• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hehee
biggrin.gif
biggrin.gif
thumbs-up.gif

Kiitos smirre!

Täytyy sanoa, että täällä on - ainakin siltä osin mitä olen saanut kontaktia - kohteliasta ja asiallisen sympaattista porukkaa
033102beer_1_prv.gif
Varsin hieno huomata, tuli tästä erittäin hyvä mieli
blush.gif

Ajattelin olevani vähän hölmö, mutta otittekin mukavasti vastaan
062802moto_prv.gif

Kiitos
smile_org.gif
inlove.gif

^^

" A ) Tuo Hopeanharmaan kadunreunassa käymään. "

Huomisessa Karjalaisessa: Varastettu hopeanharmaa moottoripyörä, pyörä löytyi myöhemmin hylättynä Papinkadun R-kioskilta..
tounge.gif
baaa.gif

Jare,
idea3.gif
blush.gif

Keskiviikkona olen iltavuorossa, jos joku ohi ajelee. Tervehdin varmuuden vuoksi kaikkia moottoripyöriä
buttrock.gif

Hmm...taidan tästä lähtien olla joka ilta töissä, jos se mahdollistaa sen, että saan nähdä näitä kauniita olentoja useammin kadulla
inlove.gif
Se on oikeasti aina nautinto.

Jatkakaa
062802moto_prv.gif

kava10? Hän on varmaan seksikäs ja kaunis ja taipuisa kissa?

---jos on, niin ei me sitten olla sukulaisia...
sad_orig.gif

Mää oon vaan tämmöön köyhä mutta silmät päässä, ja näen jos kaunista ja ihailtavaa kohtaan. Voimaa, linjaa, värisyttävää matalaa murinaa ...uhhh....

kava10? Hän on varmaan seksikäs ja kaunis ja taipuisa kissa?
seksikkyydestä ja kauneudesta en kommentoi, mutta taipuisuudessa taitaa miehellä jo tulla ikä vastaan
nixweiss.gif
pftroest.gif
smile_org.gif

mä olen kans asunu joskus 90-luvun alussa 5 vuotta joensuussa,mutta tuli muutettua siitä kylästä pois kun musiikki scene alkoi kuolemaan 90-luvun loppua kohti.. hahaa, pitänee ens kesänä järjestää ekskursio joensuuhun olen sielä käyny viimeksi -97. täältä tulisi ihan mukava ajomatkakin sinne...

Vai on kava10 mies
blush.gif
Tadaa, minä se osaan. Pyydän anteeksi väärinkäsitystäni, ei ollut tarkoitus sammakoida.

Joensuuhun vaan, tervetulloo. Tehkää tapaaminen Jokiasemalle rauhallisena ajankohtana, niin mie tuun kuvaamaan kaikkien pyörät ja teen niistä hienon koosteen nettiin, oikein valioiden blogi pyöristä kuvineen. Sitten, kun talven pimeydessä kaipaan sitä kaikkea, voin selailla vapisevin käsin blogia ja kuvia, unelmoida menneistä ajoista siellä Jokiasemalla silloin joskus...
inlove.gif

062802jumpie_prv.gif
inlove.gif
buttrock.gif

En ole koskaan odottanut edes Joulua näin paljon !

Keskiviikkona siis odotan näkeväni muutakin kuin vain pari mopopoikaa ensimmäistä tupakkaansa vetämässä kioskin edessä
cool.gif

Jos minä nyt yhtään saan mitään ehdottaa - olenhan kurja polkija vain - niin kaikkein mieluiten toki Jokiasemalle niin että minä saan ola ihmettelemässä joukossa mukana. Asiakaspalvelussa olen asiakaspalvelussa
bowdown.gif

Ja ne jotka sallii, niin otan pyörästä kuvan
inlove.gif
Tämä mahdollistuu Jokiasemalla. Eikös se muuten ole jo auki?
nixweiss.gif
033102beer_1_prv.gif

Hmh
blush.gif
aika mukavaa.... saapi köyhäkin nauttia
pftroest.gif

Kävin tsekkaamassa Jokiaseman, ja sehän vilisi komeita pyöriä - nooh, kaksi. Se siis on auki, ja valmiina vastaanottamaan. Jos joku näki, olin se hörösuu rullaluistelija keskellä terassia.

lookaround_orig.gif

Hmm
inlove.gif
smile_org.gif

Kiitos paljon tästä vastaanotosta
tounge.gif

Mutta siis, Jokiasema on avoinna, siellä on mahtavat maisemat monessakin mielessä, seura on hyvää, minä niin hullu ja kovaääninen, ettei tapahtumia tule puuttumaan.

Nimetkää päivä, minä olen siellä.

Ja tokkiinsa myös kioskissa kolme kertaa viikossa. Minut tunnistaa valuvasta kuolasta moottoripyörän ohi kulkiessa.

Back