• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haetaan seikkailureissaajia haastateltavaksi opinnäytetyöhön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja krummi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Haetaan seikkailureissaajia haastateltavaksi opinnäytetyöhön

Allekirjoittanut etsii tutkinnon lopputyöhön liittyen haastateltavaksi immeisiä jotka kokevat olevansa seikkailijoita matkailun saralla. Työn aihe on vapaasti käännettynä "Suomalaisen seikkailumatkailijan motivaatiotekijät". Itse haastattelu ei ole mikään maratooni tyylinen ellei intoudu tarinasepoksi (erittäin suotavaa).

Mieluusti naamatusten itse haastattelu jos sattuu pääkaupunkiseudulla asustelemaan tai Pohjanmaalla, jos haluaa jossain kahvilassa tms. rupatella niin maksan piikin tottakai. Puhelinhaastattelu tai Skype jos on sen verta matkaa etten pääse paikan päälle.

Yhteyttä voi ottaa täällä priva viestillä tai sähköisellä kirjeellä: Mika_VAMK@yahoo.com

Jos itse ei koe olevansa tosielämän McHuurre mutta tietää lähipiiristä löytyy tällainen henkilö niin tuota sähköpostiosoitetta saa antaa eteenpäin.

Löytyy näitä matkaajia välillä täältäkin vaikka enemmän aikaa tulee Kurapyörä -puolella vietettyäkin...

http://www.juvander.fi/ilpo on reissutarinoita vuosien varrelta. Ja Espoosta löydytään ;)

Ensi kesänä taitaa olla 10:s vuosi eli jotain räväyttävää pitää sinne keksiä. Ja räväyttäväksi kokemukseksi en koe Euroopan matkailua.

Kiitoksia yhteydenotoista ja vinkeistä! Tässä taas huomaa että motoristit on eri ihmisiä - tähän mennessä ei muualta ole tullut mitään viestiä. :dunno:

Kappas... oikein rallienglantia! Mielenkiintoista.
Edit: En nauranut vaan luin suurella mielenkiinnolla ja nyökkäilin monessa kohtaa: "Noinhan se tietenkin on!"

Viimeksi muokattu:
krummi sanoi:
Vain noin vuoden myöhässä on tämäkin ohi. Aika vapaasti surffaten mentiin maaliin mutta pääasia on että saa paperit käteen. Naureskelemassa voi käydä täällä:

http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016110315713

Suuret kiitokset työssä auttaneille!

Onnittelut !

Vastaavan paperin tekemiseen on monen ihmisen opiskelut jumiutunut. :thumbup:

Täytyypä lueskella myös itse tuotos.

Back