• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hagon iskarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Oiskohan kellään kokemuksia Hagonin monoiskareista... Onko hinta/laatu suhde sinnepäinkään kohillaan? AllRightilta löytyis hagon esim. Bandittiin 401 eurolla...

Wilbers lähtee samoista hinnoista ja iskariin saa painon ja ajotavan mukaan valitun jousen ja vaimennukset. En tiedä rakennetaanko Hagonit samalla tavalla yksilöllisesti, mutta jos ei, niin ottaisin ehdottomasti jonkun muun.

Mono iskareista ei ole kokemusta,mutta stereoista on
laitoin ko:merkkiset isoon customiin,ja ainakin toimi aivan
loistavasti,tokihan ei iskarit tarvitse olla paljonkaan parempia
että ovat jo "hyviä" tarkoitan custom pyörien alkuperäisiin
verrattuna,sanoisimpa että hagonin ovat varmasti hintansa
väärtti,muista merkeistä joudut maksamaan merkistä,
ja tuon merkin iskareita saa 30% jäykemmällä jousella,mihin
minä "sorruin" ja jo löysimmällä esij.säädöllä olivat tosi jäykät.

Tänään tilasin Hagonin ZXR:ään kun tuo orggis päästää öljyä pihalle.. Itsekkin etsiskelen täältä muiden Hagonin iskarin omaavien käyttökokemuksia. Kuvalta tilasin ja hintaa jäi n.370€, että ei enää hirveä hinta jos se yhtään toimii alla. Lähinnä toimitusaika vaikutti ostopäätökseen.

Edelliseen pyörääni ( Bandit 1200) edellinen omistaja oli vaihtanut kyseisen pumpun. Kyllä se asiansa ajoi ihan hyvin, ei mulla mitään pahaa ole siitä sanottavana. Eihän se mikään öhlins ole mutta mulla normaalissa käytössä riitti.

Hyvä kuulla että toimii.. alkuviikosta pitäs tulla. pääsee pitkästä aikaa kurvaileen!
062802moto_prv.gif
Hagonin kotisivuilta olin lukevinani että se olis huollettavissa, pitääkö paikkaansa? Myyjä ei osannu sanoa onko näin.. 2 vuoden takuu on kyllä aika hyvä.

Back