• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haittaako vesisade harrastusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pronka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Haittaako vesisade harrastusta? - vastaamalla voit vaikuttaa! Vai voitko?

• 1. Sokeripalat: pyörä seisonnassa jo kuukaudenpäivät, eli ajellaan vain kermat päältä.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Mette Mannoset: Katellaan säätiedotukset, jotta sateelta vältytään. Mutta jos nyt pikkusen liraut

Ääniä: 1 50,0%
  • 3. Archie Bunker: Vältetään pahimmat tulvat, mutta ei me nyt sateen takia sukulaisten luo mennä!

Ääniä: 0 0,0%
  • 4. Paksunahkaiset: Mikä helvtin sade?!? Ajellaan niin kauan, kun lumiaura puskee tieltä. Sitten otet

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
ekstemporee kruisailut on vähän vähemmällä jos sataa, mut jos johonkin on menossa ei kelillä o väliä. eräänä lokakuisena päivänä kun tupsahti kesken matkan 10cm räntää joutu vähän hidastaan kun rupes rengas lyömään tyhjää, mut matka jatkuu.
tänä syksynä pyörä menee talliin kun tiet jäätyy tai tulee lunta ja otetaan ulos jos lämpenee.

Sillon ajetaan kun on aikaa, sataa taikka paistaa. Paitsi jos mopo on juuri vahattu/puunattu sillon sitä ei viitti sotkee.

eipä sateet muuta mun ajosuunnitelmii..
033102bebe_1_prv.gif

Ei haittaa sade harrastusta, mutta työmatkoja kylläkin. Jostakin syystä pidemmille reissuille tulee lähdettyä kelistä riippumatta, mutta jos töihin lähtiessä on pieninkin sateenuhka niin sitten tulee mentyä nelipyöräisellä.

On kyllä ollu helevetinmoinen kesä aloittaa uusi mainio harrastus.
Pieni sade ei mua estä. Mä en sula.
Mutta vapaaehtoisesti kaatosateeseen ilman pätevää syytä, en lähe.
Jos vast sit ens kuun puolella veis oman kullan ansaitulle talvilevolle.

Kun on ajokausi, ei niin väliä sataako, mut sitten syksymmällä alkaa matkat lyhenemään. Ei viitti enää satoja kilometrejä hytistä satulassa, kun kumminkin jossain vaiheessa alkaa kohmettua.

Eiköhän sitä ajeta niinkauan, kunnes alkaa lunta ja räntää pukkaamaan taivaalta tai sitten tiet alkaa olemaan jäässä.
Alkoihan ajokausi jo 2.4 täällä keski suomessa niin miksi se nyt pitäisi parin vesipisaran takia lopettaa?
confused_orig.gif

Tosin eipä tässä ole juuri kerinnyt muuta ajelemaan kuin työmatkat, mutta kuitenkin.
Jos vaan keliä riittä niin TUONNE olisi tarkoitus mennä, eli tiet ei ole jäässä tahi räntää tai lunta lupaa.

ei ne sateet tieltä minua poista
033102bebe_1_prv.gif
vaikka tän hetkisellä takarenkaalla hiukan harmitaa ajella.. ei paljoo pelleillä
nixweiss.gif
kieli keskellä suuta pitää ajella.. en kyl taida uutta renkulia viel syksyn aikana vaihtaa ni voipi olla että joutuu pyörän talviseisokkiin pistämään jo iha ajoissa ennen ensilumia
crazy.gif

Kyllä sateessa ajo aina autolla ajon voittaa kun sitä herkkua saa ihan varmasti riittävästi talvella. Kuun loppuun asti ajetaan varmasti ja sitten seisontaan oli kelit mitkä hyvänsä.
Kerkeää ne mennä hermot huonoon kuntoon taas talven aikana kun joutuu autolla kinnaamaan kaikkien perässä mutta eipähän tarvi olla niin vainoharhainen kolmion takaa tulijoille.

Joo ajelen ainaski kelissä ku kelissä, mut mähän oonnki kukkahattujen kuningas. Miten v*ussa voi aina ajaa paskakelissä?
wink.gif
Vedeldii 6000 kilsaa juuroopassa ympäriisä.
cool.gif
Ja kokoajan oli paras ajokeli.
062802jumpie_prv.gif

tounge.gif
Ei haittaa ei!

Säässä ku säässä mä ite ajelen.
Itseasiassa mä nautin joskus sateella ajamisesta, vaan ei oo
täälläpäin sateita näkyny juuri koko kesänä.

sport05.gif

Kyllä se pyörä liikkuu sateellakin. Tosin pakko myöntää että näillä leveyksillä tänä kesänä oli kaksi sellaista ukkosmyräkkää jolloin oli kiittimet ristissä etten ollu silloin mopolla tien päällä
ghostface.gif
Eli pahimmat myräkät välttelen mutta muuten en ole sokerista  
smile_org.gif

Back