• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haetaan emännälle pyörää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zx10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
et sillai
etitään emännälle pyörää xj-900 kokeiltu ja tarvis olla vähän matalampi.
joku sano et 600.cbr ois matalampi kertokaa pal on istuinkorkeus tai ehdottakaa jotain muija on 161cm pitkä

Kelpaisko priima tummansininen Kawa VN800 Classic vm.2004, ajettu n.7500km? Mukana Kawan alkuperäiset pleksi, nahkalaukut ja sissybar. p.040-7620602, Vantaa

Kelpaisko priima tummansininen Kawa VN800 Classic vm.2004, ajettu n.7500km? Mukana Kawan alkuperäiset pleksi, nahkalaukut ja sissybar. p.040-7620602, Vantaa
Niin tuossahan oli puhe kahdesta aika erilaisesta pyörästä kuin mainittu Kawasaki.. ..jotta myynti-intoa nyt vain hillitsemään ja ilmoitukset oikeaan osastoon.
cool.gif

Mulla olis myynnissä Honda CBR 600 -01 aj. 23tkm. Valmiiksi laitettu (slipari, K&N suodatin, sisälokari, hooker, minivilkut...), harvinainen mutta alkuperäinen väritys...
vain ajoa vailla...
sport05.gif

Terv,
tarttis saada isompirunkoinen (187cm)

Ei se cebarikaan nyt ihan älyttömän matala oo - jos ei customi maistu niin hykkapätkille noita sportteja ei ihan hirveesti ole.

Itse joskus taistelin saman ongelman kanssa ja päädyin thundercattiin - koeistumalla kaikki selviää...

Minulla olisi tän vuotinen madallettu koiranluilla Suzuki GSX600F. Tyttöjen värinen vielä metallinhohto punainen.

Kaheksan tonnin hujakoilla olisi hintapyynti.

Pituutta löytyy tällä kuskilla 157 ja molemmat jalat ylettää hyvin maahan!

Ei Customi ole sen helpompi hallita kun mikään katumallikaan. Nykyään näitä pyöriää pystyy edullisesti modaamaan itselleen sopiviksi jos haluaa!

Itsellä nimittäin oli viime suvena Kawa EN500

Silloin jos tahtoo käydä radalla ajamassa, niin madallus hieman ajettavuutta pois, mutta normaali ajossa madalluksella ei ole mitään merkitystä.

Täältä löytyisi taas -93 ZZR-600E. Hinta noin 4500e. Jos kiinnostaa, niin pistä sähköpostia.
Itse olen 169cm ja hyvin ylettyy molemmat jalat maahan.

Käy koe-istumassa Honda CBF600 S. Penkissä korkeudensäätö ja sarvien etäisyyttä voi säätää eteen/taakse.

Tarjosin kaverin Kawan customia, joka on myynnissä ja ompi matala, kuten jo sanoinkin. Itse ajelen isolla banditilla.
buttrock.gif

Vaimo tykkää kovastikin ajella tällä
Pituutta vaimolla vähän päälle 160cm.
Kevyt mopo käsitellä eikä niin perinteinen tyttöpyörä

Meillä sama tehtävä meneillään. ENää ja Virago535sia on kateltu, mut kun rahnaa niin niukasti, ettei vielä oo löytyny.
Saapi tarjoilla privana

Ei kannata heti masentua, jos pyörä ihan vakiona ei sovellu. Kuten joku tässä jo kirjoittikin + linkitettiin tuohon kuskin pituus-keskusteluun, on tosi paljon tehtävissä eikä välttämättä edes maksa paljoa.

Mulla oli aiemmin CBR600F (muistaakseni -99 tai -00) ja sen kanssa pärjäsi ok - nykyisin siis R6 (-03) ja se on madallettu koiranluilla + keulaa laskemalla. Eikä mitään ongelmia sen kanssa tällä hetkellä (paitsi ettei ole aikaa ajaa, minkä vuoksi on myynnissä).

Eikä kannata pelkästään kuskin pituuttakaan tuijottaa, jalkojen pituus ratkaisee ja voi olla hieman eri vaikka pituutta olisi melko samat sentit. Esim CBR600F:n penkki on leveämpi kuin R6:n ja tuollakin on merkitystä, kun ei mene kallisarvoisia senttejä pätkäkoipien pituudesta satulan leveyteen.

Kannattaa kokeilla + selvittää mahdollisuudet muokata pyörää. Itse teettämällä noi koiranluut ovat tosi edulliset eikä vaihtotyöhönkään mene kovin kauaa.

Back