• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Häiriö .Orgissa vai omassa koneessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viltsu81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kellään muulla tule tälläistä kirjautumisikkunaa:

captureqs.jpg

Tuntuu tulevan aina silloin tällöin, mutta ainoastaan .orgia selaillessa...

Mulla tuli tollanen samanlainen tänään aiemmin. Olin juuri avannut jonkun keskusteluketjun, niin se pölähti ruudulle. En tietääkseni ole ollut tekemisissä tiede.net -palvelimen kanssa.

Joku on linkittänyt kuvan tai avatarin palvelimelta joka vaatii kirjautumisen - tämä ei siis ole mitenkään orgiin liittyvä asia vaan joku käyttäjä epähuomiossa linkittää materiaalia suojatulta sivustolta.

Ketjuissa missä tätä ilmenee, kannattaa käyttää tuota "raportoi viestistä moderaattoreille" linkkiä, niin modet voivat katsella ja poistaa nuo kuvat mitkä aiheuttavat ongelmaa.

Syyllinen näyttäisi olevan käyttäjän ArhPos avatar -kuva, joka on linkitetty tiede.netin palvelimelle.

No on tää ny... Chromella selaillessa tulee päivittäin tälläinen akkuna (jos toki poistuu sivua päivittämällä):

pisteorgsekoilee.jpg

Kellään muulla?

Minul tulee tuo ^^ kanssa monta kertaa viikossa mutta menee päivittämällä poijes. Onks toi Chrome niinku vaihtis explorerille
withstupid.gif
Mä käytän nimittäi sitä kun se tossa työpöydäl on
smile_org.gif

Back