• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voiskos joku kiva kioskintäti pohjoisestakin ottaa Jennistä mallia?  
biggrin.gif

thumbs-up.gif

Topo68
033102beer_1_prv.gif

Mä vähän pelkäsinkin että joku luulee mun treffihauksi tämän iskevän. Voin luvata, etten ole sillä mielellä liikkeellä. Ihan huoleti voi tulla pyöräänsä näyttämään, vaikka olisi ukkomies tai tavallinen nainen hienon pyörän kanssa. Moottoripyörät nyt vain ovat kauniita, eikä minulla ole varaa moiseen luultavasti koskaan. On puhdasta sattumaa että olen sinkku, ja olen myös ajatellut pysyväni moisessa tittelissä.

Alku oli hyvä
confused_orig.gif
Lauantaina olen aamuvuorossa, mutta tulen illemmalla Jokiasemalle.

Toispaikkakuntalaisten puolesta:
* Se on kioski missä sinä Jenni oot duunissa eikä joku kaffila?
* Missä se Papinkadulla on?
* Missä se Jokiasema on? Olletikin joen lähellä mutta missä?
wink.gif

FJ20, Pieni kioski kaupan vieressä. Toki kaikki Herraa pelkäävät tietävät kirkon Joensuussa. Kirkosta mennään Ilosaarirokkialuetta kohden - poispäin keskustasta - kun vasemmalla näkyy eräällä kirjaimella varustettu kioski(en mainosta) ja kauppa. Siinä huitoo Jenni kolmesti viikkoon, ja mielellään seuraa kauniita moottoripyöriä silmillään, huokaisee. Kun jatketaan matkaa vielä hiukan eteenpäin, tulee isompi risteys. Tästä risteyksestä vasempaan(siinä on mettää vasemmalla puolella) ja jatketaan suoraan, olemme Jokiasemalla. Siellä on kahvia ja herkullisia leivoksia, bisseä ja sidukkaa, eri viinejä, hyvää ruokaakin joskus. Ainakin Jokiasemalla suosittelen käymään, mutta minä toivon näkeväni näitä pyöriä, joten minulle kyllä riittää kun kuljette siitä ohi hitaasti ja morjestatte  
sport05.gif
jos pelkäätte minun tarkoitusperiäni. Ihan ihmisenä tässä saman intohimon omaavana ollaan.

Tässä hyvä karttahaku jos haluatte vilkaista Joensuuta:
http://www.uula.fi/suomeksi/kartta.html

Vai skini
biggrin.gif
Sopii tosin paikkakuntateemaan, mutta ajoin lähinnä takaa niitä äijiä, jotka kuvittelee olevansa jotakin proteiineilla, vaikka todelliset olemiset on ihan joissain muissa visuaalisissa näkymissä ja nopeuksissa - ajatuksissa ja sen semmoisissa tekemisissä
buttrock.gif
Se sydämen sykkimään saa, kun ketterä eläin ohi vilahtaa.
062802moto_prv.gif

-Hellanlettas, Bladehan se siinä!
-Mä veikkaan R1:stä
biggrin.gif

Kyllä taitaa Bladea kuvata... Keula on kuin ky*vällä veistetty.
-Hienosti toki on piirretty-

Ai helvetti, lisää tämmösiä topikkeja
062802jumpie_prv.gif

Ny voi vakavasti huvittuneena lähteä virnuillen tylsään palaveriin...se kaveri siinä Jennin piirroksessa oli ihan yhen 1/2tutun näköinen, a man from Jupiter...

smile_org.gif
Hetken luulin olevani epätoivottu, ja ajattelin, kun minulla ei ole pyörää, että tämä olisi lähinnä säälittävän kuuloista wannabeeta tänne kirjoittaminen.

Kiitän sydämestäni tästä hyvästä vastaanotosta! Nyt vasta katselenkin ihaillen pyöriä, kun mitä ilmeisimmin valtaosa pyörän älyllisestä osiosta on sympaattista sakkia
sport05.gif

Hatunnostoni
033102beer_1_prv.gif

Kiitos Sergei
smile_org.gif

No niin, nyt meikä käy Palaverissa. Tänään näkyi pari kiitettävän kaunista yksilöä, mutta vain yksi ohi ajaneista vilkaisi kioskin suuntaan. Eipä siinä mitään, pääasia että näen näitä
sport05.gif

Toivottavasti näen useampia vappuna, olen kiltisti
tounge.gif

Kappas,pitäskö ihan joku ilta ottaa suunnaksi Jojensuu kun en ole siellä käynyt vielä mopolla..Ja eihän sinne aja kuin vajaan tunnin täältä
tounge.gif

7ÄRRÄ
sport05.gif

Eilen juttelin erään muusikon kanssa pyöräbongailusta, ja tämä mies ymmärsi täydelleen mitä ajan takaa tällä fiksaatiollani. Hänellä on korvat virittyneet 70-luvun japanilaisten kuuspuolikkaitten äänelle. Miehet nyt ei varmaan kovinkaan helposti laita hakuja tällä tavalla kuin minä tein, mutta aika moni näitä hienoja pyöriä ihailee ja bongaa vaikka ei omaakkaan moista.

Selitän vähän
blush.gif

Back