• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hääkunnialetkaan osallistujia Helsingissä 20.6 klo 14-14.10 (10 minuuttia : ))

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vaitomaa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaupunkiin sitä nyt vissiin jäätiin jusssia viettämään, jos pääsen saapumaan niin voisin ilmestyä kadunkulmaan myös.

ps. DB-killereillä vai ilman?

Sää varauksella mukana

Braaaap :orgmp:

Ite en pääse mutta tää idea on ihan loistava. Laita kuva tänne tosta letkasta jos kehtaat.

Oma aikataulu ei anna periksi tuohon aikaan enään päästellä Helsingin suuntaan, mutta jos joku nappailee kuvia letkasta niin olisi hieno nähdä! Mielellään tuohon olisi osallistunut, hieno idea!

Ja onnea hääparille!

Jahkailijat mukaan kanssa. Näitä letkoja ei montaa ole ollut. Mulla matka jatkuu Lohjan suuntaan mökille, enkä usko, että kastun.

Edit: Muistakaa risteyksien merkkaus!! :D

Pitkiss sanoi:
Edit: Muistakaa risteyksien merkkaus!! :D

Kohta lähdössä sinne päin. Laskin päässäni että lyhyimmällä reitillä olis 4 risteystä :) Mä tarjoon Pitkiss munkkikahvit tauko/tankkauspaikalla kun kuitenkin eksyt.

Tuli vettä Tuusulanväylällä kun olin sinne päin tulossa, eikä huvittanu kastua kun ajofarkut jalassa...:sad:

Jäi multa nyt väliin

Onnea Hääparille kumminkin :jippikaijee:

Arabianrannassa satoi kun lähdin, Kalasatamassa ei enää, eikä loppureissulla.

Onneksi olkoon vielä kerran! :peukutpystyyn:

:orgmp:

Hyvinhän tuo meni...mennessä pikkasen ripotteli vettä muttei haitaksi asti.

Kotimatkalla nahka sitten otti vettä vähän enemmän...ei kuitenkaan läpi tullut.

Ja onnea hääparille, varsin hauskan idean keksitte :)

Hyvinkin onnistunut reissu. Kotimatkalla itäväylällä vähän ripotteli vettä, ei paha.

Onnellisia kilometrejä hääparille. :jippikaijee:

Tiet oli märkiä siellä täällä, mutta en kastunut yhtään, vaikka Lohjalle asti kruisailin.

Onnea vielä kerran hääparille ja kiitos muille kunnialetkailijoille. Oli hauskaa. :thumbsup:

PDefDAe.jpg

(Skoda ei kuulu joukkoon)

Sivustakatsojien ja häävieraiden kuvia olis kiva saada näytille myös.

Back