilaamaan niin karussa kunnossa olevia ukkoja, etten enää halunnut koiran kanssa siinä olla. Näin kyllä kauniita pyöriä, eli ei siinä mielessä mennyt hukkaan tämä reissu. Olisin mielelläni kuitenkin jutellut aiheesta jonkun kanssa, joten tulkaa käymään kioskilla. Pidän saparoita niin niistä minut tiedätte. Tiistaina illassa seuraavan kerran. Ja jos tämän lukee naiskuski, niin tule ihmeessä juttelemaan pyöräsi kera jos haluat jutella.

Kiitos näistä mukavista kommenteista
inlove.gif
Enhän minä mikään kaunotar ole, mutta te satte oloni vähän varmemmaksi näillä kommenteilla, kiitos siitä
blush.gif

Hyvää vappua !

Ujoo porukkaa. Kyllä sitä retostellaan porukassa kolmen kaljan jälkeen. Yritetään ryhdistäytyä vaikka porukalla, jos yksin ujostuttaa.

Jenni. Ujoja ne on. Kyllä ne tulee. Ropleemi voi olla sekin (tai sitten ei), että tarttis vetää parit kaljat rohkasuks, mut sit ei voi tulla prutkun kanssa.
baaa.gif

Olin eilen Helsingin Bomber illassa ja tuli siitä mieleen että mitenköhän se Joensuun liikenne toimisi kun 200-300 prätkää vetää letkassa kaupungin läpi  
omg.gif

No ei se Helsingissäkään toimi 2-3 rinnan ja kaikki yrittää päästä samoista liikennevaloista läpi  
biggrin.gif

Kiitos letkan vetäjälle  
smile_org.gif
mutta pitikö sitä Pitäjänmäen liikenneympyrää jäädä kiertämään ? eihän siihen mahdu 200 prätkää yhtäaikaa vaikka iso ympyrä onkin  
biggrin.gif

Onneksi ei ollut enempää väkeä (joskus on joku laskenut 650 prätkää) oli se sellaista pujottelua että riittää  
crazy.gif

ja parijonossa keuliminen olisi kiellettävä  
crazy.gif

Terveisiä sinne Joensuuhun
Reiska_SB

Back